Creative Shrimp – Hard Surface Rigging In Blender
با یادگیری از حرفه ای ها، انیمیشن سه بعدی خود را ارتقا دهید.
به دوره Hard-Surface Rigging in Blender خوش آمدید.
این دوره آموزشی راهنمای مبتدیان برای ریگینگ مکانیکی در Blender (بلندر) است که توسط استاد ریگ و انیمیشن Jeannot Landry ارائه شده و توسط تیم Creative Shrimp منتشر شده است. با digischool همراه باشید.
درباره استاد دوره :
من ژانوت لاندری هستم ، یک ریگر سه بعدی که خود را وقف جان بخشیدن به کاراکترها کرده ام.
برای مبتدیان ریگینگ
هدف این دوره برای کاربران مبتدی بلندر است که میخواهند قابلیت ریگینگ خود را تقویت کنند و یاد بگیرند که چگونه رباتها، اتصالات، هیدرولیک و سایر چیزهای سطح سخت را ریگ کنند. این دوره آموزشی به فصل های کوتاه و واضح تقسیم شده است.
دانش ابتدایی Blender UI توصیه می شود، اما به غیر از آن، ما از اصول اولیه شروع می کنیم و به تدریج با حرکت به سمت یک پروژه ساخت رباتیک کامل رفته رفته دشواری را افزایش می دهیم.
با یادگیری از حرفه ای ها، انیمیشن سه بعدی خود را ارتقا دهید.
اگر میخواهید اولین گامهای خود را در ریگینگ سطوح سخت و به طور کلی ریگینگ،با کیفیت بالا طبق معمول با Creative Shrimp انجام دهید، این دوره کاملاً مناسب شماست.
اگر میخواهید همه چیز را در مورد ریگ تجهیزات مکانیکی در بلندر مانند کابلها، دندهها و هیدرولیک بدانید، این دوره ویدیویی توسط متخصص ریگ، Jeannot Landry، مملو از ترفندها و تکنیکهای ریگینگ است.
حجم دانلود : 1.1GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 35
- فایل تمرین 1
- مدت زمان +6 ساعت
- سطح Beginner
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس دارد
-
A Theory
- A_00 Intro to Section A
- A_01 What is a hierarchy
- A_02 Creating an Armature
- A_03 Bone Types
- A_04 Object, Pose and Edit Modes
- A_05 Armature Editing
- A_06 Mesh Binding
- A_07 Automatic Weights and Weight Painting
- A_08 Bone Layers, Bone Groups and Custom Bone Shapes
- A_09 Drivers and Expressions
- A_10 Transform Constraints
- A_11 Tracking Constraints
- A_12 Relationship Constraints
- A_13 Rotation Methods
-
B Hands-On
-
C Robo Rigging
- C_00 Intro to Section C
- C_01 Analyzing, Planning and Prepping
- C_02 Creating the basic Armature for binding
- C_03 Binding the Objects to the Armature
- C_04 First Polish
- C_05 Legs IK with IK FK switch
- C_06 Flexible Iris with Light Control
- C_07 Retractable Quad Blade Automation with Rotors RPM
- C_08 Squishy Body, Stretchy Limbs and Switch
- C_09 Second Polish
- C_10 Testing, Fixing and Pose Library
- C_11 Final Polish Final Thoughts
- Project Files
-
D Bonus