در این مصاحبه ماتیا میگلیورین، کاراکتر آرتیست ، گردش کار پروژه The Lost Hunter را در Maya ( مایا ) و Zbrush ( زیبراش ) و Substance به اشتراک گذاشته و نحوه تنظیم عناصر عصر ویکتوریا را توضیح میدهد وی همچنین درباره چیزهایی که در مدرسه Vertex آموخته توضیحات جامعی در اختیار ما قرار میدهد. معرفی سلام، نام من Mattia Migliorin است و من یک کاراکتر آرتیست سه بعدی از ایتالیا هستم که سفر خود را 5 سال پیش آغاز کرد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان هنر در ایتالیا، می خواستم آرزوی خود را برای خلق آثار هنری خوب …
Joppe Stijf در این مقاله درباره روند ایجاد وسایل پسا آخرالزمانی در Blender ( بلندر ) ، ZBrush ( زیبراش ) و Substance Painter ما را راهنمایی کرده و در مورد اهمیت تعیین ضرب الاجل و پیگیری پیشرفت شما به عنوان یک هنرمند سه بعدی صحبت می کند. معرفی نام من Joppe Stijf است و اهل شهر کوچکی در هلند به نام Dronten هستم. این شهر بیشتر به خاطر سیب زمینی هایش معروف است. من حتی دیده ام در والنسیا که سیب زمینی Drontense را بصورت سیب زمینی سرخ شده می فروشند، جایی که اکنون از زندگی خود به عنوان یک …
راهول دی در این مقاله در مورد گردش کار پروژه دریل دستی عتیقه و بازسازی ظاهر فرسوده و متریالهای آن با ما صحبت میکند و مراحل مدلسازی و نحوی تکسچرینگ را در ZBrush ( زیبراش) و Substance 3D Painter به اشتراک میگذارد. با digischool همراه باشید. معرفی سلام به همه، نام من راهول دی است، من اهل آسام، هند هستم. من سفر خود را در این صنعت عالی در سال 2018 به عنوان دانشجو در یک مؤسسه انیمیشن کوچک مستقر در شهرم آغاز کردم، اما پس از یک سال متوجه شدم که این دوره به دلیل شرایط فعلی صنعت ارزشش را …
در این مقاله کاراکتر آرتیست، راجیتا نارانپاناوا، جریان کاری پروژه پاییز را به اشتراک گذاشته و در مورد تنظیمات پوست صحبت میکند و نحوه استفاده از XGen برای ایجاد و اصلاح مو و ZBrush ( زیبراش ) و Maya ( مایا )برای مجسمه سازی و تکسچرینگ را توضیح میدهد. معرفی سلام، نام من راجیتا است، من یک کاراکتر آرتیست فریلنسر هستم که در حال حاضر در استرالیا زندگی می کنم. اگر چه من عمدتاً خودآموز بوده ام، اما از دانشگاه فناوری سیدنی با مدرک کارشناسی ارشد انیمیشن و تجسم در سال 2020 فارغ التحصیل شدم. در سال گذشته، من در …
در این مقاله محمد عبدالباکی در مورد جریان کاری پروژه ساخت تانک علمی تخیلی در 3ds Max ( تری دی مکس ) و Substance Painter صحبت میکند، چالش های ترکیب ماشین های مختلف با هم را توضیح میدهد و بر اهمیت طرحهای اولیه تاکید میکند. معرفی محمد عبدالباکی یک هنرمند محیطی و سه بعدی استثنایی و با استعداد است که در بزرگترین عناوین بازی ها در سال های اخیر مشارکت داشته است. این نسخههای شناخته شده جهانی عبارتند از Call of Duty: Vanguard (2021)، Marvel’s Avengers (2020) و بسته الحاقی آن Marvel’s Avengers: Black Panther – War for Wakanda (2021) …
TD/Rigger کاراکتر Nims Bun که بر روی Black Panther، Aladdin و Thor: Ragnarok کار کرده است در مورد معنای Rigger بودن، نحوه حرفه ای شدن در آن صحبت کرده و برخی از رویکردهای رویه ای جدید را به اشتراک گذاشته که باعث می شود در زمان ریگ صرفه جویی شود. معرفی اسم من نیمس بون است. من یک TD/Rigger کاراکتر با بیش از 15 سال تجربه هستم. من انیمیشن سه بعدی را در مدرسه جورج ملیس در پاریس در فرانسه، جایی که اصالتا اهل آن هستم، مطالعه کردم. من روی فیلم هایی مانند Black Panther، Star Wars VIII: The Last Jedi، The …