ArtStation – Creating a AAA Game Asset in 3dsmax
در این دوره با نحوی گردش کار ساخت دارایی برای یک بازی AAA آشنا می شوید.
در این دوره هفت بخشی ، Emiel Sleegers ساخت یک شیر آتش نشانی در 3DsMax و Substance Painter و Marmoset Toolbag را به عنوان دارایی محیطی ، برای استفاده در بازی های AAA آموزش میدهد. در قسمت اول ، وی به جمع آوری مرجع و نحوه آشنایی با دارایی برای ساخت آن می پردازد ، قبل از این که شروع به ساخت مدل high poly آن با استفاده از 3DsMax کند.با digischool همراه باشید.
سر فصلهای آموزش ساخت دارایی بازی AAA در 3dsmax از ArtStation :
- High Poly
- Low Poly
- UV Unwrap
- Baking Texture Maps
- Texturing
- Base Paint and Details
- Final Render
What is this course about?
In this seven-part course, Emiel Sleegers covers the creation of an environment asset, in this case a fire hydrant, for use in AAA games, in real time. In this first part he covers reference gathering and how he will approach creating the asset in the series, before he demonstrates the creation of the high poly model using 3DsMax.
- High Poly
- Low Poly
- UV Unwrap
- Baking Texture Maps
- Texturing
- Base Paint and Details
- Final Render
3DsMax | Substance Painter | Marmoset Toolbag
حجم دانلود : 2.83GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 0
- فایل تمرین 0
- مدت زمان +8 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد