Maya
ساخت مو بصورت ریل تایم در Unreal Engine 4
Wingfox – Unreal Engine 4 for Real Time Hair Course آشنایی کامل با نحوی ساخت موی کاراکتر این دوره آموزشی شما را بطور کامل با نحوی ساخت موی کاراکتر در Unreal Engine 4 برای بازی با کیفیت حرفه ای آشنا می کند و فرآیند استاندارد برای این کار و تکنیکها و ترفندهای اساسی که در استودیوهای بزرگ بازی سازی مورد استفاده قرار میگیرد را به شما نشان میدهد .با digischool همراه باشید. نکات اصلی دانش: جمع آوری مرجع و آناتومی ایجاد بافت مو راه اندازی صحنه اصلی و ادغام در ریل تایم ایجاد لایه پایه/بلاک برای مدل موهایمان رندر...
ساخت موهای کاراکتر مرد با XGen
Gnomon – Creating a Male Groom With XGen فرآیند گام به گام ایجاد موهای یک کاراکتر با XGen را درک کنید. نحوه ایجاد مژه، ابرو، و موهای زبر و ظریف صورت را فرا بگیرید ، به علاوه نکات و ترفندهایی را برای سرعت بخشیدن به روند کار خود در این زمینه در مایا بیاموزید. در این ورکشاپ کریستال برتز، مدلساز ارشد کاراکتر و موجودات در Framestore، شما را در فرآیند ایجاد موهای یک کاراکتر مرد بصورت واقعگرا با استفاده از XGen راهنمایی میکند. این آموزش برای مبتدیان X_Gen طراحی شده است، اما انتظار می رود تجربه کار با Maya...
طراحی و مدل سازی یک موجود مفهمومی : Viper Dragon
Gnomon – Creating an Original 3D Creature Concept: Viper Dragon با ماهیت طراحی و مدل سازی مفهومی آشنا شوید. ایجاد طرحهای اصلی موجودات با استفاده از ویژگیهای حیوانات دنیای واقعی، کمی به قدرت واقعگرایی شما میافزاید و شما را با مفاهیم آشنا میکند . این ورکشاپ توسط Kurtis Dawe، هنرمند کاراکتر و مدل ساز در Scanline VFX در ونکوور، یک گردش کار کامل برای ایجاد یک مفهوم منحصر به فرد Viper Dragon به صورت سه بعدی، از جمع آوری مرجع تا کامپوزیت نهایی فتوشاپ را نشان می دهد. با digischool همراه باشید. در پروژه ای مانند این دوره آموزشی ،...
آشنایی با Maya 2020 از Gnomon
Gnomon – Introduction to Maya 2020 با مجموعه ابزارهای غنی مایا آشنا شوید. Autodesk’s Maya 2020 برنامه سه بعدی پیشرو است که توسط هنرمندان در تولید دیجیتال در صنایع بازی، جلوه های بصری، تجاری و پخش استفاده می شود. مجموعه ابزارهای غنی مایا با هر نسخه گسترش می یابد و یک بار دیگر در آخرین نسخه سازماندهی شده است. چه در استفاده از بسته گرافیکی کامپیوتری سه بعدی کاملاً تازه کار باشید، چه از یک برنامه سه بعدی دیگر مهاجرت کرده اید، یا یک کاربر باتجربه که می خواهد تمام جدیدترین ویژگی ها را در عمل مشاهده کند، نمایش...
ورکشاپ مدلسازی سطح سخت پهپاد پزشکی | Maya و Arnold
GUMROAD – Medical Drone 3d modeling Hard Surface Tutorial – Maya & Arnold طراحی مفهومی کاراکتر از یک ایده تا رندر نهایی بیش از 20 ساعت فیلم! ویدیوی فول اچدی با تفسیر انگلیسی که توسط یک پیشکسوت مدلسازی سه بعدی صنعت فیلم و بازی به مدت 15 سال ضبط شده است. با digischool همراه باشید. با Autodesk Maya نحوه ایجاد یک ربات پهپاد پزشکی تمیز و آماده تولید را به طور کامل از ابتدا بیاموزید. من همچنین به شما نشان می دهم که چگونه با آرنولد رندرهای زیبایی از مدل های سه بعدی خود ایجاد کنید. همچنین هنر مفهومی...
آموزش آرنولد – مبانی سایه زنی و نورپردازی
Learn Arnold – Fundamentals of Shading and Lighting تسلط کامل به موتور رندر Arnold با این دوره آموزشی اصول سایه زنی و نورپردازی و نحوه اعمال آن را در کار خود را کاملاً درک خواهید کرد . قادر به ایجاد رندرهای واقع گرایانه خواهید بود و شانس بیشتری برای یافتن شغل در صنعت VFX با حرفه ای و کارآمدتر شدن خواهید داشت. با digischool همراه باشید. آروید اشنایدر استاد این دوره آموزشی یک هنرمند شناخته شده است که بیش از 10 سال است که در صنعت حرفه ای VFX کار می کند. او روی فیلم های پرفروش بزرگی مانند...
دوره کامل CG Adventure از MOTION DESIGN
MOTION DESIGN SCHOOL : CG Adventure Full Course final Update : 2021 این یک دوره کاملا دیوانه کننده از MOTION DESIGN است ! چون پس از به پایان رساندن آن می توانید با چندین نرم افزار کار کنید. این یک دوره کاملا دیوانه کننده از MOTION DESIGN است ! چون پس از به پایان رساندن آن می توانید با چندین نرم افزار کار کنید ، و اگر در شرکت دیجیتالی مشغول به کار هستید این برای حرفه شما مفید خواهد بود! می توانید از من سوال کنید ، اگر این آموزش از MOTION DESIGN را انتخاب کنم چه چیزی...
آموزش تکسچرینگ ، ساخت مو و Lookdev کاراکتر بربر
Gumroad – Barbarian Tutorial by Tom Newbury مراحل مختلف ساخت کاراکترهای واقع گرایانه در این آموزش بطور کامل مراحل مختلف ساخت کاراکترهای واقع گرایانه به شما آموزش داده می شود. این مراحل شامل سه بخش ، آموزش تکسچرینگ پوست واقع گرایانه برای کاراکترها ، تکسچرینگ لوازم و ملزومات کاراکترها ، Lookdev و ایجاد مو و خز و کرک توسط XGen میباشد. با digischool همراه باشید. Texturing Realistic Skin for Characters در این مرحله تمام فرآیند کار در مورد ساخت بافت پوست برای یک شخصیت واقع گرایانه آموزش داده خواهد شد. این فرایند به طور عمیق و با هر مرحله...