Substance
مقدمه ای بر مدل سازی سه بعدی خودرو
Domestika – Introduction to 3D Vehicle Modeling (Spanish, EN sub) مدل سازی وسایل نقلیه نحوه مدلسازی، بافت و رندر کردن اولین ماشین خود را با Maya، Substance Painter و Keyshot بیاموزید. اگر علاقه زیادی به طراحی وسایل نقلیه دارید ، در این دوره از ابتدا نحوی مدل سازی یک ماشین سه بعدی را از یک استاد حرفه ای مانند آلبر سیلوا هنرمند سه بعدی متخصص در مدل سازی وسایل نقلیه و ماشین آلات فرا خواهید گرفت . او در حوزه ساخت داراییهای واقعیت مجازی برای WebCreek کار میکند، جایی که پروژههای واقعیت مجازی را برای Maersk انجام میدهد، همچنین،...
آموزش ساخت کاراکتر AAA برای بازی | ماژول 01 – بدن
Udemy – AAA Game 3D Character Art course Module 01 – Body مبانی مجسمه سازی کاراکتر این دوره آموزشی برای هنرمندان علاقمند به ساخت کاراکتر که در سطح متوسط قرار دارند ساخته شده است که در آن پایپلاین کامل کاراکتر برای ساخت بدن و سر با استفاده از بافت های اسکن شده از 3dscanstore توسط جیمز بازبی آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید. در این دوره شما مبانی مجسمه سازی کاراکتر ، چند روش جزییات پوست، بیک در Marmoset 3، روش های تکسچرینگ AAA، خالکوبی مفهومی، بافت خالکوبی واقعی، Lookdev در Marmoset 3، روش ابروهای Lowpoly ، گردش...
نقاشی دستی بافت های پوست در Substance Painter
Flippednormals – Hand Painting Skin Textures in Substance Painter تکسچرینگ دستی کاراکتر را به سادگی بیاموزید. در این آموزش Substance Painter ، همه چیزهایی را که برای نقاشی واقعی پوست انسان از ابتدا نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.با digischool همراه باشید. ما از تکنیک های بسیار آسانی استفاده می کنیم که همه می توانند از آن استفاده کنند. این سری با قرار دادن یک پایه سریع فقط با چند رنگ شروع می شود، که سپس با پیشرفت ما اصلاح می شوند. ما همچنین نحوه رنگ آمیزی ناهمواری ها و نقشه های برآمدگی را پوشش خواهیم داد تا واقع گرایی...
تکسچرینگ صورت کاراکتر در Substance Painter
Flippednormals – Character Face Texturing in Substance Painter دانش تکسچرینگ کاراکتر خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه چهره یک کاراکتر را از ابتدا تکسچر کنید! گردش کار کامل را از اولین حرکت قلم مو تا آخرین ترفندهای شیدر پوست بیاموزید. با digischool همراه باشید. در پایان این دوره، میتوانید با استفاده از تکنیکهای ساده و قدرتمند، کاراکتر های خود را تکسچر کنید. ما منحصراً روی صورت تمرکز خواهیم کرد زیرا معمولاً پیچیده ترین و مهم ترین قسمت است. این به ما امکان میدهد در مورد موضوعاتی مانند کانتورینگ صورت،...
مقدمه ای بر Substance Painter از Flippednormals
Flippednormals – Introduction to Substance Painter آموزش کامل Substance Painter در این دوره آموزشی به نام مقدمه ای بر Substance Painter، همه چیزهایی را که برای شروع کار با Substance Painter نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. با digischool همراه باشید. بخش اول شما را با ابزارهای رایج آشنا میکند و در قسمت دوم، یک دارایی واقعی را تکسچر میکنیم. ما همچنین روشهای ضروری تکسچرینگ را پوشش میدهیم، و به شما کمک میکند تا یک گردش کار مناسب را ایجاد کنید که میتوانید برای تکسچرینگ هر چیزی از آن استفاده کنید. تدریس شده توسط هنرمندان ارشد تکسچرینگ مربیان شما به...
طراحی کاراکتر سه بعدی: از ترسیم تا مدل سازی
Domestika – 3D Character Design: From Drawing to Modeling کانسپب کاراکتر منحصر به فرد قبل از اینکه با ZBrush و Maya به کاراکترها عمق و حجم بدهید، با ایجاد شخصیت اصلی خود در فتوشاپ، بعد جدیدی به کاراکترها بدهید. با digischool همراه باشید. به تصویر کشیدن شخصیت یک کاراکتر هنگام رندر سه بعدی با تخیل و یک طرح دو بعدی شروع می شود. سگون سامسون، هنرمند توسعه بصری خودآموخته و مشتاق ایجاد کاراکترهای جذابی است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند. او با استودیوهای متعددی از جمله Triggerfish Animation، Dreamcast Animation و Sunrise Productions کار کرده است. کشف...
تکسچرینگ کاراکترها برای بازیها با طراح ارشد Insomniac
Flippednormals – Texturing Characters for Games نگاهی منحصر به فرد به نحوی ساخت یک کارکتر در این آموزش همه چیزهایی را که برای تکسچرینگ کاراکترهای رده بالا برای بازیها باید بدانید را یاد خواهید گرفت. با digischool همراه باشید. Gavin شما را در تمام مراحل راهنمایی میکند و شما را در این سفر برای تبدیل شدن به یک هنرمند پشتیبانی می نماید. تقریباً 4 ساعت آموزش با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که همه چیزهایی را که برای شروع کار با تکسچرینگ برای کارکتر بازی ها باید بدانید را پوشش می دهد. بیاموزید که چگونه شخصیت خود را...
ساخت داراییها برای بازیها Vol. 1
Gnomon – Creating Props for Games Vol. 1 مدلسازی لوازم برای بازی ها ایجاد داراییها برای پروژههای بازی بصورت ریل تایم ، بصریتر و سادهتر از همیشه شده است. با تقسیم کل فرآیند به بخشهایی که به راحتی قابل هضم هستند، میتوانیم روی مهمترین بخشهای فرآیند خلاقیت تمرکز کنیم و در عین حال غیرمخرب باقی بمانیم و تا پایان بیک نهاییمان به پیشرفتها در پروژه ادامه دهیم . با digischool همراه باشید. در این ورکشاپ ساخت لوازم برای بازی ها، هنرمند ارشد طراحی محیط ، نیک رینولدز، هر مرحله از فرآیند را بررسی کرده و از اصول اولیه شروع...
تکسچرینگ با Substance Painter برای مبتدیان
Udemy – Substance Painter Texturing for Beginners تکنیک های مدلسازی Hard Surface در مایا آیا می خواهید بدانید که چگونه با Substance 3D Painter هر بافتی را بسازید؟ در این دوره آموزشی بطور کامل با تکنیکها و نحوی ساخت تکسچر برای مدلهای خود آشنا میشوید. در پایان این دوره،میتوانید با Substance Painter، وسایل و شخصیتهای ارگانیک را به سبک واقعی یا با دست نقاشی کنید. شما قادر خواهید بود برای هر نوع دارایی بافت بسازید. ما با رابط کاربری Substance 3D Painter و ناوبری شروع خواهیم کرد. در فصل دوم، یک بافت واقع گرایانه برای یک تلفن آنتیک درست...