Maya
آموزش Xgen برای ایجاد موهای کاراکترها
Gumroad – Xgen Hair for Characters روند تولید مو با استفاده از Xgen زمانی که تصمیم گرفتم Xgen را برای مایا یاد بگیرم زیرا می خواستم به کاراکتر خود موهای واقعی بدهم ، به نظرم عجیب بود که آموزشهای با کیفیت بسیار کمی وجود داشت که بتوانند روند جامع انجام این کار را توضیح دهند. تا آنجا که می توانستم از آموزشهای موجود یاد گرفتم و بقیه را خودم آموختم و فکر کردم این فرصت خوبی برای به اشتراک گذاشتن مطالبی است که آموخته ام. با digischool همراه باشید. در این دوره با بیش از 4 ساعت آموزش روند...
آموزش Look Dev پوست واقعی کاراکتر در Maya
Artstation – Look Dev Realistic Skin for Characters V1-4 by Tom Newbury – Maya آموزش نمایش پوستی واقع گرایانه در این دوره آموزشی ابتدا به سراغ نورپردازی یک نیم تنه و سپس ایجاد لایه هایی از تکسچر در Maya می رویم که پوستی واقع گرایانه را که می خواهیم به آن دست پیدا کنیم تشکیل می دهد. با digischool همراه باشید. ابتدا با ساختن یک displacement چند لایه شروع می کنیم سپس diffuse element را اضافه می کنیم ، spec network را می سازیم و در نهایت با متعادل سازی sss کاراکتر خود را زنده می کنیم. همچنین نمونه...
آموزش Maya 2020 برای مبتدیان کامل با Abraham Leal
Skillshare – Maya 2020 for Absolute Beginners مایا را از صفر بیاموزید. این دوره آموزشی Maya برای مبتدیان کامل ساخته شده است. ممکن است شما در حال حاضر از نرم افزارهای 3D دیگر مانند max یا Blender استفاده کنید و می خواهید مایا را امتحان کنید اگر چنین است نیز این آموزش مناسب شماست. با digischool همراه باشید. دوره با آموزش اصول مایا و پوشش چندین تمرین و ابزار شروع می شود. سپس در مورد تمام پایپلان های مختلفی که مایا ارائه می دهد ، بحث میشود. چندین روش برای مدل سازی اشیا و نحوه افزودن uv به مدل...
آموزش Pipeline کامل ساخت وسایل نقلیه Hard Surface
Artstation – Hard Surface Vehicles Production Pipeline Tutorial آموزش Pipeline مدلسازی و تکسچرینگ این دوره آموزشی بصورت گام به گام Pipeline مدل سازی یک موتورسیکلت واقع گرایانه در مایا را نشان می دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه مهارت های مدلسازی سطوح سخت خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهید. نحوی ساخت این موتورسیکلت از مرحله مدلسازی تا متریال و رندر نهایی آموزش داده خواهد شد. نحوه مدل سازی (مایا) ، UV (مایا) ، ایجاد شناسه های رنگی (مایا) ، ایجاد Normal Map در Substance Painter ، افزودن متریال (Substance Painter) و رندر (آرنولد ، Unreal...
آموزش پایپلاین VFX یک شات سینمایی از Gnomon
The Gnomon Workshop – Archetype VFX Breakdown پایپلاین ساخت یک شات سینمایی را بیاموزید. در این آموزش ، Robert Nederhorst (سرپرست VFX در Archetype) تمام مراحل اینکه یک شات چگونه باید باشد را به شما آموزش میدهد. او در ابتدا با ایجاد یک HDRI با استفاده از PTGui شروع می کند و با یک کامپوزیت نهایی به پایان می رسد. با digischool همراه باشید. پس از ساخت HDRI ، راب برای تولید shader و رندر به مایا می رود و با استفاده از VRay پاس های مختلف و لایه های شات را تولید می کند. هنگامی که پلات تمیز...
آموزش مقدمه ای بر ZBrush 2021 از Gnomon
The Gnomon Workshop – Introduction To Zbrush 2021 جامع ترین آموزش موجود برای نرم افزار زیبراش مقدمه ای بر ZBrush 2021 جامع ترین سری آموزش های ویدئویی موجود برای نرم افزار پیکرتراشی زیبراش است. این کارگاه 65 قسمته که توسط مادلین اسکات اسپنسر تدریس می شود ، با 51 ساعت درس با یک آموزش سریع شروع می شود تا شما را به سرعت ارتقا دهد . این مقدمه ای مناسب برای همه است ، از مبتدیان کامل گرفته تا کسانی که به سادگی بدنبال دیدن جدیدترین نسخه نرم افزار هستند. با digischool همراه باشید. آموزش های ابتدایی این ورکشاپ...
جنگجوی کوتوله II : از rigging تا animation و engine
Yiihuu – The Dwarf Warrior II: from rigging to animation and engine انیمیشن کاراکتر را به روش استاندارد و معمول انجام دهید. در این دوره آموزش که قسمت دوم دوره آموزشی “جنگجوی کوتوله : ساخت کاراکتر سه بعدی برای بازی از Yiihuu ” است نحوی ایجاد ریگ های پیچیده و سازگار با موتور بازی و ساخت انیمیشن برای بازی را یاد می گیرید و سپس این انیمیشن ها و ریگهای کاراکتر را داخل موتور بازی وارد و ادغام میکنید. با digischool همراه باشید. با استفاده از ARTv1 روند ریگینگ سریعتر و آسان تر می شود. با این دوره آموزشی...
ورکشاپ ریگینگ کاراکتر در Maya برای بازی با Taylor Whitsett
The Gnomon Workshop – Character Rigging in Maya for Game Production با مفاهیم اصلی ریگینگ کاراکتر در Maya آشنا شوید. در این دوره آموزشی با مفاهیم اصلی ریگینگ کاراکتر در Maya و نحوی ساخت ریگهای کاراکتر برای بازی آشنا می شوید. این ورکشاپ 5 ساعته توسط Taylor Whitsett ، انیماتور فنی در Respawn Entertainment ، نشان می دهد که چگونه از اصول اولیه ریگ برای ساخت ریگ های پیچیده کاراکتر بصورت خلاقانه استفاده کنید . اگر چه ریگینگ کاراکتر می تواند طاقت فرسا به نظر برسد ، اما وقتی اصولی انجام شود هرگز اینگونه نیست. تیلور تکنیک های اثبات...
آموزش ساخت کاراکتر PBR برای بازی با Marc Brunet
Cubebrush – PBR Character For Games آموزش مراحل ساخت کاراکتر PBR برای بازی این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت ، روند کاری و تکنیکهای لازم برای ساخت یک Character با تکسچرهای PBR برای بازی را از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک و تکسچرینگ در Subsance Painter و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط کاراکتر آرتیست مارک برونت ، آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | Here’s my latest tutorial – the biggest...