Maya
ساخت چشم واقعی در Maya و Mari
Gumroad – Creating Realistic Eye in CG 2.0 by Tom Newbury in Maya and Mari در این آموزش مراحل کامل ساخت چشم واقع گرایانه را در در Maya و Mari مرور می کنیم ، که شامل مدل سازی ، texturing و look development است. من همچنین چشم را با صورت انسان ادغام می کنم که در آن به شما نشان می دهم چگونه بافت های خود را دوباره بالانس کنید . اینها همه اقدامات اساسی در ایجاد چشم واقع بینانه است. این دوره بیش از 3.5 ساعت آموزش را شامل می شود که در هر قسمت فرآیند هر...
ساخت استایل کاراکتر زن | ZBrush | Maya
CREATING A STYLIZED FEMALE CHARACTER Zbrush | Marvelous | Designer | Arnold | Mari | Maya در این آموزش Senior Character | Creative Modeler ، Crystal Bretz به شما تمامی جریان کاری برای ساخت یک شخصیت زن را نشان می دهد . او با استفاده از یک طرح مفهومی تهیه شده توسط Angel Ganev ، کل فرآیند تبدیل یک مفهوم 2D به یک شخصیت سه بعدی را به اشتراک می گذارد. این گردش کار شامل تکنیک های مورد استفاده برای مدل سازی ، بافت ، Groom و Lookdev است. اولین مبحث در این آموزش نحوه شروع و برنامه...
Rig کاراکتر از ابتدا در مایا | Maya | زیرنویس فارسی AI
Rig a character from scratch in Maya زیرنویس توسط AI (هوش مصنوعی) Rigging قدم مهمی در پیشرفت شخصیت و انیمیشن است. rig رابط کاراکتر شماست که نحوه حرکت شخصیت را بیان می کند. با جورج ماستری ، نحوه rig شخصیت را از ابتدا در مایا را بیاموزید. جورج قوانین rig ، سازماندهی و کنترل ها را معرفی می کند و نحوه ایجاد joints ها ، constraint ها و connections ها را در مایا نشان می دهد. او سپس وارد یک پروژه واقعی می شود و اسکلت ، کنترل های پا ، بدن و دست را برای انیمیشن کردن...
آموزش رندر واقع گرایانه کاراکتر Mulan
Liu yifei likeness as Mulan for Photorealistic rendering این آموزش توسط Jungwon Park ، هنرمند ارشد LookDev از کره جنوبی ، با سالها تجربه در زمینه بازی ، فیلم و تولیدات تلویزیون تدریس می شود. او به عنوان توسعه دهنده بسیاری از بازی ها از جمله “AION” ، “Lineage” و “Blade and Soul” فعالیت کرده است. در این آموزش می آموزید که چگونه یک پوست واقعی ایجاد و از روش رندر با کیفیت بالا برای مدل های سه بعدی استفاده کنید. در آموزش با تکنیک های دقیق مدل سازی و کل روند look development برای فیلم آشنا می...
انیمیشن کاراکتر و مرجع ویدئو
CHARACTER ANIMATION AND VIDEO REFERENCE مرجع ویدئو برای مرحله برنامه ریزی انیمیشن شما اساسی است و مرجع خوب نقشه راه شماست. اگر مرجع شما ضعیف اجرا شود ، انیمیشن شما نیز ضعیف خواهد بود. در این آموزش، سارا آردوینی ( Senior Character Animator و Key Artist ) ابزارها و فرآیندهایی را که در طول کار روزانه خود برای ایجاد مرجع تصویری برای فیلمها استفاده میکند را با تمرکز بر تئوری فراتر از تمرین با شما به اشتراک خواهد گذاشت. این مهم است که انیمیشن را با عجله انجام ندهید. برنامه ریزی به شما امکان می دهد مدت زمان...
ریگینگ داینامیک ماشین در Maya
جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید "برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید" مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦
آموزش Rigging و Skinning کاراکتر در Maya برای مبتدیان زیرنویس فارسی
جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید "برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید" مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦
مدلسازی و تکسچر توپ تنیس در Maya و Keyshot با زیرنویس فارسی
جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید "برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید" مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦
مدلسازی طناب در نرم افزار Maya با زیرنویس فارسی
جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید "برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید" مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦