Motion Design School – Maya Modeling Essentials
این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدل سازی سه بعدی در Maya آشنا کند ، حتی اگر قبلاً این کار را نکرده اید.
مدل سازی یک بخش اساسی در صنعت سه بعدی است. شما هیچ فیلم یا بازی ویدیویی و انیمیشنی را بدون مدل های سه بعدی نمی توانید تصور کنید. شخصیت ها ، ملزومات ، محیط ، تقریباً هر ایده ای باید به صورت کامل یا جزئی به عنوان یک مدل سه بعدی ارائه شود. 3D ابزاری همه کاره است که برای هر هنرمند معاصر قابل استفاده خواهد بود. اما از کجا شروع کنیم؟ بهتر است که سفر هنری سه بعدی خود را از دستکاری چند ضلعیها و کسب اطلاعات در مورد 3D به طور خلاصه آغاز کنید.
در این دوره شما با ساخت یک مدل ساده از یک اسکیت در Maya شروع خواهید کرد و سپس بلافاصله نحوه تکسچرینگ آن در Substance Painter را یاد خواهید گرفت. پس از آن طناب ها را با یک مثال ساده به شما نشان خواهیم داد. در این دوره یک چالش واقعی برای شما وجود دارد: شما باید از یک فیلم متحرک که ما برای این دوره ساخته ایم ، یک کاراکتر hard surface (سطح سخت) سه بعدی کامل بسازید! با digischool همراه باشید.
بخش 1
- معرفی
- ناوبری رابط کاربری و ابزارهای استاندارد مایا.
بخش 2
- مبانی مدل سازی
- ابزارهای مدل سازی اساسی مایا.
- یادگیری فرآیند مدل سازی چند ضلعی در مثال های اشیاء ساده.
بخش 3
- مدل سازی Hardsurface
- ایجاد یک مدل بلند. تسلط بر ایجاد توپولوژی صحیح.
- ایجاد یک فرم اصلی
- گروه بندی اشیاء؛
- برای صاف کردن جزئیات ، به شبکه اضافه کنید.
- ایجاد هندسه نهایی.
بخش 4
- UV Unwrap
- ایجاد نقشه UV یک مدل در مایا. تهیه مدلی برای بافت.
بخش 5
- بافت
- ایجاد بافت. ارائه اصلی در Substance Painter.
بخش 6
- آشنایی با مدل سازی پیشرفته
- ایجاد مفهوم پایه ، توسعه ایده؛
- آماده سازی قبل از مدل سازی؛
- تهیه منابع؛
- کار کردن توده ها و نسبت ها
بخش 7
- افزایش جزئیات هندسه
- کار با تغییر شکل دهندگان؛
- عملیات بولی. مزایا و معایب؛
- کار با KitBash؛
- ایجاد یک انیمیشن ساده برای بررسی عملکرد مدل.
بخش 8
- مدل سازی مش با استفاده از کلون
- مش چیست و چگونه می توان از آن برای مدل سازی پوشش داده شده به عنوان مثال از ستون فقرات و چشم های ربات استفاده کرد..
بخش 9
- تهیه UV برای مدل نهایی
- تقسیم هندسه به گروههای منطقی.
- ایجاد UV
- بسته بندی UV با استفاده از UDIM.
بخش 10
- آشنایی با Substance Painter.
- جنبه های اصلی بافت برای سایه PBR.
- پخت بافت؛
- روشهای ساخت اشیاء پیچیده.
بخش 11
- آماده سازی صحنه برای رندر
- دوربین و انیمیشن؛
- ایجاد یک بیان رسا؛
- تنظیم نهایی سایه بانها؛
- رنگ و نور به عنوان یک روش ترکیب.
- معرفی آرنولد رندر.
What is this course about?
Maya | ZBrush | Substance Painter
حجم دانلود : 4.8GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 0
- فایل تمرین 0
- مدت زمان +7 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد