Zbrush
جنگجوی کوتوله : ساخت کاراکتر سه بعدی برای بازی از Yiihuu
Yiihuu – The Dwarf Warrior: 3D Character Creation For Game | Maya & Zbrush با این آموزش ، هنر CG خود را به نسل جدیدی ارتقاء خواهید داد. در این دوره ، شما یک کاراکتر Warrior را بصورت مرحله به مرحله در نرم افزارهای Maya و Zbrush ایجاد خواهید کرد. در طول این دوره آموزشی بی نظیر فرا میگیرید چگونه یک پروژه را شروع و برنامه ریزی کنید ، تکنیک های مدل سازی مو برای بازی ها را یاد خواهید گرفت. همچنین ، شما قادر خواهید بود برای کاراکتر در Unreal Engine 4 یک متریال واقع گرایانه اختصاص دهید...
ساخت کاراکتر Sci-Fi برای بازی از Yiihuu.com
Yiihuu.com – Creating a Sci-Fi Character for Games از طریق این آموزش با گردش کاری کامل و استاندارد ساخت کاراکتر که توسط حرفه ترین مدلسازان انجام میشود آشنا می شوید. این دوره آموزشی بینظر تمامی مراحل ساخت یک کاراکتر به سبک سایبرپانک را با تمام جرئیات به شما آموزش میدهد. این آموزش توسط YIIHUU برای شما فراهم شده است. در این آموزش ، هر مرحله از ساخت کاراکتر ، از جمله ایجاد سطوح سخت ، ساخت لباس در Marvelous Designer ، توپولوژی و Unwrapping UV و Texture baking ، ساخت PBR texture map در Substance Painter ، رندر در...
ساخت کاراکتر برای بازی در ZBrush با Adam Skutt
Game Art Institute – Character Creation For Games with Adam Skutt در این دوره ، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه توپولوژی مناسب را برای کاراکتر ایجاد کنند. در این دوره یاد می گیرید که چگونه یک مدل سه بعدی برای فیلم یا بازی ها را در ZBrush و Keyshot و Photoshop توسط راهنمایی های ، Senior Character Artist شرکت Epic Games آقای Adam Skutt ایجاد کنید. در این دوره ، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه توپولوژی مناسب را برای کاراکتر ایجاد کرده و آناتومی اولیه کاراکتر و نسبت ها را می آموزند. این دوره به...
ساخت بشقاب ارگانیک سوشی در ZBrush از ArtStation
ArtStation – Organic “Plate of Off World Sushi” Tutorial in Zbrush در این آموزش تکنیک های مجسمه سازی اورکانیک را در ZBrush می آموزید در این دوره آموزشی اجرای کامل حجاری یک آبجکت اورگانیک از ابتدا در ZBrush آموزش داده میشود. استفاده از array mesh ، تکنیک های مجسمه سازی اورکانیک و ترکیب شکل مورد بحث قرار میگیرد. در انتها گردش کار تبدیل مجسمه ساخته شده در زیبراش به یک مش مناسب موتورهای بازی و رندر در Marmoset آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید. What is this course about? A full run through of creating an organic sculpture...
حجاری کامل تکسچر تایل زمین و دارایی صخره از ArtStation
ArtStation – Terrain Tile Texture and Rock Game Asset zbrush Sculpting Tutorial در این دوره آموزشی اجرای کامل تکسچر تایل زمین و دارایی صخره از ابتدا با استفاده از Zbrush و Photoshop و Quixel آموزش داده میشود. ابتدا تکنیکهای مورد نیاز برای مجسمه سازی صخره ها در زیبراش نشان داده میشود و بوسیله World Machine یک زمین می سازیم. در انتها گردش کار نحوی انتقال مجسمه ساخته شده در زیبراش به یک مش low res مناسب برای موتورهای بازی و رندر در Marmoset آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید. What is this course about? A full run...
آموزش اصول اولیه تا پیشرفته طراحی کاراکتر در Zbrush
Gumroad – From Basics to Advanced 3D Sketching in Zbrush در این آموزش ، ساخت کاراکتر در Zbrush را توسط Raf Grassetti مدیر هنری شرکت بزرگ بازی سازی Santa Monica می آموزید. در این دوره آموزشی Raf Grassetti مدیر هنری شرکت بزرگ بازی سازی Santa Monica تکنیک های خود برای طراحی 3D با استفاده از ZBrush ، از اصول اولیه تا پیشرفته را به شما آموزش خواهد داد. با digischool همراه باشید. مباحث دوره آموزشی: بخش 01 : مقدمه ای برای طراحی در ZBrush ، رابط کاربری ، کلیدهای میانبر و تکنیک های لازم برای بدست آوردن آنچه شما...
مقدمه ای بر VFX در UE4 : آبشار | ArtStation
ArtStation – Intro to UE4 VFX: Waterfall این دوره شما را با نحوی ساخت یک آبشار بصورت ریل تایم در Unreal engine آشنا میکند این دوره آموزشی به ساخت کامل یک آبشار در Unreal engine با استفاده از ترکیبی از ساخت تکسچر در Zbrush و Photoshop و UE4 material editor می پردازد. این دوره با ایجاد مش ها و تکسچر ها در فتوشاپ ، Zbrush و Maya با استفاده از ترکیبی از عکس ، مجسمه سازی و نقاشی شروع می شود. سپس تنظیم مواد اصلی و سیستم های ذرات در UE4 را انجام میدهیم. در انتها با...
مدلسازی و رندر یک عنکبوت جهنده واقعی در Maya و Zbrush
The Gnomon Workshop-Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider Zbrush | Maya | Substance painter | Redshift این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدلسازی و تکسچرینگ آشنا میکند. در این دوره آموزشی ، اریک کلر استاد دوره روند خود را برای طراحی ، مدلسازی و تکسچرینگ یک عنکبوت جهنده واقعی در Zbrush ، Maya ، Substance painter و Redshift را نشان می دهد. از بلاک ساده در ZBrush Pixologic شروع میکند، اریک روند کاری خود را برای مجسمه سازی دقیق جزئیات ، نقاشی بافت ها...
ملزومات مدل سازی در Maya از Motion Design School
Motion Design School – Maya Modeling Essentials این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به طور مؤثر با مراحل اصلی کار با مدل سازی سه بعدی در Maya آشنا کند ، حتی اگر قبلاً این کار را نکرده اید. مدل سازی یک بخش اساسی در صنعت سه بعدی است. شما هیچ فیلم یا بازی ویدیویی و انیمیشنی را بدون مدل های سه بعدی نمی توانید تصور کنید. شخصیت ها ، ملزومات ، محیط ، تقریباً هر ایده ای باید به صورت کامل یا جزئی به عنوان یک مدل سه بعدی ارائه شود. 3D ابزاری...