Substance
آموزش ساخت متریال Subsurface Scatter در Substance Designer
ArtStation – Creating a Subsurface Scatter Material in Substance Designer اگر علاقمند به یادگیری روند ساخت یک متریال ارگانیک در Substance Designer هستید این دوره مناسب شما می باشد. در این آموزش نحوی ساخت یک متریال ارگانیک بوسیله میکس کردن Subsurface Scattering با hard surface را فرا میگیرید. این دوره به نحوه جداسازی متریالها و افزودن کنتراست بین دو سطح برای ایجاد احساس انسجام ، می پردازد. Tammekänd استاد این دوره همچنین نحوه استفاده صحیح از Subsurface Scattering در Marmoset Toolbag را نیز به ما نشان میدهد. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | Learn how to create an...
آموزش اساسی Substance Designer 2020 از Lynda
Lynda – Substance Designer 2020 Essential Training با این دوره آموزشی با نحوی استفاده از Substance Designer آشنا می شوید. Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره طراحی شده است تا یک نمای کلی از برنامه Substance Designer 2020 به هنرمندان بافت ارائه دهد. اگر تازه وارد هستید، این دوره می تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید که می خواهید یک برنامه جدید را به جعبه ابزار خود اضافه کنید ،...
ساخت کاراکتر Sci-Fi برای بازی از Yiihuu.com
Yiihuu.com – Creating a Sci-Fi Character for Games از طریق این آموزش با گردش کاری کامل و استاندارد ساخت کاراکتر که توسط حرفه ترین مدلسازان انجام میشود آشنا می شوید. این دوره آموزشی بینظر تمامی مراحل ساخت یک کاراکتر به سبک سایبرپانک را با تمام جرئیات به شما آموزش میدهد. این آموزش توسط YIIHUU برای شما فراهم شده است. در این آموزش ، هر مرحله از ساخت کاراکتر ، از جمله ایجاد سطوح سخت ، ساخت لباس در Marvelous Designer ، توپولوژی و Unwrapping UV و Texture baking ، ساخت PBR texture map در Substance Painter ، رندر در...
آموزش ساخت دارایی بازی AAA در 3dsmax از ArtStation
ArtStation – Creating a AAA Game Asset in 3dsmax در این دوره با نحوی گردش کار ساخت دارایی برای یک بازی AAA آشنا می شوید. در این دوره هفت بخشی ، Emiel Sleegers ساخت یک شیر آتش نشانی در 3DsMax و Substance Painter و Marmoset Toolbag را به عنوان دارایی محیطی ، برای استفاده در بازی های AAA آموزش میدهد. در قسمت اول ، وی به جمع آوری مرجع و نحوه آشنایی با دارایی برای ساخت آن می پردازد ، قبل از این که شروع به ساخت مدل high poly آن با استفاده از 3DsMax کند.با digischool همراه...
ساخت محیط علمی تخیلی ماژولار با استفاده از Substance Designer
ArtStation – Creating a Modular Sci-Fi Environment Using Substance Designer هدف این است که دانشجویان با پایان دوره آموزشی محیط علمی تخیلی و ماژولار جالبی خلق کنند. در این مجموعه 6 قسمتی Javier Perez دانشجویان را در مورد فلسفه ها و رویکردهای ایجاد یک محیط علمی تخیلی ماژولار در داخل Substance Designer راهنمایی می کند. خاویر با نشان دادن مراحل ایجاد اطلاعات height برای هر یک از 5 قطعه ای که محیط را تشکیل می دهد ، آغاز میکند. سپس به سمت تکنیک ها و گردش کار می رود تا بتواند اطلاعات مربوط به height را به طور...
مدلسازی و رندر یک عنکبوت جهنده واقعی در Maya و Zbrush
The Gnomon Workshop-Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider Zbrush | Maya | Substance painter | Redshift این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدلسازی و تکسچرینگ آشنا میکند. در این دوره آموزشی ، اریک کلر استاد دوره روند خود را برای طراحی ، مدلسازی و تکسچرینگ یک عنکبوت جهنده واقعی در Zbrush ، Maya ، Substance painter و Redshift را نشان می دهد. از بلاک ساده در ZBrush Pixologic شروع میکند، اریک روند کاری خود را برای مجسمه سازی دقیق جزئیات ، نقاشی بافت ها...
ملزومات مدل سازی در Maya از Motion Design School
Motion Design School – Maya Modeling Essentials این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدل سازی سه بعدی در Maya آشنا کند ، حتی اگر قبلاً این کار را نکرده اید. مدل سازی یک بخش اساسی در صنعت سه بعدی است. شما هیچ فیلم یا بازی ویدیویی و انیمیشنی را بدون مدل های سه بعدی نمی توانید تصور کنید. شخصیت ها ، ملزومات ، محیط ، تقریباً هر ایده ای باید به صورت کامل یا جزئی به عنوان یک مدل سه بعدی ارائه شود. 3D ابزاری...
مدلسازی ، حجاری و تکسچرینگ لباس کاراکتر در Maya ، Zbrush و Substance
Stylized Clothing Modeling Sculpting Texturing | Maya , Zbrush , Substance این دوره برای دانشجویانی که می خواهند برای کاراکترهای خود لباس مدلسازی کنند طراحی شده است. در این دوره آموزشی نحوی مدلسازی ، حجاری و درنهایت تکسچرینگ لباس کاراکتر به شما علاقمندان آموزش داده می شود مربی این دوره تمام اصول و تکنیکهای مورد نیاز را با نرم افزارهای Maya ، Zbrush و Substance Painter به شما نشان خواهد داد .ابتدا مدلسازی لباس ها در نرم افزار مایا بصورت کلی انجام شده سپس در نرم افزار زیبراش به اضافه کرده جزئیات می پردازیم و در نهایت در...
ساخت کاراکترهای پر جزئیات برای فیلم و بازی | CGMaster Academy
CG Master Academy | Create polished characters for film and games یک دوره 10 هفته ای برای ایجاد شخصیت های بسیار پر جزئیات با مدل سازی کارآمد و تمیز برای سینما ، فیلم و بازی هدف این دوره ، درک کاراکتر برای سینما ، فیلم و بازی از منظر مشخصات شخصیت و هدف نهایی آن در ترکیب با روایت و داستان است که مدت 10 هفته و بصورت کاملا حرفه ای در نرم افزارهای ZBrush و Maya و Substance Painter و Mudbox و Vray توسط cgmasteracademy ارائه شده است. هر درس بر جنبه های مختلف ساخت کاراکتر تمرکز...