CREATING A STYLIZED FEMALE CHARACTER
Zbrush | Marvelous | Designer | Arnold | Mari | Maya
در این آموزش Senior Character | Creative Modeler ، Crystal Bretz به شما تمامی جریان کاری برای ساخت یک شخصیت زن را نشان می دهد . او با استفاده از یک طرح مفهومی تهیه شده توسط Angel Ganev ، کل فرآیند تبدیل یک مفهوم 2D به یک شخصیت سه بعدی را به اشتراک می گذارد. این گردش کار شامل تکنیک های مورد استفاده برای مدل سازی ، بافت ، Groom و Lookdev است. اولین مبحث در این آموزش نحوه شروع و برنامه ریزی یک پروژه است و اینکه برای اطمینان از موفقیت و اتمام کار شما چه اقداماتی باید انجام دهید.
با مش پایه ای شروع میکنیم سپس بدن را در ZBrush حجاری کرده و برای مدل سازی لوازم جانبی به مایا میرویم و در مورد روش ها و جریان کار صحبت خواهیم کرد. پس از ایجاد بدنه پایه ، ما از آن برای ایجاد لباس در Marvelous Designer استفاده می کنیم و روش هایی را برای رتوپولوژی و انتقال جزئیات به نمایش می گذاریم. کریستال همچنان در مورد طرح UV برای بهینه سازی نتایج و سهولت در روند بافت در ماری صحبت خواهد کرد و همچنین مختصراً در مورد posing شخصیت در ZBrush توضیحاتی ارائه می دهد.
ما کل فرآیند groom را با Xgen انجام می دهیم و در مورد اصلاح کننده ها ، painting map ها ، موها و اعمال بافت به لباس صحبت خواهیم کرد. این آموزش با یک بخش در مورد Lookdev به پایان می رسد که لایه های رندر را برای خروجی نهایی خود تنظیم می کنیم. هدف از این آموزش این است که به شما در درک فرآیند ایجاد یک استایل شخصیت از ابتدا تا انتها با یک نتیجه نهایی عالی کمک کند.
DESCRIPTION
In this tutorial Senior Character/Creature Modeler Crystal Bretz takes you through her entire workflow for creating a stylized female character. Using a concept supplied by Angel Ganev, she shares the entire process for translating a 2D concept into a 3D character. This workflow includes a look inside the techniques used for Modeling, Texturing, Groom, and Lookdev. The first topic in this tutorial is how to start and plan a project and what steps to take to ensure your success and completion.
Starting with the base mesh supplied we will sculpt the body in ZBrush and move on to modeling props in Maya and talk about techniques and workflows along the way. After creating the base body, we will use it to create clothing in Marvelous Designer and show methods for retopology and detail transferring. Crystal will continue to talk about UV layout to optimize your results and ease your texturing process within Mari and also give a brief overview about posing your character in Zbrush.
We will go through the entire groom process with Xgen and speak about modifiers, painting maps, stray hairs and applying a texture to your clothing fuzz. This tutorial will conclude with a section on the Lookdev and setting up your render layers for your final output. The goal of this tutorial is to help you understand the process for creating a stylized character from start to finish with a great final result.
Zbrush | Marvelous Designer | Arnold | Mari | Maya
فیلمهای آموزش
حجم دانلود : 13.3GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 45
- فایل تمرین 1
- مدت زمان +6 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد
-
CREATING A STYLIZED FEMALE CHARACTER
- Introduction
- Starting a Project
- Modeling — Body Sculpt
- Modeling — Hair Proxy
- Modeling — Sculpting the Hands
- Modeling — Exporting Geo from ZBrush
- Modeling — Hat Modeling in Maya
- Modeling — Cigarette Modeling in Maya
- Modeling — Shoes Modeling in Maya
- Modeling — Setting up in Marvelous Designer
- Modeling — Marvelous Designer Workflow
- Modeling — Clothing Retopology
- Modeling — Detail Transfer
- Modeling — Adding the Nails
- Modeling — Final Sculpting Details
- Modeling — UV Layout
- Modeling — Creating the Eyes
- Modeling — Updating ZBrush with new UVs
- Modeling — Posing in ZBrush
- Modeling — Transferring the Posed Geo
- Texturing — Setting Up the Mari Project
- Texturing — Basic Workflow in Mari
- Texturing — Texturing the Clothing
- Texturing — Texturing the Body
- Texturing — Projecting the Fine Displacements
- Texturing — Final Touches and Eye Painting
- Texturing —Splitting Channels and Exporting Maps
- Groom — Setting Up the Scene for Xgen
- Groom —Painting Masks in Mari
- Groom — Eyebrows
- Groom — Eyelashes
- Groom — Main Hair Style
- Groom — Adding Flyaway Hairs
- Groom — Clothing Fuzz
- Lookdev — Setting Up the Light Rig
- Lookdev — Setting Up Materials
- Lookdev — Tweaking Materials
- Lookdev — Arnold Hair Shader
- Lookdev — Applying a Texture to Xgen
- Lookdev — Adding Eye Lights
- Lookdev — Makeup Tweaks
- Lookdev — Updating Tex Files
- Lookdev — Duplicating Shaders
- Lookdev — Setting Up to Render
- exercise files