3D CHARACTER CREATION IN ZBRUSH AND MAYA
ایده های جدید را کشف کنید و ساخت کامل یک موجود 3D را از ابتدا تا انتها بیاموزد.
از طریق این ورکشاپ از Gnomon ایده های خود را با نکات و ترفندهایی درباره گردش کار توسط هنرمند VFX ، بابک بینا ، به تصاویر کاملاً سه بعدی تبدیل کنید. استاد این دوره با بیش از یک دهه تجربه کار در فیلم ، تلویزیون و پروژه هایی از جمله Avengers Infinity War ، Guardians of the Galaxy و Game of Thrones ، گردش کار و تکنیک هایی را آموزش می دهد که به شما کمک می کند کاراکترها و موجودات فانتزی خود را ایجاد کنید . با digischool همراه باشید.
این ورکشاپ 5 ساعته از Gnomon با طرح مفهومی مبتنی بر عکاسی ماکرو از کرم ابریشم شروع می شود. این طرح به عنوان ایده ای تقریبی برای یک مدل سه بعدی در ZBrush در نظر گرفته شده است ، جایی که تمام تصمیمات بعدی در مورد طراحی بوسیله آن گرفته می شود. استاد دوره برخی از ابزارهای ZBrush مورد علاقه خود را که به او کمک می کند مدل ها را تقسیم کند و حداکثر بهره وری را به دست آورد به شما نشان می دهد و وی در مورد تصمیم گیری و انتخاب گزینه های طراحی خود در طول مراحل آموزش بحث می کند.
با تکمیل مدل ZBrush ، استاد دوره تکنیک های ZBrush PolyPainting و روند صادرات نقشه ها به Mari را به اشتراک می گذارد. او در مورد نقشه های دیگر مورد نیاز برای سایه پردازی صحبت می کند و نحوه تولید آنها را نشان می دهد.
در مرحله آخر ورکشاپ پایپ لاین ایجاد موجودات سه بعدی ، استاد برای ساخت یک محیط جهت نورپردازی موثر ، موجود رنگ شده را به مایا می برد. او شبکه سایه بان V-Ray shading خود را به اشتراک می گذارد و در مورد قدرت ماسک های RGB بحث می کند و نشان می دهد که چگونه نورپردازی می تواند جزئیات مجسمه سازی شده مدل های سه بعدی را به طرز چشمگیری افزایش دهد. او همچنین قبل از رندر نتیجه نهایی با استفاده از V-Ray برای مایا ، یک گردش ساده خز را به اشتراک می گذارد.
فیلم های موجود در این ورکشاپ از Gnomon با هدف به اشتراک گذاشتن گردش کار ، روش ها و تکنیک های ساخت موجودات سه بعدی و پوشش حجم گسترده ای از مطالب تهیه شده اند. با این حال ، این کارگاه برای هر کسی در هر سطح مهارت مناسب است تا ایده های جدید را کشف کند و ساخت کامل یک موجود 3D را از ابتدا تا انتها بیاموزد.
اگر در ایجاد شخصیت های سه بعدی تازه وارد هستید ، حتماً کارگاه آموزشی Maddie Spencer’s Introduction to ZBrush 2020 را تماشا کنید.
| INTRODUCTION |
Turn your ideas into fully realized 3D illustrations with these workflow tips and tricks by industry VFX artist, Babak Bina. With over a decade of experience working in film and TV and credits including Avengers Infinity War, Guardians of the Galaxy, and Game of Thrones, Babak’s workshop offers workflow insights and industry techniques that will help you create your own fantasy characters and creatures — from sketch to final render.
The 5-hour workshop begins with a sketch — in this case, a concept based on macro photography of a silkworm. The drawing is taken as a rough idea for a 3D model into ZBrush, where all further design decisions are made. Babak reveals some of his favorite ZBrush tools that help him divide up models and maximize efficiency, and he discusses his decision-making and design choices throughout the process.
With the ZBrush model complete, Babak shares his ZBrush PolyPainting techniques and the process of exporting maps for further texturing work in the industry-favorite 3D painting tool, Mari. He discusses the other maps required for shading and reveals how they are generated and facilitate more shading possibilities.
In the final stage of the 3D creature creation pipeline, Babak takes the painted creature into Maya to set up an effective lighting environment. He shares his V-Ray shading network and discusses the power of RGB masks, and reveals how lighting can dramatically enhance the sculpted details of 3D models. He also shares a simple fur workflow before rendering out the final result using V-Ray for Maya.
The videos in this workshop have been sped up to cover a vast amount of material, with the goal to share industry-preferred workflows, methods, and techniques for creating 3D creatures. However, the workshop is also suitable for anyone — at any skill level — to discover new ideas and see the complete creation of a 3D creature from start to finish.
If you’re new to 3character creation, be sure to watch Maddie Spencer’s Introduction to ZBrush 2020 workshop and Eric Keller’s Introduction to Maya 2019 workshop.D
حجم دانلود : 725MB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 10
- فایل تمرین 0
- مدت زمان +5 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد