Maya
آموزش ریگینگ صورت در Maya 2020
Udemy – Facial Rigging 101 – Maya 2020 با استفاده از مایا به ابزارها و تکنیک های تنظیم چهره برای شخصیت ها مسلط شوید یادگیری ریگینگ سه بعدی صورت هنگام انجام این کار توسط خود شخص می تواند بسیار گیج کننده و وقت گیر باشد. من می خواهم فرایند یادگیری را برای شما آسان کنم ، و از این طریق تمام ابزارها و مفاهیم ریگ را در فیلم های بسیار دقیق مرور می کنم. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه ریگ های صورت را از A تا Z ایجاد کنید. از برنامه ریزی ریگ ها تا...
مدلسازی و رندر ربات در Maya 2020 ویرایش دوم
Udemy – Modeling and Rendering a Robot in Maya 2020 Vol. 2 کلیه اصول مدل سازی ، نورپردازی و نحوه استفاده موثر از مایا را میاموزید. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه یک کاراکتر ربات در Autodesk Maya ایجاد کنید. در مرحله اول ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه کاراکترا را با استفاده از اشکال ابتدای ساده بلاک کنید. سپس نحوه استفاده از QUAD DRAW TOOL را یاد خواهید گرفت. این ابزار بسیار قدرتمند است و به شما امکان می دهد با یک کلیک ماوس چند ضلعی ایجاد کنید. این ابزار شما را قادر می سازد...
ساخت انیمیشن مبازره برای بازی در Maya از Gnomon
Gnomon – Combat Animation for Games in Maya نحوه ایجاد انیمیشن های مبارزه را از مرحله ایده اولیه تا پرداخت نهایی بیاموزید. این آموزش نحوه ایجاد انیمیشن های مبارزه پویا و مهیج را به روش گام به گام که توسط بسیاری از انیماتورهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، آموزش می دهد. پایه های اصلی مبارزه از جمله موضع گیری قوی ، زمان تهاجم و جذابیت در این دوره پوشش داده شده است . انیماتور ارشد Riot Games ، جیسون شوم ، روند خود را از مرحله ایده اولیه تا پرداخت نهایی به اشتراک می گذارد. وی...
ساخت موی کاراکترهای کارتونی با Core Xgen و Maya
Jesus FC – Cartoon Grooming Series 3D Models – Core Xgen – Maya هر آنچه برای ساخت موی کاراکتر نیاز دارید را در این آموزش بیاموزید. در این آموزش ما اصول grooming کاراکترهای کارتونی را با استفاده از Core Xgen و مایا مرور می کنیم ، این دوره آموزشی بصورت مرحله به مرحله از قرار دادن راهنماها تا شکل نهایی نیمرخ، اصلاح کننده ها و جزئیات نهایی و پرداخت را شامل می شود. با digischool همراه باشید . | INTRODUCTION | On this tutorial we go through the basics of grooming for Toon characters with Core Xgen and Maya,...
آموزش ساخت کاراکتر خاص برای مبتدیان با Abraham Leal
Udemy – BEGINNER’s GUIDE to Stylized Character Creation for Games بیاموزید که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل تایم ایجاد کنید. اگر شما یک مبتدی کامل هستید و به دنبال دوره ای می گردید که به شما یاد دهد چگونه یک کاراکتر بازی بصورت ریل تایم بسازید و همه فرم های مجسمه سازی ، retopology و بافت یک کاراکتر بازی را پوشش دهد ، به ویژه نوع خاصی از کاراکتر ها را این دوره برای شما مناسب است. در واقع شما یاد خواهید گرفت که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل...
ورکشاپ ساخت یک موجود فانتزی از Gnomon
Gnomon Workshop – CREATING A FANTASY CREATURE 3D CHARACTER CREATION IN ZBRUSH AND MAYA ایده های جدید را کشف کنید و ساخت کامل یک موجود 3D را از ابتدا تا انتها بیاموزد. از طریق این ورکشاپ از Gnomon ایده های خود را با نکات و ترفندهایی درباره گردش کار توسط هنرمند VFX ، بابک بینا ، به تصاویر کاملاً سه بعدی تبدیل کنید. استاد این دوره با بیش از یک دهه تجربه کار در فیلم ، تلویزیون و پروژه هایی از جمله Avengers Infinity War ، Guardians of the Galaxy و Game of Thrones ، گردش کار و تکنیک...
ساخت دارایی خاص برای بازی با Florian Neumann در Maya
Artstation – Stylized Game Asset by Florian Neumann In Maya از ایده اولیه تا مدلسازی و تکسچرینگ و Uvs و رندر نهایی بطور کامل توضیح داده می شود. در این دوره آموزشی نحوی ساخت دارایی بازی با استفاده از نرم افزارهای Maya و Substance Painter و Marmoset را فرا میگیرید. از ایده اولیه تا مدلسازی و تکسچرینگ و Uvs و رندر نهایی بطور کامل توضیح داده می شود. استاد این دوره Florian Neumann است که یک هنرمند 3D برای Videogames می باشد او روی عناوین مختلفی مانند Forza Horizon 4 ، Overwatch ، Farming Simulator 2019 و موارد...
مدلسازی جمجمه مکانیکی با Michael Pavlovich
ArtStation Masterclasses – Mechanical Skull by Michael Pavlovich با گردش کار مدلسازی حرفه ای آشنا شوید. در این مجموعه به چگونگی مدلسازی و ساخت یک جمجمه مکانیکی می پردازیم که از تصاویر مرجع گرفته تا رزولوشن بالا ، رزولوشن برای بازی ، بیک و رندر را شامل می شود. ما با استفاده از تصاویر مرجع 2D شروع می کنیم تا به ما کمک کند یک جمجمه گوریل در ZBrush درست کنیم ، و با استفاده از تکنیک های مختلف ، از مجسمه سازی تا مدلسازی SubD ، بولین ، آلفا و … ، آن را به نسخه مکانیکی تبدیل...
آموزش ساخت محیط علمی تخیلی در Maya
Creating Environments – A Sci-fi Take on the Maya with Leon Tukker آموزش ساخت محیط توسط یکی از اساتید مطرح در این زمینه. در این مسترکلاس ، استاد دوره Leon Tukker بازآفرینی و ترسیم شکل ظاهری تمدن مایا را آموزش می دهد. لئون فراتر از ابزارهای سنتی 2D مانند فتوشاپ با استفاده از VR ، نرم افزار Maya و یک موتور گرافیکی به ساخت اشیا و مدل سازی می پردازد ، Leon در مورد displacement maps و octane scatter ، مدل سازی حجم ، موشن گرافیک و بافت ها آموزش می دهد تا بتوانید نحوه ساخت صحنه خود را...