Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
آموزش مراحل ساخت کاراکتر برای بازی
این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت Character بازی با سبک پینت دستی از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک در XNormal و رنگ آمیزی تکسچرینگ در 3D coat و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط مارک برونت ، هنرمند باسابقه آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید.
| INTRODUCTION |
This tutorial by veteran artist Marc Brunet covers the entire creation of a game character.
The full tutorial series runs at a little over 9h30 hours and is only sped up 2x the normal speed, so anybody can easily follow along.
Included:
-All 7 chapters -Base Mesh -Final Mesh -High Poly Sculpt -Textures -PSD with my usual setup for 3D assets -Photoshop Actions -Custom Mat Cap -Beautiful Photoshop Gradients -Concept Sketch
Software used:
- Zbrush
- Topogun (or any other retopology tool)
- Maya (or any other modeling software)
- 3D Coat
- Marmoset Toolbag 3
- Photoshop
حجم دانلود : 1.47GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 7
- فایل تمرین 1
- مدت زمان Lifetime access
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2021
- زیرنویس ندارد
-
Cubebrush - 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games
- Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games