Gnomon – Animating Creature Walk Cycles in Maya
چرخه پیاده روی بی نقص در مایا
اصول اساسی در ایجاد یک چرخه پیاده روی بی نقص برای تولید وجود دارد که هر انیماتوری باید یاد بگیرد. با digischool همراه باشید.
این ورکشاپ 3 ساعته توسط Stephen Cunnane ، انیماتور صنعت فیلم ، فرآیند ظریف و در عین حال پیچیده را در مورد ایجاد یک چرخه پیاده روی متقاعد کننده برای حیوانات چهار پا یا موجودات فانتزی در مایا نشان می دهد.
ورکشاپ استفان انیماتورها را قادر میسازد تا از پوشش اصول اولیه آناتومی و توضیح چگونگی ساخت حرکات پیچیده مورد نیاز برای انیمیشن دقیق گرفته تا بحث و نشان دادن ابزارهای درون مایا که میتوانند به شما در سازماندهی ماندن کمک کنند، ایجاد کنند.
در طول این ورکشاپ ، اهمیت وارد کردن یک ریگ به عنوان یک پروکسی را خواهید آموخت و تمام مزایای استفاده از ویرایشگر مرجع را برای سازماندهی خوب صحنه خود کشف خواهید کرد.
استفن همچنین موضوعات بیک ، ردیابی حرکت ، و لایههای انیمیشن را در مایا پوشش میدهد تا تمام سطوح ثانویه دیگر انیمیشن را اضافه کند.
بخش دوم ورکشاپ بر روی متحرک کردن چرخه پیاده روی قبل از فصل پایانی تمرکز دارد، که توضیح می دهد چگونه بال ها، گردن و سر را برای یک انیمیشن متقاعد کننده موجود اضافه کنید.
استفن همچنین جزئیاتی از حرکات پا و بدن و جزئیات نحوه انجام یک چرخه راه رفتن نهایی و ساخت یک انیمیشن جدید برای یک پروژه یا برای تولید را در مایا ارائه می دهد.
حجم دانلود : 440MB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 7
- فایل تمرین 0
- مدت زمان 3 ساعت
- سطح Intermediate
- زبان انگلیسی
- سال 2022
- زیرنویس دارد
-
Gnomon – Animating Creature Walk Cycles in Maya