Gnomon – SUPERHERO CONCEPT DESIGN FOR FILM & TV
روند جریان کار خلق کاراکترهای سه بعدی برای فیلم
با این ورکشاپ 2.5 ساعته توسط لوکا نمولاتو، نحوه ایجاد هنر مفهومی ابرقهرمانی با کیفیت حرفه ای برای فیلم و تلویزیون را بیاموزید. با digischool همراه باشید.
لوکا با آموزش جریان کار آزمایش شده خود برای ایجاد طرح های کاراکتر خاص برای فیلم های پرفروش ، روند و تکنیک های شخصی خود را که در طی سال ها کار حرفه ای برای صنعت سرگرمی در حال اصلاح آنها بوده به اشتراک می گذارد.
این ورکشاپ سطح متوسط در Daz Studio شروع می شود، جایی که لوکا کارکترخود را آزمایش کرده و ژست می گیرد. سپس این مدل پایه یک دارایی اساسی برای وارد کردن به ZBrush است ، جایی که تمام کارهای بازسازی و جزئیات آناتومی می تواند انجام شود.
لوکا نکات و ترفندهای خود را برای مجسمه سازی نسبت های ابرقهرمانی در ZBrush با نتایج قابل باور به اشتراک می گذارد.
از آنجا، کار در فتوشاپ ادامه مییابد، جایی که لوکا نشان میدهد که چگونه طرحهای دوبعدی را روی یک رندر خشن KeyShot از شخصیت سهبعدی ترسیم کنیم تا ایدههای لباس را بررسی کنیم.
پس از طراحی چند گزینه ، قویترین آنها را به عنوان مرجع به ZBrush برمیگرداند، جایی که لوکا جزئیات را مجسمهسازی میکند و طرح کلی را به صورت سه بعدی نهایی میکند.
هنگامی که از ظاهر و تناسبات نهایی شخصیت راضی شد، Marvelous Designer وارد ترکیب میشود تا به ایجاد یک شنل لایهدار واقعگرایانه به عنوان آخرین تغییرات ابرقهرمان لوکا، پالادین، کمک کند.
به عنوان آخرین مرحله در گردش کار، لوکا تصویر نهایی را با استفاده از KeyShot رندر می کند. در اینجا، او قبل از بازگشت به فتوشاپ برای ترکیب نهایی، نقاشی دیجیتال و کارهای پس از تولید، تکنیکهای شخصی خود را برای ایجاد جلوهها و بافتهای پارچه بافتنی به اشتراک میگذارد.
Marvelous Designer | KeyShot
حجم دانلود : 531MB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 11
- فایل تمرین 0
- مدت زمان 2.5 ساعت
- سطح Intermediate
- زبان انگلیسی
- سال 2022
- زیرنویس دارد
-
Gnomon – SUPERHERO CONCEPT DESIGN FOR FILM & TV
- 01. Introduction
- 02. Character Brief & References
- 03. Creating a Base Model in Daz to Use in ZBrush
- 04. Resculpting & Detailing the Model in ZBrush
- 05. Rough KeyShot Render for Paintovers
- 06. Sketching Costume Options in Photoshop
- 07. Sculpting a Costume in 3D
- 08. Creating a Cape in Marvelous Designer
- 09. Final Render in KeyShot
- 10. Final Paintover in Photoshop: Part 1
- 11. Final Paintover in Photoshop: Part 2