Maya
مقدمه ای بر مدل سازی سه بعدی خودرو
Domestika – Introduction to 3D Vehicle Modeling (Spanish, EN sub) مدل سازی وسایل نقلیه نحوه مدلسازی، بافت و رندر کردن اولین ماشین خود را با Maya، Substance Painter و Keyshot بیاموزید. اگر علاقه زیادی به طراحی وسایل نقلیه دارید ، در این دوره از ابتدا نحوی مدل سازی یک ماشین سه بعدی را از یک استاد حرفه ای مانند آلبر سیلوا هنرمند سه بعدی متخصص در مدل سازی وسایل نقلیه و ماشین آلات فرا خواهید گرفت . او در حوزه ساخت داراییهای واقعیت مجازی برای WebCreek کار میکند، جایی که پروژههای واقعیت مجازی را برای Maersk انجام میدهد، همچنین،...
تکسچرینگ صورت کاراکتر در Substance Painter
Flippednormals – Character Face Texturing in Substance Painter دانش تکسچرینگ کاراکتر خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه چهره یک کاراکتر را از ابتدا تکسچر کنید! گردش کار کامل را از اولین حرکت قلم مو تا آخرین ترفندهای شیدر پوست بیاموزید. با digischool همراه باشید. در پایان این دوره، میتوانید با استفاده از تکنیکهای ساده و قدرتمند، کاراکتر های خود را تکسچر کنید. ما منحصراً روی صورت تمرکز خواهیم کرد زیرا معمولاً پیچیده ترین و مهم ترین قسمت است. این به ما امکان میدهد در مورد موضوعاتی مانند کانتورینگ صورت،...
طراحی کاراکتر سه بعدی: از ترسیم تا مدل سازی
Domestika – 3D Character Design: From Drawing to Modeling کانسپب کاراکتر منحصر به فرد قبل از اینکه با ZBrush و Maya به کاراکترها عمق و حجم بدهید، با ایجاد شخصیت اصلی خود در فتوشاپ، بعد جدیدی به کاراکترها بدهید. با digischool همراه باشید. به تصویر کشیدن شخصیت یک کاراکتر هنگام رندر سه بعدی با تخیل و یک طرح دو بعدی شروع می شود. سگون سامسون، هنرمند توسعه بصری خودآموخته و مشتاق ایجاد کاراکترهای جذابی است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند. او با استودیوهای متعددی از جمله Triggerfish Animation، Dreamcast Animation و Sunrise Productions کار کرده است. کشف...
ساخت داراییها برای بازیها Vol. 1
Gnomon – Creating Props for Games Vol. 1 مدلسازی لوازم برای بازی ها ایجاد داراییها برای پروژههای بازی بصورت ریل تایم ، بصریتر و سادهتر از همیشه شده است. با تقسیم کل فرآیند به بخشهایی که به راحتی قابل هضم هستند، میتوانیم روی مهمترین بخشهای فرآیند خلاقیت تمرکز کنیم و در عین حال غیرمخرب باقی بمانیم و تا پایان بیک نهاییمان به پیشرفتها در پروژه ادامه دهیم . با digischool همراه باشید. در این ورکشاپ ساخت لوازم برای بازی ها، هنرمند ارشد طراحی محیط ، نیک رینولدز، هر مرحله از فرآیند را بررسی کرده و از اصول اولیه شروع...
مدلسازی سطوح سخت در مایا 2022 | Udemy
Udemy – Hard Surface Modelling in Maya 2022 تکنیک های مدلسازی Hard Surface در مایا آیا مدل سازی اجسام سطح سخت در داخل مایا برای شما دشوار است؟ اگر اینطور است، دوره مدلسازی سطح سخت در مایا 2022 مخصوص شماست. درباره استاد دوره: نام من آبراهام لیل است و 11 سال سابقه کار در این صنعت را دارم. من در 7 سال گذشته در حالی که استودیوی شخصی خود را در مکزیک مدیریت می کنم، به تدریس نرم افزار های سه بعدی پرداخته ام. فواید این دوره آموزشی : تا پایان این دوره، شما می توانید اجسام سطح سخت...
ایجاد پوشش گیاهی و شاخ و برگ پیچیده برای بازی
Gnomon – Creating Complex Vegetation & Foliage for Games ساخت پوشش گیاهی برای بازی در این دوره آمورشی پیتون وارنی، هنرمند بافت محیطی در Naughty Dog، شما را در فرآیند ساخت پوشش گیاهی در محیط های بازی به سطح بعدی راهنمایی میکند. با digischool همراه باشید. در ادامه دوره آموزشی پیتون استاد دوره به بررسی عمیق تری در ایجاد شاخ و برگ می پردازد و نحوه ایجاد انواع چمن و دارایی درخت برای صحنه خود را به شما می آموزد و نشان میدهد که چگونه آنها را در محیط خود قرار دهید تا نتایج واقعی را بدست آورید. پیتون...
تکنیک های کارآمد برای ساختن محیط های سه بعدی
Gnomon – Efficient Techniques for Building 3D Environments ساخت محیط های سه بعدی حرفه ای در این ورکشاپ آموزشی 3 ساعته توسط جیمز ای. میلر، هنرمند طراح محیط در کمپانی انیمیشن DreamWorks انواع تکنیک های کارآمد اثبات شده در این صنعت برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های محیط سه بعدی را بیاموزید . این ورکشاپ با نمایش یک محیط سه بعدی شهر بزرگ در یک محیط بیابانی آغاز می شود. این نوع صحنه فرصت بسیار خوبی را برای جیمز فراهم می کند تا اهمیت مواد Triplanar را پوشش دهدو به ابزارهای Terrain Houdini نگاهی بیاندازد به مدل سازی...
متحرک سازی چرخه های پیاده روی موجودات در مایا
Gnomon – Animating Creature Walk Cycles in Maya چرخه پیاده روی بی نقص در مایا اصول اساسی در ایجاد یک چرخه پیاده روی بی نقص برای تولید وجود دارد که هر انیماتوری باید یاد بگیرد. با digischool همراه باشید. این ورکشاپ 3 ساعته توسط Stephen Cunnane ، انیماتور صنعت فیلم ، فرآیند ظریف و در عین حال پیچیده را در مورد ایجاد یک چرخه پیاده روی متقاعد کننده برای حیوانات چهار پا یا موجودات فانتزی در مایا نشان می دهد. ورکشاپ استفان انیماتورها را قادر میسازد تا از پوشش اصول اولیه آناتومی و توضیح چگونگی ساخت حرکات پیچیده مورد...
مقدمه ای بر ساخت مو با Ornatrix در مایا
Gnomon – Introduction to Grooming with Ornatrix in Maya ایجاد مو برای کارکتر ها و موجودات سه بعدی با در مایا این ورکشاپ مقدماتی همه چیزهایی را که برای ایجاد مو برای کاراکترها برای انیمیشن و رندر با استفاده از Ornatrix در مایا نیاز دارید، را آموزش میدهد. با digischool همراه باشید. Santhosh Koneru ، یک ژنرالیست سه بعدی ، تمام اصول اولیه و همچنین ابزارهای ضروری مورد نیاز برای تولید موهای واقعی را برای کاراکترها سه بعدی شما شرح می دهد. تمرکز این دوره آموزشی بر روی ایجاد موهای صورت برای شخصیتی است که در نهایت انیمشن خواهد...