Maya
مدلسازی سه بعدی کاراکتر در مایا | Domestika
Domestika – Character Modelling in Maya (EN Subtitle) فرآیند مفهوم سازی و مدل سازی کاراکتر سه بعدی در مایا فرناندو آگیلرا، تصویرگر و هنرمند سه بعدی هرگز از کاوش در ابزارها و راه های جدید برای جان بخشیدن به کاراکتر هایش خسته نمی شود. هم برای تکالیف حرفهای و هم برای پروژههای شخصیتان، همیشه سعی کنید منابع را برای به دست آوردن نتایج بیعیب و نقص بهینه کنید. در این دوره آموزشی فرآیند مفهوم سازی و مدل سازی کاراکترها ، چندین ترفند برای کاهش زمان رندر و مدل سازی با استفاده از ابزارهای جدید Maya را فراتر از روشهای...
مقدمه ای بر ریگینگ در مایا 2022 | Nexttut
Introduction to Rigging in Maya 2022 by Nexttut آشنایی کامل با نحوی ریگینگ در مایا 2022 آیا این کلاس برای من مناسب است: آیا می خواهید اسرار و تکنیک های ساخت و ساز دارایی های سه بعدی را بیاموزید؟ آیا مایلید که چگونگی و چرایی فرآیند ریگ را بدانید؟ این کلاس برای کسانی است که می خواهند کارارکترها و وسایل خود را ریگ کنند اما اصلاً دانش ریگینگ ندارند.با digischool همراه باشید. در طول این کلاس، ما تمام اصول اولیه ریگ کردن را در حین یادگیری تکنیک های مناسب برای ایجاد ریگ های کارآمد و انعطاف پذیر بررسی خواهیم کرد. ما...
تکنیک های پیشرفته Rigging و Deformation در مایا
Domestika – Advanced Techniques for Rigging and Deformation (EN Subtitle) یاد بگیرید که بر تکنیک اسکواش و کشش و پویایی انیمیشن مسلط شوید خوزه آنتونیو مارتین استاد دوره مدیر فنی کاراکتر و Rigger که برای استودیوهایی مانند Framestore، MPC، Double Negative در فیلمهایی مانند Gravity، Terminator Genesis، Suicide Squad یا Ghost in the shell کار کرده است . در این دوره تکنیک های پیشرفته ای را به شما آموزش می دهد تا تغییر شکل و کنترل کاراکتر های خود را بهبود ببخشید و عملکردهای پیچیده تری را در آنها ایجاد کرده تا کاراکتر یا شیئی که می خواهید متحرک...
انیمیشن پیشرفته کاراکترهای سه بعدی | Domestika
Domestika – Advanced Animation of 3D Characters بیاموزید که پروژه های خود را با حرکات واقع گرایانه از طریق تجزیه و تحلیل فیزیک پیچیده زنده کنید. بیش از دو دهه تجربه در VFX، تبلیغات، بازی های ویدیویی و فیلم، کار در استودیوهایی مانند پیکسار، در کانادا یا Animal Logic، در استرالیا، به کیکه اولیوا آموخته است که متحرک سازی یک کاراکتر بسیار بیشتر از حرکت دادن آن است، و در مورد دادن زندگی به کاراکتر با در نظر گرفتن افکار و احساسات شماست. با digischool همراه باشید. در این آموزش، Kike Oliva استاد دوره در طول فرآیند ایجاد یک...
گنجینه آموزشی ساخت مو نسل جدید با XGEN | زیرنویس
XGEN hair treasure book-Huang Huifeng next generation آشنایی کامل با نحوی ساخت مو در XGEN این آموزش تعداد زیادی تجربه تولید پروژه و کاوش عمیق در ساخت مدل موی خاص را آموزش میدهد. با digischool همراه باشید. کاوش عمیق در سه حالت متداول ایجاد مو: حالت Spline، حالت Groom و حالت تعاملی IGS، کل پروژه آموزش عملی است، که از صفر به ماژول مو وارد شده و شما را با برخی از برنامه های کاربردی بیان پیشرفته و تکنیک های رندر برای ایجاد مو آشنا میکند. این یک آموزش تخصصی مو XGEN است که توسط مدرس Huang Huifeng تدریس میشود. این...
آموزش اصول Maya 2022 | زیرنویس فارسی
Lynda – Maya 2022 Essential Training آموزش اصول مایا 2022 (آنلاین) بیاموزید که در مایا 2022 مدل و انیمیشن سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این دوره شامل آموزش مهارت های اصلی در Maya مانند مدل سازی ، بافت ، رندر و انیمیشن در یک گردش کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی است. که به همان اندازه به فیلم ، موشن گرافیک و طراحی بازی همچنین به اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیاء ، سازماندهی صحنه ها و شخصی سازی رابط کاربری نیز می پردازد. در مرحله بعد ، مدل سازی چند ضلعی ، ایجاد و...
تکسچرینگ کاراکترها در اتودسک مایا با آرنولد
Skillshare — Texturing characters in Autodesk Maya with Arnold آشنایی کامل با تکسچرینگ کاراکترها در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از موتور رندر آرنولد در مایا ، شیدرها و تکسچرینگ را برای کاراکترهای سه بعدی ایجاد کنید ، با digischool همراه باشید. تکسچرینگ به شما این امکان را می دهد که متریال قابل باوری را برای پوست، چشم و موهای شخصیت خود بسازید. برای این کلاس به یک کپی از Maya، 2017 یا بالاتر و کمی تجربه ایجاد بافت در فتوشاپ نیاز دارید. Yone شما را در فرآیند انتخاب کاراکتری که از متریالهای قدیمی...
آموزش کامل پایپلاین ساخت کاراکتر برای بازی
Udemy — 3D Game Character Creature – Full Complete Pipeline آشنایی کامل با پایپلاین خلق کاراکتر برای بازی آموزش مدل سازی ، مجسمه سازی و تکسچرینگ یک کاراکتر با استفاده از Zbrush، Maya، Substance Painter، Photoshop، Unreal در طول این دوره، بر روی ایجاد یک کاراکتر آماده برای بازی ویدیویی تمرکز خواهیم کرد و قرار است کاراکتر جالبی را زنده کنیم. تمام مراحل ساخت کاراکتر های بازی را از طراحی، تناسب، آناتومی تا کل پایپلاین تا زمانی که به کاراکتر آماده تولید برسیم را فرا خواهید گرفت . ما بطور دقیق به ایجاد high poly، low poly، retopologized، UV...
تکنیکهای ریگینگ از کارتونی تا واقعی با Nico Sanghrajka
CGCircuit – Rigging Techniques Cartoon to Realistic by Nico Sanghrajka استاد ریگینگ شوید. در این دوره آموزشی نحوی ایجاد یک ریگینگ قوی و مستحکم و نکات و تکنیک های مورد نیاز آنرا فرا میگیرید ، همچنین جریان کاری اثبات شده استاد دوره را خواهید دید و یاد خواهید گرفت که پس از کار کردن به عنوان شخصیت TD در شرکت هایی مانند Dreamworks PDI، Framestore، MPC، ILM و Atomic Fiction، چگونه با ریگینگ برخورد می کند. این ورکشاپ برای ریگرهایی در نظر گرفته شده است که قبلاً دانش ریگینگ را دارند و به عنوان دوره مقدماتی در نظر گرفته...