Maya
آموزش طراحی Character به سبک پینت دستی برای بازی
Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games آموزش مراحل ساخت کاراکتر برای بازی این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت Character بازی با سبک پینت دستی از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک در XNormal و رنگ آمیزی تکسچرینگ در 3D coat و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط مارک برونت ، هنرمند باسابقه آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | This tutorial by veteran artist Marc Brunet covers the entire creation of a...
آموزش روند طراحی محیط Vol 01 با Jonathan Ching
ArtStation – Environment Design Process Vol 01 with Jonathan Ching فرآیند فکری خود در طراحی محیط را ارتقا دهید. این دوره آموزشی فرآیند فکری و تکنیک های کلی گردش کار مربوط به ایجاد طرح های مفهومی برای طراحی محیط را پوشش می دهد. این دوره بصورت تایم لپس ، روند کامل خلاقی را ، از طرح اولیه تا استفاده از 3D و در نهایت ، کامپوزیت در فتوشاپ از طریق دستکاری عکس و مت پیتینگ را دنبال می کند. با digischool همراه باشید. مباحث مورد بحث در سراسر آموزش شامل: هدف و اهمیت اسکیس در طراحی محیط چگونه می...
مقدمه ای بر مدلسازی با Autodesk Maya
Gumroad – Intro to 3D Modeling with Autodesk Maya مدلسازی اشیا مختلف را در مایا بیاموزید. این دوره آموزشی بصورت مقدماتی اصول مدل سازی سه بعدی با استفاده از نرم افزار Maya را آموزش می دهد. در این دوره بصورت گام به گام نحوه شروع کار با نرم افزار آموزش داده می شود و دانش قبلی مورد نیاز نیست. با این دوره آموزشی به همراه مثالهای عملی که بیشترین استفاده از ابزارهای مدل سازی موجود در مایا را نیاز دارد ، اصول را می آموزید . با digischool همراه باشید. مباحث تحت پوشش: شروع با نحوی کنترل و کار...
آموزش ساخت موجود دیجیتالی در ZBrush و Photoshop و Maya
Lynda – Digital Creature Creation in ZBrush Photoshop and Maya آموزش ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی این دوره شامل طراحی اولیه ، مجسمه سازی ، تکیچرینگ و نورپردازی است و روند کار در دنیای واقعی را نشان می دهد ، با مجسمه اولیه در ZBrush شروع میکنیم و در انتها آنرا به مایا انتقال خواهیم داد ، ضمن اینکه ویرایش تکسچرها را در فتوشاپ انجام خواهیم داد. به عنوان استاد دوره رایان کیتلسون مهارت هایی را که هنرمندان دیجیتال برای ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی...
آموزش پایپلاین از Character Creator تا Zbrush و Substance
Reallusion – Character Creator to Zbrush and Substance Pipeline همه آنچه باید درباره پایپلاین مدلسازی کاراکتر در زیبراش بدانید. در این دوره آموزشی می آموزید چگونه با استفاده از CC3 ، ZBrush ، Marmoset Toolbag و Substance Painter یک کاراکتر Ogre ایجاد کنید. در طی فرآیند مدلسازی Ogre می آموزیم چگونه بر اساس تغییرات پروژه و تصمیمات هنری تغییراتی را در طراحی اعمال کنیم. سپس ما به سرعت چند وسیله جانبی برای Ogre خواهیم ساخت. با digischool همراه باشید. همه آموزشها ، گام به گام توسط متخصص برجسته Eddie Christian ارائه شده است که دارای تخصصهای Character Designer, Concept...
آموزش شبیه سازی کاراکتر در Maya با Josh Sobel
Gumroad – Character Simulation in Maya by fRigging Awesome Studios آشنایی با پایپلاین شبیه سازی کارکتر های برجسته در Maya این دوره آموزشی یک راهنمای کامل درباره گردش کار و مهارت های مورد نیاز برای ساخت و آشنایی با پایپلاین شبیه سازی کارکتر های برجسته است چه به صورت شخصی و چه در استودیوهای اصلی انیمیشن و FX. با digischool همراه باشید. ارائه شده توسط Josh Sobel هنرمند دیزنی ، Dreamworks و Blue Sky . مباحث دوره : مروری كامل بر نحوی پایپلاین تولید استاندارد در این صنعت. آموزش ساخت شبیه سازی ریگ از طریق روش مبادله مرجع و...
مجموعه آموزشهای ریگ صورت برای گفتگوی کاراکتر در Maya
Gumroad – Expressive Facial Rigging in Maya همه مراحل مورد نیاز برای تنظیم ریگ صورت در مایا را فرا بگیرید. سری های آموزشی XGEN این دوره مجموعه ای از آموزشها با بیش از 4 ساعت شامل مفاهیم و مراحل مورد نیاز برای تنظیم ریگ صورت در مایا می باشد. برای فرا گیری این آموزشها داشتن تجربه متوسط برای ریگ توصیه می شود. با digischool همراه باشید. مباحث دوره: ریگ Global در برابر ریگ local Blend shape sculpting تکنیک های پیشرفته skinning اشکال ترکیبی ایجاد Ribbon اطلاعات بیشتر | INTRODUCTION | A 4hr+ tutorial series walking through the concepts...
مقدمه ای بر XGen از flippednormals
flippednormals – Introduction to XGen همه چیزهایی را که برای شروع کار با XGen نیاز دارید را فرا بگیرید. سری های آموزشی XGEN در دوره آموزشی مقدمه ای بر XGen ، اصول کار با X Gen و ایجاد اولین آرایش مو را یاد خواهید گرفت. تمام ابزارها ی مورد نیاز و همچنین نحوه جلوگیری از اشتباهات رایج در X Gen را فرا خواهید گرفت. سپس در این مجموعه ، شما مراحل کامل ایجاد یک آرایش مو ساده و حرفه ای را از ابتدا تا انتها خواهید آموخت. با digischool همراه باشید. یاد بگیرید چگونه XGEN کار می کند همه...
آموزش ریگینگ برای بازی در Maya 2020
Udemy – Rigging 101 For Games | Maya 2020 دانش لازم برای ایجاد هرگونه ریگ کاراکتر را میاموزید. یادگیری ریگینگ سه بعدی توسط خود شخص می تواند بسیار گیج کننده و وقت گیر باشد. من می خواهم فرایند یادگیری را برای شما آسان کنم ، و از این طریق تمام ابزارها و مفاهیم ریگ را در فیلم های بسیار دقیق مرور می کنم. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه ریگ ها را از A تا Z ایجاد کنید. از برنامه ریزی ریگ ها تا ایجاد رابط لازم که یک مدل باید انیمیشن شود. ما روی یک...