Photoshop
آموزش ساخت کاراکتر AAA برای بازی | ماژول 01 – بدن
Udemy – AAA Game 3D Character Art course Module 01 – Body مبانی مجسمه سازی کاراکتر این دوره آموزشی برای هنرمندان علاقمند به ساخت کاراکتر که در سطح متوسط قرار دارند ساخته شده است که در آن پایپلاین کامل کاراکتر برای ساخت بدن و سر با استفاده از بافت های اسکن شده از 3dscanstore توسط جیمز بازبی آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید. در این دوره شما مبانی مجسمه سازی کاراکتر ، چند روش جزییات پوست، بیک در Marmoset 3، روش های تکسچرینگ AAA، خالکوبی مفهومی، بافت خالکوبی واقعی، Lookdev در Marmoset 3، روش ابروهای Lowpoly ، گردش...
تکنیک های کارآمد برای ساختن محیط های سه بعدی
Gnomon – Efficient Techniques for Building 3D Environments ساخت محیط های سه بعدی حرفه ای در این ورکشاپ آموزشی 3 ساعته توسط جیمز ای. میلر، هنرمند طراح محیط در کمپانی انیمیشن DreamWorks انواع تکنیک های کارآمد اثبات شده در این صنعت برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های محیط سه بعدی را بیاموزید . این ورکشاپ با نمایش یک محیط سه بعدی شهر بزرگ در یک محیط بیابانی آغاز می شود. این نوع صحنه فرصت بسیار خوبی را برای جیمز فراهم می کند تا اهمیت مواد Triplanar را پوشش دهدو به ابزارهای Terrain Houdini نگاهی بیاندازد به مدل سازی...
طراحی مفهومی ابرقهرمان برای فیلم و تلویزیون
Gnomon – SUPERHERO CONCEPT DESIGN FOR FILM & TV روند جریان کار خلق کاراکترهای سه بعدی برای فیلم با این ورکشاپ 2.5 ساعته توسط لوکا نمولاتو، نحوه ایجاد هنر مفهومی ابرقهرمانی با کیفیت حرفه ای برای فیلم و تلویزیون را بیاموزید. با digischool همراه باشید. لوکا با آموزش جریان کار آزمایش شده خود برای ایجاد طرح های کاراکتر خاص برای فیلم های پرفروش ، روند و تکنیک های شخصی خود را که در طی سال ها کار حرفه ای برای صنعت سرگرمی در حال اصلاح آنها بوده به اشتراک می گذارد. این ورکشاپ سطح متوسط در Daz Studio شروع...
آموزش کامل گردش کار Photogrammetry
Gnomon – Complete Photogrammetry Workflow تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی اگر به دنبال آموزش گام به گام فرآیند کامل Photogrammetry حرفه ای هستید، این ورکشاپ 3.5 ساعته توسط مهندس ارشد پروژه های دیجیتال، چارلستون سیلورمن تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این ورکشاپ عمیق ، تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. با digischool همراه باشید. چارلستون ورکشاپ را با عکس شروع می کند و قبل از نمایش بخشی از پردازش تصویر از...
آموزش کامل پایپلاین ساخت کاراکتر برای بازی
Udemy — 3D Game Character Creature – Full Complete Pipeline آشنایی کامل با پایپلاین خلق کاراکتر برای بازی آموزش مدل سازی ، مجسمه سازی و تکسچرینگ یک کاراکتر با استفاده از Zbrush، Maya، Substance Painter، Photoshop، Unreal در طول این دوره، بر روی ایجاد یک کاراکتر آماده برای بازی ویدیویی تمرکز خواهیم کرد و قرار است کاراکتر جالبی را زنده کنیم. تمام مراحل ساخت کاراکتر های بازی را از طراحی، تناسب، آناتومی تا کل پایپلاین تا زمانی که به کاراکتر آماده تولید برسیم را فرا خواهید گرفت . ما بطور دقیق به ایجاد high poly، low poly، retopologized، UV...
آناتومی یک عکس با Justin James Muir
Anatomy of an Image By Justin James Muir با جزئیات تنظیمات نورپردازی و تکنیک های متعادل کردن نورهای متعدد آشنا شوید. به جاستین جیمز مویر بپیوندید تا او تکنیکهای ساخت تصاویر خود را به شما آموزش دهد. در این سه مجموعه جاستین شما را با جزئیات تنظیمات نورپردازی خود و تکنیک هایی که برای متعادل کردن نورهای متعدد استفاده می کند و در عین حال نحوی تقویت نور طبیعی یا موجود محیط راهنمایی می کند. او شما را گام به گام در فرآیند تصمیمگیری برای هر تصویر راهنمایی میکند و سپس با تفکیک کامل هر ویرایش را دنبال...
ایجاد اتمسفر در فتوشاپ با Rikard Rodin
Nucly – Creating Atmosphere In Photoshop by Rikard Rodin صدها ابزار با وضوح بالا و ده پروژه کامل! این بسته شامل همه چیزهایی است که برای شروع ایجاد کامپوزیت های حماسی اتمسفریک نیاز دارید – بیش از چهار ساعت آموزش عمیق مبتنی بر پروژه و بیش از چهارصد ابزار ترکیبی. با digischool همراه باشید. در این دوره، ده پروژه را انجام خواهیم داد که شما را با تمام اصول ایجاد، رنگ آمیزی و دستکاری اتمسفر در فتوشاپ آشنا می کند. علاوه بر اصول اولیه براشینگ و ترکیب روکش ها، بسیاری از مهارت های دیگر فتوشاپ را نیز یاد خواهید...
طراحی کاراکتر و مجسمه سازی برای کانسپت
Gnomon – Character Design and Sculpting for Concept by Josh Herman با ماهیت طراحی و مدل سازی مفهومی آشنا شوید. در این ورکشاپ از Gnomon ، کارگردان کاراکتر آرتیست، جاش هرمان، فرآیند طراحی کاراکتر و مدلسازی کاراکتر سه بعدی خود را از یک مفهوم اولیه تا یک رندر نهایی پوشش میدهد با digischool همراه باشید. با شروع کاوش در ZBrush و Photoshop در حالی که جاش این مفهوم را توسعه میدهد، به سرعت ایدههایی را بررسی میکند که به او اجازه میدهد به یک جهت مناسب طراحی کاراکتر برسد. با بازگشت به ZBrush برای توسعه بیشتر، او در مورد...
طراحی کاراکتر واقع گرایانه برای بازی با Miguel Nogueira
Artstation – Realistic Character Design for Games by Miguel Nogueira با ماهیت طراحی و مدل سازی حرفه ای آشنا شوید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی کاراکتر واقعی را با تمرکز بر داستان سرایی، با استفاده از روانشناسی عمق، استراتژی طراحی و سایر ابزارها ایجاد کنید. دوره ای را امتحان خواهید کرد که مجموعه ای از دانش های اساسی و اجرایی را به شما می آموزد. با digischool همراه باشید. این دوره با الگوبرداری از تقاضای عمومی و نظرسنجی از آنچه مردم از من خواسته اند پوشش داده شده است ، این دوره شامل 8...