Maya
مدلسازی و رندر یک عنکبوت جهنده واقعی در Maya و Zbrush
The Gnomon Workshop-Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider Zbrush | Maya | Substance painter | Redshift این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدلسازی و تکسچرینگ آشنا میکند. در این دوره آموزشی ، اریک کلر استاد دوره روند خود را برای طراحی ، مدلسازی و تکسچرینگ یک عنکبوت جهنده واقعی در Zbrush ، Maya ، Substance painter و Redshift را نشان می دهد. از بلاک ساده در ZBrush Pixologic شروع میکند، اریک روند کاری خود را برای مجسمه سازی دقیق جزئیات ، نقاشی بافت ها...
ملزومات مدل سازی در Maya از Motion Design School
Motion Design School – Maya Modeling Essentials این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدل سازی سه بعدی در Maya آشنا کند ، حتی اگر قبلاً این کار را نکرده اید. مدل سازی یک بخش اساسی در صنعت سه بعدی است. شما هیچ فیلم یا بازی ویدیویی و انیمیشنی را بدون مدل های سه بعدی نمی توانید تصور کنید. شخصیت ها ، ملزومات ، محیط ، تقریباً هر ایده ای باید به صورت کامل یا جزئی به عنوان یک مدل سه بعدی ارائه شود. 3D ابزاری...
مدلسازی ، حجاری و تکسچرینگ لباس کاراکتر در Maya ، Zbrush و Substance
Stylized Clothing Modeling Sculpting Texturing | Maya , Zbrush , Substance این دوره برای دانشجویانی که می خواهند برای کاراکترهای خود لباس مدلسازی کنند طراحی شده است. در این دوره آموزشی نحوی مدلسازی ، حجاری و درنهایت تکسچرینگ لباس کاراکتر به شما علاقمندان آموزش داده می شود مربی این دوره تمام اصول و تکنیکهای مورد نیاز را با نرم افزارهای Maya ، Zbrush و Substance Painter به شما نشان خواهد داد .ابتدا مدلسازی لباس ها در نرم افزار مایا بصورت کلی انجام شده سپس در نرم افزار زیبراش به اضافه کرده جزئیات می پردازیم و در نهایت در...
آموزش تکسچر و متریال پوست واقعی در Maya ، Mari و Zbrush
Texturing And Shading Realistic Skin In Maya Mari And Zbrush این دوره 2 سال تجربه من در زمینه Texturing است و شما تمامی آنها را در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت. در این دوره آموزشی نحوی ساخت پوست واقعی با جزئیات به همراه تمامی ترفندها و تکنیکهای مورد نیاز را در نرم افزارهای Maya ، Mari و Zbrush به شما همراهان همیشگی digischool آموزش خواهیم داد. آنچه شما یاد خواهید گرفت: پوستی سطح بالا و واقعی را در ماری و Maya می سازید با استفاده از xgen موهای نازکی روی صورت ایجاد خواهید کرد متریالها و بافتهای...
UV Mapping کاراکتر در مایا
UV Mapping کاراکتر در مایا Udemy – Character UV Mapping (Maya) این دوره آموزش گام به گام در مورد نحوه UV کاراکترها در مایا است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل پایه نهایی خود را از ZBrush بگیرید و دوباره آن را به مایا برای UV Mapping برگردانید. با نحوی گردش کار جهت آماده سازی صحیح مدل برای بخش تکسچرینگ آشنا می شوید. قرار دادن درز ، سازماندهی پوسته و وضوح مناسب پوشش داده می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این بخشی از یک سری از آموزشها است که شامل چندین آموزش خواهد...
ساخت کاراکترهای پر جزئیات برای فیلم و بازی | CGMaster Academy
CG Master Academy | Create polished characters for film and games یک دوره 10 هفته ای برای ایجاد شخصیت های بسیار پر جزئیات با مدل سازی کارآمد و تمیز برای سینما ، فیلم و بازی هدف این دوره ، درک کاراکتر برای سینما ، فیلم و بازی از منظر مشخصات شخصیت و هدف نهایی آن در ترکیب با روایت و داستان است که مدت 10 هفته و بصورت کاملا حرفه ای در نرم افزارهای ZBrush و Maya و Substance Painter و Mudbox و Vray توسط cgmasteracademy ارائه شده است. هر درس بر جنبه های مختلف ساخت کاراکتر تمرکز...
مدلسازی و تکسچرینگ ربات قدیمی در مایا و Substance Painter
Model and texture old Robot in Maya and Substance Painter این دوره به شما می آموزد که چگونه در Autodesk Maya به روشی بسیار ساده مدلسازی کنید.در این دوره همچنین مقدمات مایا را یاد خواهیم گرفت. همچنین می توانید میانبرهای اصلی صفحه کلید را در مایا بیاموزید. و روش ویرایش UV را بصورت خودکار و حرفه ای می آموزید. همچنین نحوه صادرات اقلام به برنامه های دیگر مانند substance pinter و … را نیز یاد میگیرید.شما همچنین substance pinter ، قوی ترین برنامه تکسچرینگ و نحوه برخورد با ابزارهای آن را با جزئیات بیشتر فرا خواهید گرفت....
شروع و پیشرفت شغلی در بازی سازی قسمت 2 : انیمیشن کاراکتر
Skillshare – How to Kickstart & Grow Your Art Career In The Game Industry Part 2 : character animation در این دوره ما شما را در مورد چگونگی توسعه و هدفمند کردن فعالیتهای خود برای صنعت بازی سازی راهنمایی کرده و بهترین شیوه ها برای ساخت یک پرتفولیو که مورد توجه مدیران هنری و استخدام کنندگان باشد را آموزش خواهیم داد. با digischool همراه باشید. این دوره مناسب چه کسانی است: تازه کارهایی که تعدادی کار 2D / 3D دارند دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند اما هنوز اولین شغل خود را پیدا نکرده اند تغییر شغلی...
شروع و پیشرفت شغلی در بازی سازی قسمت 1 : مدلسازی کاراکتر
Skillshare – How to Kickstart & Grow Your Art Career In The Game Industry Part 1 : Character Modeling در این دوره ما شما را در مورد چگونگی توسعه و هدفمند کردن فعالیتهای خود برای صنعت بازی سازی راهنمایی کرده و بهترین شیوه ها برای ساخت یک پرتفولیو که مورد توجه مدیران هنری و استخدام کنندگان باشد را آموزش خواهیم داد. با digischool همراه باشید. این دوره مناسب چه کسانی است: تازه کارهایی که تعدادی کار 2D / 3D دارند دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند اما هنوز اولین شغل خود را پیدا نکرده اند تغییر شغلی...