Substance
آموزش مدلسازی و تکسچرینگ لاک پشت با Michael Wilde
مدلسازی و تکسچرینگ لاک پشت با Michael Wilde با گردش کار مدلسازی و تکسچرینگ آشنا شوید. Squirtle Modelling & Texturing Series by Michael Wilde در این مجموعه مراحل ساخت و مدلسازی یک لاک پشت دوست داشتنی از ابتدا تا انتها آموزش داده می شود. استاد این دوره روش و مراحل کار خود را بصورت گام به گام آموزش می دهد. در طول دوره، در مورد موارد زیر بحث خواهد شد: طراحی ، UV ، مدلسازی ، مجسمه سازی ، بافت ، توپولوژی و حتی چند مورد خطا و شکست در کار. در این دوره از نرم افزارهای Zbrush ،...
آموزش روند کامل مدلسازی و تکسچرینگ صندلی قدیمی از gumroad
Old Chair Full Creation Process در این آموزش تکنیک های مختلفی ، برای ساخت و مدلسازی صندلی و آبجکتهای مشابه را فرا خواهید گرفت. در این دوره آموزشی با نحوی مدلسازی ، متریال و تکسچرینگ و در نهایت رندر نهایی مجموعه ای از صندلی های قدیمی آشنا خواهید شد .با digischool همراه باشید. این آموزش مناسب هنرمندانی است که در مدل سازی ، مجسمه سازی و unwrapping و baking و texturing و شبیه سازی پارچه تجربه دارند. این یک فرآیند ساخت کامل است ، که می توانید از آن گردش کار را یاد بگیرید. در این دوره از نرم افزارهای...
آموزش پیشرفته مجموعه Substance برای طراحی محیط
CGMaster Academy – Advanced Substance for Environment Art این دوره آموزشی 3 هفته ای قسمت دوم و پیشرفته از آموزش مجموعه Substance برای طراحی محیط است. در دوره آموزش پیشرفته Advanced Substance for Environment Art ، دانش آموزان با وارد کردن تکسچرها در Unreal Engine 4 نحوی ساخت متریالها را می آموزند. دانش آموزان روند تنظیم Master Shaders ، از جمله vertex blends و تنظیم پارامترها برای ساخت افکتهای جالب را یاد می گیرند. در داخل Designer و Unreal Engine 4 ، به شما آموزش داده می شود که چگونه مواد واقع گرایانه باورپذیری را برای تمام جنبه...
آموزش مقدماتی مجموعه Substance برای طراحی محیط
CGMaster Academy – Intro to Substance for Environment Art این دوره آموزشی 6 هفته ای قسمت اول و مقدماتی از آموزش مجموعه Substance برای طراحی محیط است. در دوره Intro to Substance for Environment Art ، دانش آموزان دانش خود را با استفاده از مجموعه Substance افزایش خواهند داد. دانش آموزان بر روی ابزارهایی که برای خلق آثار هنری سه بعدی نیاز دارند کار خواهند کرد. دانش آموزان با ایجاد الگوهای هندسی ساده شروع می کنند و با رابط کاربری Painter و Designer آشنا می شوند. می آموزیم که چگونه آبجکتهای high poly و low poly را بیک...
ساخت لباس واقع گرایانه برای بازی و رندر ریل تایم در Marvelous Designer
ArtStation – Creating realistic garment in for games and realtime in Marvelous Designer در این ویدئو ساخت یک دارایی لباس را از ابتدا تا انتها برای بازی و رندر ریل تایم آموزش داده می شود. در این ویدئو من آموزشهای گذشته خود را برای نشان دادن کل روند ساخت یک دارایی لباس برای بازی ها یا رندر بصورت ریل تایم ترکیب کردم. من شما را راهنمایی می کنم و روشهای استفاده شده برای مدل سازی لباس در Marvelous Designer ، مجسمه سازی در Zbrush و retop در Maya و تکسچرینگ در Substance painter را توضیح می دهم. ویدئو دارای...
آشنایی با Substance Painter 2020 از Gnomon
The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2020 در این آموزش تکنیک های مختلفی را که می تواند برای ساخت اجزای مختلف یک صحنه سه بعدی در Substance Painter استفاده شود را کشف خواهید کرد. Substance Painter 2020 ابزاری متداول در صنعت برای استفاده در استودیوهای برتر دنیا – به ویژه هنگام ساخت دارایی های بازی است. در این ورکشاپ، سرپرست تکنیکال آرتیست Christophe Desse از شرکت بزرگ Naughty Dog با به اشتراک گذاشتن تکنیک های اثبات شده در تولید و گردش کار ، شما را در مراحل یادگیری Substance Painter راهنمایی می کند و به شما کمک...
ساخت دارایی بازی با Maya و Substance Painter و Marmoset
Artstation – Realistic Game Assets by Florian Neumann | Maya در این دوره شناخت کاملی از روند ساخت دارایی بازی پیدا خواهید کرد. نام من Florian Neumann است و من یک هنرمند 3D در بازیهای ویدئویی هستم! من روی عناوین مختلفی مانند Forza Horizon ، Overwatch ، Farming Simulator و موارد دیگر کار کرده ام. شما می توانید بهترین مطالب من را در سایت Artstation من مشاهده کنید! امروز می خواهم بخشی از دانش خود را با شما در میان بگذارم ، به طور خاص می خواهم به شما نشان دهم که چگونه دارایی های واقعی برای بازی های...
تکسچرینگ مدلهای سه بعدی با Substance Painter از Skillshare
Skillshare – How To Texture 3D Models With Substance Painter در این دوره آموزشی با متدهای اساسی texturing مدل سه بعدی آشنا می شوید. در این کلاس ، قصد دارم به شما گردش کار مورد علاقه خود را برای texturing مدل های سه بعدی خود با استفاده از Substance Painter آموزش دهم. هنگامی که متدهای اساسی برای texturing دارایی خود را یاد گرفتید ، می توانید خلاقیت خود را جریان بیندازید درست شبیه وقتی که در حال ترسیم کردن هستید. با digischool همراه باشید. هدف من از این کلاس این است که شما را از محدودیتهای فنی عبور دهم...
ساخت کاراکتر Yoda کودک در Maya و Zbrush از Gumroad
Gumroad – Creating Baby Yoda Maya | Zbrush بیاموزید چگونه یک کاراکتر را از ابتدا بصورت سه بعدی طراحی کنید . در این آموزش با استفاده از نرم افزار های ، substance designer ، Mari ، XGen ، Maya ، Zbrush و Nuke یک کاراکتر کودک Yoda را از ابتدا تا انتها خواهید ساخت . در طول این دوره آموزشی با نحوی مدلسازی کاراکتر ، ساخت لباس ، مو ، اضافه کردن جزئیات ، متریال ، نور پردازی و در انتها رندر نهایی با Vray Next بطور کامل آشنا می شوید. لازم به ذکر است کاراکتر Yoda یکی از...