Domestika – 3D Character Design: From Drawing to Modeling
کانسپب کاراکتر منحصر به فرد
قبل از اینکه با ZBrush و Maya به کاراکترها عمق و حجم بدهید، با ایجاد شخصیت اصلی خود در فتوشاپ، بعد جدیدی به کاراکترها بدهید. با digischool همراه باشید.
به تصویر کشیدن شخصیت یک کاراکتر هنگام رندر سه بعدی با تخیل و یک طرح دو بعدی شروع می شود. سگون سامسون، هنرمند توسعه بصری خودآموخته و مشتاق ایجاد کاراکترهای جذابی است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند. او با استودیوهای متعددی از جمله Triggerfish Animation، Dreamcast Animation و Sunrise Productions کار کرده است.
کشف کنید که چگونه یک کانسپب کاراکتر منحصر به فرد را در طرح های سه بعدی همراه با جذابیت و هویت ویژه ایجاد کنید. کاراکتر دو بعدی خود را در فتوشاپ بسازید، قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه شخصیت خود را در ZBrush و Maya مجسمه سازی کنید و به طور کامل رندر کنید.
با Segun Samson آشنا شوید و کشف کنید که چگونه او به یک هنرمند توسعه بصری خودآموخته و متخصص در طراحی کاراکتر تبدیل شد. درباره قهرمانان هنری او بیاموزید و ببینید چگونه آنها به او کمک کرده اند تا سبک هنری خود را توسعه دهد.
قبل از جمع آوری مراجع برای ایجاد mood board ، با نرم افزار انجام پروژه نهایی خود آشنا شوید. طراحی کاراکتر خود را در فتوشاپ شروع کنید، رنگ اضافه کنید و جزئیات را با راهنمایی Segun اضافه کنید.
مجسمه سازی کاراکتر خود را در ZBrush شروع کنید، با اولین بلوک سه بعدی خود شروع کنید. ببینید چگونه نسبت ها و موقعیت ها را اصلاح کنید و لوازم جانبی را مسدود کنید. سپس Segun به شما نشان می دهد که چگونه به کاراکتر خود رنگ اضافه کنید و حالت آن را قبل از صادرات فایل خود اصلاح کنید.
کاراکتر خود را در مایا وارد کنید و برای هر عنصر از شخصیت خود روی شیدر ها کار کنید. صحنه را برای رندرهای خود با نور تنظیم کنید و نحوه استفاده از HDRI را بیاموزید. دوره را با اصلاح نمایش کاراکتر خود در فتوشاپ و افزودن جزئیات نهایی به پایان برسانید.
پروژه این دوره چیست؟
برای پروژه تلویزیونی یک کاراکتر دو بعدی و سه بعدی خواهیم ساخت.
این دوره آنلاین برای چه کسانی است؟
برای هر کسی که علاقه مند به طراحی کاراکتر به صورت دو بعدی و سه بعدی است.
این دوره هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای ها در صنعت انیمیشن و بازی است.
الزامات و ملزومات
دانش اولیه طراحی و تجربه قبلی در مجسمه سازی با ZBrush یا موارد مشابه برای گذراندن این دوره مفید است اما ضروری نیست.
در مورد ملزومات، شما به یک کامپیوتر با Adobe Photoshop، Substance 3D Painter، ZBrush و یک تبلت یا ماوس گرافیکی نیاز دارید.
Maya | Substance Painter | Zbrush
حجم دانلود : 608MB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 20
- فایل تمرین 1
- مدت زمان +4 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2022
- زیرنویس دارد
-
Domestika – 3D Character Design: From Drawing to Modeling
- U1L1 About Me
- U1L2 Influences
- U2L1 Gathering Ideas and References
- U2L1 Gathering Ideas and References
- U2L2 Sketching in Photoshop 2
- U2L3 Adding Colour and Finalising the Character 1
- U2L3 Adding Colour and Finalising the Character 2
- U3L1 Blockout in ZBrush 1
- U3L1 Blockout in ZBrush 2
- U3L1 Blockout in ZBrush 3
- U3L1 Blockout in ZBrush 4
- U3L2 Detailing the Character 1
- U3L2 Detailing the Character 2
- U3L3 Texturing the Character and Refining the Pose 1
- U3L3 Texturing the Character and Refining the Pose 2
- U4L1 Setting up Shaders in Maya
- U4L2 Rendering the Character in Maya 1
- U4L2 Rendering the Character in Maya 2
- U4L3 Final Presentation
- U5 Final Project
- Project Files