Maya
ساخت کاراکتر Yoda کودک در Maya و Zbrush از Gumroad
Gumroad – Creating Baby Yoda Maya | Zbrush بیاموزید چگونه یک کاراکتر را از ابتدا بصورت سه بعدی طراحی کنید . در این آموزش با استفاده از نرم افزار های ، substance designer ، Mari ، XGen ، Maya ، Zbrush و Nuke یک کاراکتر کودک Yoda را از ابتدا تا انتها خواهید ساخت . در طول این دوره آموزشی با نحوی مدلسازی کاراکتر ، ساخت لباس ، مو ، اضافه کردن جزئیات ، متریال ، نور پردازی و در انتها رندر نهایی با Vray Next بطور کامل آشنا می شوید. لازم به ذکر است کاراکتر Yoda یکی از...
جنگجوی کوتوله : ساخت کاراکتر سه بعدی برای بازی از Yiihuu
Yiihuu – The Dwarf Warrior: 3D Character Creation For Game | Maya & Zbrush با این آموزش ، هنر CG خود را به نسل جدیدی ارتقاء خواهید داد. در این دوره ، شما یک کاراکتر Warrior را بصورت مرحله به مرحله در نرم افزارهای Maya و Zbrush ایجاد خواهید کرد. در طول این دوره آموزشی بی نظیر فرا میگیرید چگونه یک پروژه را شروع و برنامه ریزی کنید ، تکنیک های مدل سازی مو برای بازی ها را یاد خواهید گرفت. همچنین ، شما قادر خواهید بود برای کاراکتر در Unreal Engine 4 یک متریال واقع گرایانه اختصاص دهید...
استادی در مدلسازی Maya از Elementza
Elementza – Mastering 3D Modeling in Maya اگر میخواهید در مدلسازی مایا به درجه استادی برسید این دوره مناسب شماست. از طریق این دوره که شامل بیش از 25 ساعت آموزش در 6 کلاس درسی است بطور کامل در مبحث مدلسازی در Maya استاد خواهید شد . با digischool همراه باشید. مطالب این دوره آموزشی: CLASS ONE / Intro to Maya : در این کلاس ، ما قصد داریم تا با ابزارهای مدل سازی عمومی در Maya آشنا شویم. تمرکز ما در اینجا یادگیری نحوه استفاده از نرم افزار و ابزارهای آن است. چه خواهید آموخت؟ رابط کاربری مایا با...
ساخت کاراکتر Sci-Fi برای بازی از Yiihuu.com
Yiihuu.com – Creating a Sci-Fi Character for Games از طریق این آموزش با گردش کاری کامل و استاندارد ساخت کاراکتر که توسط حرفه ترین مدلسازان انجام میشود آشنا می شوید. این دوره آموزشی بینظر تمامی مراحل ساخت یک کاراکتر به سبک سایبرپانک را با تمام جرئیات به شما آموزش میدهد. این آموزش توسط YIIHUU برای شما فراهم شده است. در این آموزش ، هر مرحله از ساخت کاراکتر ، از جمله ایجاد سطوح سخت ، ساخت لباس در Marvelous Designer ، توپولوژی و Unwrapping UV و Texture baking ، ساخت PBR texture map در Substance Painter ، رندر در...
ساخت بشقاب ارگانیک سوشی در ZBrush از ArtStation
ArtStation – Organic “Plate of Off World Sushi” Tutorial in Zbrush در این آموزش تکنیک های مجسمه سازی اورکانیک را در ZBrush می آموزید در این دوره آموزشی اجرای کامل حجاری یک آبجکت اورگانیک از ابتدا در ZBrush آموزش داده میشود. استفاده از array mesh ، تکنیک های مجسمه سازی اورکانیک و ترکیب شکل مورد بحث قرار میگیرد. در انتها گردش کار تبدیل مجسمه ساخته شده در زیبراش به یک مش مناسب موتورهای بازی و رندر در Marmoset آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید. What is this course about? A full run through of creating an organic sculpture...
آموزش Rigging سطح متوسط از AnimSchool
AnimSchool – Intermediate Rigging در این دوره دانشجویان بر پایه مفاهیم اساسی ، ریگ کردن کامل بدن را می آموزند. این دوره آموزشی نحوی ریگ بدن را آموزش می دهد. دانش آموزان بر پایه مفاهیم اساسی ریگ کردن کامل بدن را می آموزند. Rigging controls مانند forward/inverse kinematics و twisting و world/local constraints برای سهولت استفاده در حین posing اضافه می شوند. سپس shapes و customizations برای تغییر شکل deformations اعمال می شود. دانش آموزان در مورد multiplier attributes و lattices و wrap nonlinear و wire deformers می آموزند ، از ابتدا شروع به برنامه نویسی پایتون و ribbons...
مقدمه ای بر rigging در maya از AnimSchool
AnimSchool – Introduction to Rigging این دوره شما را با مفاهیم اساسی ریگ آشنا میکند. دوره آموزشی مقدمه ای بر اصول ریگ ، برای اشیاء ساده و سناریوها اعمال می شود. برای اینکه هر انیمیشن سه بعدی اتفاق بیفتد ، ریگ کننده ها(کارگردانان فنی کاراکتر) یک کاراکتر کامل یا مدل اولیه را تهیه کرده و از مفاهیم آموخته شده در این کلاس استفاده می کنند تا آن را برای تغییر شکل و عمل آماده کنند. ریگ کننده ها bones (مفاصل) را درون کاراکتر وارد کرده و اشکال و سیستم های کنترل را اصلاح می کنند تا شخصیت بتواند عمل...
مقدمه ای بر VFX در UE4 : آبشار | ArtStation
ArtStation – Intro to UE4 VFX: Waterfall این دوره شما را با نحوی ساخت یک آبشار بصورت ریل تایم در Unreal engine آشنا میکند این دوره آموزشی به ساخت کامل یک آبشار در Unreal engine با استفاده از ترکیبی از ساخت تکسچر در Zbrush و Photoshop و UE4 material editor می پردازد. این دوره با ایجاد مش ها و تکسچر ها در فتوشاپ ، Zbrush و Maya با استفاده از ترکیبی از عکس ، مجسمه سازی و نقاشی شروع می شود. سپس تنظیم مواد اصلی و سیستم های ذرات در UE4 را انجام میدهیم. در انتها با...
آموزش ریگینگ در Maya برای مبتدیان | Udemy
Udemy – Maya Rigging for Beginners قدرت Human IK در مایا را برای صرفه جویی در وقت و کنترل پیچیده بر کاراکتر خود بکار بگیرید. این دوره آموزشی بصورت گام به گام نشان می دهد چگونه یک کاراکتر را در Maya ریگ کنید! شما یاد می گیرید که چگونه برای شخصیت خود کنترل ایجاد کنید تا بتواند آن را متحرک کنید. آموزش ایجاد Skeleton و راه اندازی Control Rig را میاموزید. قدرت Human IK در مایا را برای صرفه جویی در وقت و کنترل پیچیده بر کاراکتر خود بکار بگیرید. Blendshapes ، Painting Skin Weights ، ساخت GUIs...