Zbrush
آموزش ساخت کاراکتر AAA برای بازی | ماژول 01 – بدن
Udemy – AAA Game 3D Character Art course Module 01 – Body مبانی مجسمه سازی کاراکتر این دوره آموزشی برای هنرمندان علاقمند به ساخت کاراکتر که در سطح متوسط قرار دارند ساخته شده است که در آن پایپلاین کامل کاراکتر برای ساخت بدن و سر با استفاده از بافت های اسکن شده از 3dscanstore توسط جیمز بازبی آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید. در این دوره شما مبانی مجسمه سازی کاراکتر ، چند روش جزییات پوست، بیک در Marmoset 3، روش های تکسچرینگ AAA، خالکوبی مفهومی، بافت خالکوبی واقعی، Lookdev در Marmoset 3، روش ابروهای Lowpoly ، گردش...
مجسمه سازی موجودات خارق العاده با ZBrush (زیبراش)
Domestika – Digital Sculpture of Fantastic Creatures with ZBrush خلق کاراکتر های خارق العاده تکنیکها و روشهای جایگزین مدلسازی سهبعدی برای ایجاد یک کاراکتر به نام kraken را بیاموزید . با digischool همراه باشید. در دنیای مدلسازی سهبعدی ، متخصصان نه تنها به فیگورهای انسان ، بلکه به موجودات یک فیلم علمی تخیلی یا بازی ویدیویی نیز جان میبخشند. لوئیس گایوسو – ژنرالیست سه بعدی – متخصص در خلق کاراکتر های خارق العاده است و بیش از 15 سال تجربه به عنوان یک هنرمند دیجیتال دارد و از سال 2014 به طور کامل به طراحی موجودات مشغول است و...
طراحی کاراکتر سه بعدی: از ترسیم تا مدل سازی
Domestika – 3D Character Design: From Drawing to Modeling کانسپب کاراکتر منحصر به فرد قبل از اینکه با ZBrush و Maya به کاراکترها عمق و حجم بدهید، با ایجاد شخصیت اصلی خود در فتوشاپ، بعد جدیدی به کاراکترها بدهید. با digischool همراه باشید. به تصویر کشیدن شخصیت یک کاراکتر هنگام رندر سه بعدی با تخیل و یک طرح دو بعدی شروع می شود. سگون سامسون، هنرمند توسعه بصری خودآموخته و مشتاق ایجاد کاراکترهای جذابی است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند. او با استودیوهای متعددی از جمله Triggerfish Animation، Dreamcast Animation و Sunrise Productions کار کرده است. کشف...
آموزش مدلسازی کاراکترها برای بازی با طراح ارشد Insomniac
Flippednormals – Modeling Characters for Games نگاهی منحصر به فرد به نحوی ساخت یک کارکتر در این آموزش هنری برای بازیسازی ، همه چیزهایی را که برای مدلسازی کاراکترهای رده بالا برای بازیها نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.با digischool همراه باشید. Gavin شما را در تمام مراحل همراهی می کند و شما را در سفری برای تبدیل شدن به یک هنرمند در بازیسازی بهتر راهنمایی می کند. بیش از 5 ساعت آموزش با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که همه چیزهایی را که برای شروع مدلسازی برای بازی ها باید بدانید را پوشش می دهد. طراحی کاراکتر یکی...
خلق کاراکترها از دو بعدی تا سه بعدی
Domestika – Creation of Characters From 2D to 3D (EN Subtitle) تمام تکنیک های تبدیل یک تصویر به یک کاراکتر سه بعدی را یاد بگیرید تکنیک های مدل سازی، بافت، رندر و چاپ یک کاراکتر سه بعدی با Substance Painter، V-Ray و ZBrush را بیاموزید. Matías Zadicoff بیش از دو دهه است که خود را وقف طراحی، مدل سازی و انیمیشن های سه بعدی کاراکتر ها کرده است. مشاهده دقیق او از ویژگیهای هر یک از کاراکترها – ویژگیهای صورت، زبان بدن، راه رفتن – او را به همکاری با مشتریانی مانند مارول و دیزنی سوق داده است و...
ایجاد پوشش گیاهی و شاخ و برگ پیچیده برای بازی
Gnomon – Creating Complex Vegetation & Foliage for Games ساخت پوشش گیاهی برای بازی در این دوره آمورشی پیتون وارنی، هنرمند بافت محیطی در Naughty Dog، شما را در فرآیند ساخت پوشش گیاهی در محیط های بازی به سطح بعدی راهنمایی میکند. با digischool همراه باشید. در ادامه دوره آموزشی پیتون استاد دوره به بررسی عمیق تری در ایجاد شاخ و برگ می پردازد و نحوه ایجاد انواع چمن و دارایی درخت برای صحنه خود را به شما می آموزد و نشان میدهد که چگونه آنها را در محیط خود قرار دهید تا نتایج واقعی را بدست آورید. پیتون...
طراحی مفهومی ابرقهرمان برای فیلم و تلویزیون
Gnomon – SUPERHERO CONCEPT DESIGN FOR FILM & TV روند جریان کار خلق کاراکترهای سه بعدی برای فیلم با این ورکشاپ 2.5 ساعته توسط لوکا نمولاتو، نحوه ایجاد هنر مفهومی ابرقهرمانی با کیفیت حرفه ای برای فیلم و تلویزیون را بیاموزید. با digischool همراه باشید. لوکا با آموزش جریان کار آزمایش شده خود برای ایجاد طرح های کاراکتر خاص برای فیلم های پرفروش ، روند و تکنیک های شخصی خود را که در طی سال ها کار حرفه ای برای صنعت سرگرمی در حال اصلاح آنها بوده به اشتراک می گذارد. این ورکشاپ سطح متوسط در Daz Studio شروع...
آموزش کامل گردش کار Photogrammetry
Gnomon – Complete Photogrammetry Workflow تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی اگر به دنبال آموزش گام به گام فرآیند کامل Photogrammetry حرفه ای هستید، این ورکشاپ 3.5 ساعته توسط مهندس ارشد پروژه های دیجیتال، چارلستون سیلورمن تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این ورکشاپ عمیق ، تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. با digischool همراه باشید. چارلستون ورکشاپ را با عکس شروع می کند و قبل از نمایش بخشی از پردازش تصویر از...
مبانی آناتومی برای مجسمه سازان | Flippednormals
Flippednormals – Fundamental Anatomy for Sculptors (EN Subtitle) این دوره به شما کمک میکند تا آناتومی انسان را متفاوت ببینید. آناتومی بنیادی برای مجسمهسازان دورهای است که برای آموزش آناتومی به هر کسی که با مجسمهسازی ارگانیک کار میکند یا قصد کار با مجسمهسازی ارگانیک را دارد، خواه به عنوان یک هنرمند ، علاقهمند یا به عنوان یک حرفهای طراحی شده است. با digischool همراه باشید. درباره دوره در این دوره ما به محدودیتهای کپی کورکورانه کار خارج از کتابهای مرجع آناتومی نگاه میکنیم و بر سیستمی تمرکز میکنیم که به ما امکان میدهد به روشی به مطالعه آناتومی...