Zbrush
آموزش مقدمه ای بر ZBrush 2021 از Gnomon
The Gnomon Workshop – Introduction To Zbrush 2021 جامع ترین آموزش موجود برای نرم افزار زیبراش مقدمه ای بر ZBrush 2021 جامع ترین سری آموزش های ویدئویی موجود برای نرم افزار پیکرتراشی زیبراش است. این کارگاه 65 قسمته که توسط مادلین اسکات اسپنسر تدریس می شود ، با 51 ساعت درس با یک آموزش سریع شروع می شود تا شما را به سرعت ارتقا دهد . این مقدمه ای مناسب برای همه است ، از مبتدیان کامل گرفته تا کسانی که به سادگی بدنبال دیدن جدیدترین نسخه نرم افزار هستند. با digischool همراه باشید. آموزش های ابتدایی این ورکشاپ...
آموزش Model و Texture سیاه چاله فانتزی برای بازی
( Flipped Normals – Model and Texture a Stylized Dungeon for Games (Vol 1-4 آموزش فرآیند مدل سازی دارایی برای بازی در این دوره فرآیند Model و Texture یک محیط سیاه چاله کوچک از مرحله انسداد تا رندر نهایی را فرا خواهیم گرفت . استاد دوره ، شما را در فرآیند مدل سازی دارایی های low poly راهنمایی می کند و تکنیک های مختلف UV را به شما نشان می دهد. سپس دارایی های خود را به ZBrush منتقل می کنید و در اینجا نشان می دهد که چگونه همه متریالها را که در این محیط باید استفاده کنید...
آموزش طراحی موجود سه بعدی در ZBrush با Luis Carrasco
The Gnomon Workshop – 3d Creature Design with Luis Carrasco تبدیل یک طرح ساده به یک کانسپت رندر شده در این ورکشاپ ، لوئیس کاراسکو از ترکیب نرم افزارهای ZBrush ، Keyshot و Photoshop استفاده می کند تا یک طرح ساده را به یک کانسپت رندر شده تبدیل کند. با digischool همراه باشید. او ابتدا با ایجاد یک نقاشی اولیه که اطلاعات کافی در مورد مجسمه سه بعدی را دارد ، شروع می کند. قبل از شروع در زیبراش ، وی در مورد چگونگی شخصی سازی رابط کاربری برای بهبود گردش کار بحث می کند. سپس لوئیس با Dynamesh شروع...
آموزش مدلسازی دختری به سبک سایبرپانک در Zbrush
Flipped Normals – Stylized Cyberpunk girl in Zbrush آموزش روند مدلسازی کاراکتر از فرم های ساده تا رسیدن به جزئیات پیچیده. در این دوره خواهید آموخت که چگونه یک کاراکتر سایبرپانک زن با لباس ، لوازم جانبی و یک اسلحه بزرگ را در Zbrush مدلسازی کنید. با digischool همراه باشید. ابتدا با دو فیلم کوتاه نحوی سفارشی سازی رابط کاربری Zbrush و ساخت یک منوی سفارشی جهت تعریف وظایف بیشتر برای گردش کار کارآمدتر و سریعتر دوره را شروع خواهیم کرد. سپس ما با ساختن سر کاراکتر ، روند مدلسازی را شروع می کنیم. من در مورد آناتومی سر...
آموزش ساخت کاراکتر PBR برای بازی با Marc Brunet
Cubebrush – PBR Character For Games آموزش مراحل ساخت کاراکتر PBR برای بازی این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت ، روند کاری و تکنیکهای لازم برای ساخت یک Character با تکسچرهای PBR برای بازی را از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک و تکسچرینگ در Subsance Painter و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط کاراکتر آرتیست مارک برونت ، آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | Here’s my latest tutorial – the biggest...
آموزش طراحی Character به سبک پینت دستی برای بازی
Cubebrush – 3D Hand-painted Character For Games آموزش مراحل ساخت کاراکتر برای بازی این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت Character بازی با سبک پینت دستی از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک در XNormal و رنگ آمیزی تکسچرینگ در 3D coat و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط مارک برونت ، هنرمند باسابقه آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | This tutorial by veteran artist Marc Brunet covers the entire creation of a...
آموزش مجسمه سازی سر کارتونی در Zbrush
Artstation – Stylized Head Sculpting Tutorial in Zbrush بیاموزید چگونه یک طرح مفهومی را به یك مجسمه در زیبراش تبدیل كنید. به آموزش Zbrush در زمینه مجسمه سازی سرهای سبک شده در Zbrush خوش آمدید. در این آموزش نشان خواهم داد كه چگونه یک طرح مفهومی که توسط Luigi ایجاد شده را به یك مجسمه در زیبراش تبدیل كنم. خواهید دید که از چه براش هایی استفاده می کنم و چه روشی را برای بلاکینگ سریع کاراکتر استفاده می کنم و در پایان به شما نشان خواهم داد که چگونه آن سر کارتونی را به Topogun برای آموزش...
آموزش ساخت موجود دیجیتالی در ZBrush و Photoshop و Maya
Lynda – Digital Creature Creation in ZBrush Photoshop and Maya آموزش ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی این دوره شامل طراحی اولیه ، مجسمه سازی ، تکیچرینگ و نورپردازی است و روند کار در دنیای واقعی را نشان می دهد ، با مجسمه اولیه در ZBrush شروع میکنیم و در انتها آنرا به مایا انتقال خواهیم داد ، ضمن اینکه ویرایش تکسچرها را در فتوشاپ انجام خواهیم داد. به عنوان استاد دوره رایان کیتلسون مهارت هایی را که هنرمندان دیجیتال برای ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی...
آموزش پایپلاین از Character Creator تا Zbrush و Substance
Reallusion – Character Creator to Zbrush and Substance Pipeline همه آنچه باید درباره پایپلاین مدلسازی کاراکتر در زیبراش بدانید. در این دوره آموزشی می آموزید چگونه با استفاده از CC3 ، ZBrush ، Marmoset Toolbag و Substance Painter یک کاراکتر Ogre ایجاد کنید. در طی فرآیند مدلسازی Ogre می آموزیم چگونه بر اساس تغییرات پروژه و تصمیمات هنری تغییراتی را در طراحی اعمال کنیم. سپس ما به سرعت چند وسیله جانبی برای Ogre خواهیم ساخت. با digischool همراه باشید. همه آموزشها ، گام به گام توسط متخصص برجسته Eddie Christian ارائه شده است که دارای تخصصهای Character Designer, Concept...