Flippednormals – Modeling Characters for Games
نگاهی منحصر به فرد به نحوی ساخت یک کارکتر
در این آموزش هنری برای بازیسازی ، همه چیزهایی را که برای مدلسازی کاراکترهای رده بالا برای بازیها نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.با digischool همراه باشید.
Gavin شما را در تمام مراحل همراهی می کند و شما را در سفری برای تبدیل شدن به یک هنرمند در بازیسازی بهتر راهنمایی می کند.
بیش از 5 ساعت آموزش با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که همه چیزهایی را که برای شروع مدلسازی برای بازی ها باید بدانید را پوشش می دهد.
طراحی کاراکتر
یکی از سخت ترین جنبه های هر کاراکتر، مرحله طراحی کاراکتر است.
گاوین تمام فرآیند فکری خود را در مورد طراحی کاراکتر پوشش می دهد از ایجاد یک پس زمینه تا تکنیک های مجسمه سازی عمیق.
توپولوژی
نحوه انجام توپولوژی چهره کارآمد با استفاده از Topogun را خواهید آموخت . Gavin تمام مراحل را طی می کند و به شما نشان می دهد که چگونه توپولوژی تمیز و خوبی بسازید که برای بازی های AAA آماده است.
لباس و لباس
درست کردن لباس در مدلسازی کاراکتر همیشه بسیار دشوار است، اما پس از تماشای این دوره آموزشی ، احساس راحتی بیشتری برای شروع ساخت لباس های خود خواهید داشت.
با نحوه استفاده از Insert Mesh Brushes در ZBrush برای سرعت بخشیدن به ساخت زیپ ها و دکمه ها آشنا خواهید شد.
رندر کار شما
در پایان این مجموعه، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزار Marmoset ، کار خود را به شیوه ای حرفه ای رندر کنید.
یک رندرخوب واقعاً می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و مهارت هایی که یاد می گیرید باعث درخشش کار شما می شود.
در انتهای این دوره آموزشی نگاهی منحصر به فرد به نحوی ساخت و مدلسازی یک کارکتر استاندارد برای یک بازی AAA بدست می آورید.
یکی از بهترین راههای یادگیری این است که فایلهای صحنه را بررسی کنید تا بتوانید انتخابهای انجام شده را مهندسی معکوس کنید.
شما به تمام فایل های نهایی ایجاد شده توسط Gavin Goulden از جمله کاراکتر low poly نهایی، مش پایه عمومی و فایل high poly ZBrush دسترسی خواهید داشت.
پیشکسوت صنعت
گاوین گولدن که در حال حاضر به عنوان مدیر هنرمندی طراح کاراکتر در Insomniac Games کار می کند و یکی از کهنه کارترین هنرمندان در دنیای امروز بازیسازی است!
او به عنوان یک هنرمند اصلی در Bioshock Infinite کار می کرد و رزومه سنگینی در نمونه کارهای خود دارد.
حجم دانلود : 2.7GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 13
- فایل تمرین 0
- مدت زمان +5 ساعت
- سطح Intermediate
- زبان انگلیسی
- سال 2018
- زیرنویس ندارد
-
Flippednormals – Modeling Characters for Games
- 00 – Intro
- 01 – Working From a Base Mesh
- 02 – Additional Base Mesh Work
- 03 – Sculpting the Face
- 04 – Sculpting the Arms
- 05 – Sculpting Clothing
- 06 – Sculpting Armor
- 07 – Detailing the Model
- 08 – Hair Sculpting
- 09 – Retopology of the Vest
- 10 – Retopology of the Face
- 11 – Topology Discussion
- 12 – Presenting your work in Marmoset