رندر و پست پرو
آموزش ساخت ماشین قدیمی در Blender ( بلندر ) | زیرنویس فارسی
Skillshare | Blender Vintage Car Creation ابزارها و تکنیک های اساسی بلندر را بیاموزید. در این دوره ما یک رودستر نش-هیلی مدل 1952 ایجاد خواهیم کرد. این یک جواهر کمیاب است که فقط حدود 500 عدد تا کنون ساخته شده است. اما ما قصد داریم با استفاده از Blender ( بلندر ) ، از اولین چند ضلعی تا انیمیشن رندر نهایی، یکی دیگر نیز بسازیم. با digischool همراه باشید. اگر می خواهید مدل های واقعی و دقیق از اشیاء پیچیده ایجاد کنید، این دوره برای شما مناسب است. نه تنها ابزارها و تکنیک های مدل سازی را یاد خواهید...
دوره عظیم آموزش Blender (بلندر) : مبتدی تا حرفه ای
Udemy – Complete Blender Megacourse : Beginner to Expert مانند یک حرفه ای طراحی کنید! آیا تا به حال خواسته اید مدل های سه بعدی بسازید؟ در عصر فناوری، سرگرمیهای دیجیتالی خانگی بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است و هیچ نشانهای از کندی نشان نمیدهد. شاید بخواهید خود را در ساخت فیلم انیمیشن امتحان کنید، یا شاید بخواهید بازی ویدیویی خود را بسازید. با digischool همراه باشید. چه در کار با Blender تازه کار باشید، چه امیدوارید که از آن شغلی ایجاد کنید، ایجاد اشیاء سه بعدی فقط برای حرفه ای ها نیست. ما اینجا هستیم تا...
آموزش 3ds Max 2023 برای مبتدیان
Udemy – 3ds Max 2023 for Beginners آموزش کامل نرم افزار تری دی مکس 2023 آیا می خواهید 3ds max را یادبگیرید و مدل های سه بعدی خود را با این نرم ابزار قدرتمند بسازید؟ با digischool همراه باشید. در این آموزش بصورت کاملا اصولی نرم افزار 3ds max را از ابتدا تا حرفه ای شدن یاد خواهید گرفت . دوره با معرفی نرم افزار و آشنایی با رابط کاربری شروع میشود و سپس تمامی ابزارهای لازم برای مدلسازی ، متریال ، نورپردازی و رندر نهایی همراه با تکمیل پروژه نهایی دوره ، بطور کامل آموزش داده میشود. چیزی...
طراحی کاراکتر سه بعدی: از ترسیم تا مدل سازی
Domestika – 3D Character Design: From Drawing to Modeling کانسپب کاراکتر منحصر به فرد قبل از اینکه با ZBrush و Maya به کاراکترها عمق و حجم بدهید، با ایجاد شخصیت اصلی خود در فتوشاپ، بعد جدیدی به کاراکترها بدهید. با digischool همراه باشید. به تصویر کشیدن شخصیت یک کاراکتر هنگام رندر سه بعدی با تخیل و یک طرح دو بعدی شروع می شود. سگون سامسون، هنرمند توسعه بصری خودآموخته و مشتاق ایجاد کاراکترهای جذابی است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند. او با استودیوهای متعددی از جمله Triggerfish Animation، Dreamcast Animation و Sunrise Productions کار کرده است. کشف...
تکنیک های ترکیب دیجیتال ( Composition ) برای انیمیشن های سه بعدی
DOMESTIKA – Digital Composition Techniques for 3D Animation با فرآیند ترکیب دیجیتال ( Composition ) آشنا شوید تا به کار خود یک پایان حرفه ای ببخشید. هنگام ایجاد یک انیمیشن، فرآیند ترکیب بندی ( اگرچه ( Composition ) اغلب نادیده گرفته می شود ) بخش مهمی از فرآیند تولید است و تسلط بر این فرآیند اجازه می دهد تا یک پایان بسیار حرفه ای در انیمیشن های سه بعدی داشته باشید. روبرتو پویگ – هنرمند موشن گرافیک با بیش از 15 سال تجربه – پروژه هایی را برای مشتریانی مانند CBC Sports، BBC Entertainment، Discovery Networks، Cbeebies و بسیاری...
مدلسازی سطوح سخت در مایا 2022 | Udemy
Udemy – Hard Surface Modelling in Maya 2022 تکنیک های مدلسازی Hard Surface در مایا آیا مدل سازی اجسام سطح سخت در داخل مایا برای شما دشوار است؟ اگر اینطور است، دوره مدلسازی سطح سخت در مایا 2022 مخصوص شماست. درباره استاد دوره: نام من آبراهام لیل است و 11 سال سابقه کار در این صنعت را دارم. من در 7 سال گذشته در حالی که استودیوی شخصی خود را در مکزیک مدیریت می کنم، به تدریس نرم افزار های سه بعدی پرداخته ام. فواید این دوره آموزشی : تا پایان این دوره، شما می توانید اجسام سطح سخت...
خلق کاراکترها از دو بعدی تا سه بعدی
Domestika – Creation of Characters From 2D to 3D (EN Subtitle) تمام تکنیک های تبدیل یک تصویر به یک کاراکتر سه بعدی را یاد بگیرید تکنیک های مدل سازی، بافت، رندر و چاپ یک کاراکتر سه بعدی با Substance Painter، V-Ray و ZBrush را بیاموزید. Matías Zadicoff بیش از دو دهه است که خود را وقف طراحی، مدل سازی و انیمیشن های سه بعدی کاراکتر ها کرده است. مشاهده دقیق او از ویژگیهای هر یک از کاراکترها – ویژگیهای صورت، زبان بدن، راه رفتن – او را به همکاری با مشتریانی مانند مارول و دیزنی سوق داده است و...
ایجاد پوشش گیاهی و شاخ و برگ پیچیده برای بازی
Gnomon – Creating Complex Vegetation & Foliage for Games ساخت پوشش گیاهی برای بازی در این دوره آمورشی پیتون وارنی، هنرمند بافت محیطی در Naughty Dog، شما را در فرآیند ساخت پوشش گیاهی در محیط های بازی به سطح بعدی راهنمایی میکند. با digischool همراه باشید. در ادامه دوره آموزشی پیتون استاد دوره به بررسی عمیق تری در ایجاد شاخ و برگ می پردازد و نحوه ایجاد انواع چمن و دارایی درخت برای صحنه خود را به شما می آموزد و نشان میدهد که چگونه آنها را در محیط خود قرار دهید تا نتایج واقعی را بدست آورید. پیتون...
تکنیک های کارآمد برای ساختن محیط های سه بعدی
Gnomon – Efficient Techniques for Building 3D Environments ساخت محیط های سه بعدی حرفه ای در این ورکشاپ آموزشی 3 ساعته توسط جیمز ای. میلر، هنرمند طراح محیط در کمپانی انیمیشن DreamWorks انواع تکنیک های کارآمد اثبات شده در این صنعت برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های محیط سه بعدی را بیاموزید . این ورکشاپ با نمایش یک محیط سه بعدی شهر بزرگ در یک محیط بیابانی آغاز می شود. این نوع صحنه فرصت بسیار خوبی را برای جیمز فراهم می کند تا اهمیت مواد Triplanar را پوشش دهدو به ابزارهای Terrain Houdini نگاهی بیاندازد به مدل سازی...