Udemy – AAA Game 3D Character Art course Module 01 – Body
مبانی مجسمه سازی کاراکتر
این دوره آموزشی برای هنرمندان علاقمند به ساخت کاراکتر که در سطح متوسط قرار دارند ساخته شده است که در آن پایپلاین کامل کاراکتر برای ساخت بدن و سر با استفاده از بافت های اسکن شده از 3dscanstore توسط جیمز بازبی آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید.
در این دوره شما مبانی مجسمه سازی کاراکتر ، چند روش جزییات پوست، بیک در Marmoset 3، روش های تکسچرینگ AAA، خالکوبی مفهومی، بافت خالکوبی واقعی، Lookdev در Marmoset 3، روش ابروهای Lowpoly ، گردش کار سریع AAA فرا خواهید گرفت.
چیزی که یاد خواهید گرفت
- گردش کار کامل کاراکتر
- مجسمه سازی عضلات
- مجسمه سازی صورت
- تکنیک های مختلف جزئیات پوست
- گردش کار بافت اسکن سه بعدی
- مفهوم شخصیت و الگوهای تاتو
- مواد برای موتورهای بازی
- بیک در Marmoset
- نقاش بافت در Substance painter
- نحوه بافت خالکوبی با تکنیک های مختلف
استاد دوره Mateusz نام دارد که یک هنرمند کاراکتر سه بعدی مستقل است که برای بازی های Indie و AAA از جمله عناوینی مانند Diablo Immortal، Gungrave Gore کار کرده. آیو همچنین روی پروژههای NFT، MetaWorlds و VR کار کرده است.
برای این دوره به چه نرم افزاری نیاز دارید؟
- مایا
- زیبراش
- فتوشاپ
- Marmoset 3
- PureRef
- Materialize
- Zwrap
- Substance Painter
- XNormal
Zbrush | Photoshop | Substance Painter
حجم دانلود : 1.5GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 26
- فایل تمرین 1
- مدت زمان 3 ساعت
- سطح Intermediate
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس دارد
-
1. 01. Introduction
-
2. 02. Sculpting
-
3. 03. Detailing
-
4. 04. Extras, Baking
-
5. 05. Texturing
-
6. 06. Rendering, Wrap up