Cubebrush – PBR Character For Games
آموزش مراحل ساخت کاراکتر PBR برای بازی
این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت ، روند کاری و تکنیکهای لازم برای ساخت یک Character با تکسچرهای PBR برای بازی را از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک و تکسچرینگ در Subsance Painter و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط کاراکتر آرتیست مارک برونت ، آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید.
| INTRODUCTION |
Here’s my latest tutorial – the biggest yet by a landslide – on how to create a character with PBR textures for a AAA game production.
Along with 15 hours of video content with commentary on all the key steps you’ll get:
-High poly model -High poly base sculpt -Low poly game model -Gradients -Project files -Textures -Bonus chapter
This was almost 2 months in the making and I poured a lot of sweat and tears into it, I really hope you guys like it!
If there is any step you feel could be better explained, just let me know in the comments below and if I get a few requests I’ll edit and re-upload the video in question!
You can see this as a work-in-progress and if needed, I’ll build upon it! I want to make this the best it can be.
Maya | ZBrush | topogun | Subsance Painter
حجم دانلود : 3.2GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 5
- فایل تمرین 1
- مدت زمان 15 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2021
- زیرنویس ندارد