ArtStation – Terrain Tile Texture and Rock Game Asset zbrush Sculpting Tutorial
در این دوره آموزشی اجرای کامل تکسچر تایل زمین و دارایی صخره از ابتدا با استفاده از Zbrush و Photoshop و Quixel آموزش داده میشود.
ابتدا تکنیکهای مورد نیاز برای مجسمه سازی صخره ها در زیبراش نشان داده میشود و بوسیله World Machine یک زمین می سازیم.
در انتها گردش کار نحوی انتقال مجسمه ساخته شده در زیبراش به یک مش low res مناسب برای موتورهای بازی و رندر در Marmoset آموزش داده میشود. با digischool همراه باشید.
What is this course about?
- Contents
- – 90 minute walk through covering the entire sculpture from scratch in Zbrush to final low res mesh render in Marmoset.
- – 1080 Resolution
- – Low res Static rock and plane/sphere meshes
- -Zbrush (4R8) file
- -World Machine file
- -Photoshop hand tiled files of texture maps generated for low res mesh
- -Quixel Photoshop files for diffuse, rough, and normal map for rock assets and tilling texture
- -Marmoset web file and scene file (Marmoset Toolbag 3)
Zbrush | Marmoset | Photoshop | Quixel
حجم دانلود : 1.16GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 1
- فایل تمرین 1
- مدت زمان 1.5 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد