Artstation – Realistic Game Assets by Florian Neumann | Maya
در این دوره شناخت کاملی از روند ساخت دارایی بازی پیدا خواهید کرد.
نام من Florian Neumann است و من یک هنرمند 3D در بازیهای ویدئویی هستم! من روی عناوین مختلفی مانند Forza Horizon ، Overwatch ، Farming Simulator و موارد دیگر کار کرده ام. شما می توانید بهترین مطالب من را در سایت Artstation من مشاهده کنید! امروز می خواهم بخشی از دانش خود را با شما در میان بگذارم ، به طور خاص می خواهم به شما نشان دهم که چگونه دارایی های واقعی برای بازی های ویدیویی بوسیله نرم افازرهای Marmoset و Maya و Substance Painter ایجاد کنید! با digischool همراه باشید.
مطالب دوره:
- Image Planes
- Blockout
- 3D Image Planes
- Highpoly
- Lowpoly
- Uvs
- Baking
- Texturing
- Rendering
| INTRODUCTION |
My name is Florian Neumann and I’m a 3D Artist for Videogames! I have worked on various Titles like Forza Horizon, Overwatch, Farming Simulator and many more. You can see my best Stuff on my Artstation Site! Today I want to share some of my knowledge with you, more specifically I want to show you how to create realistic looking Assets for Videogames in Marmoset Maya Substance Painter !
CONTENT:
- Image Planes
- Blockout
- 3D Image Planes
- Highpoly
- Lowpoly
- Uvs
- Baking
- Texturing
- Rendering
Maya | Substance Painter | Marmoset
حجم دانلود : 6.03GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 19
- فایل تمرین 1
- مدت زمان +4 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس دارد
-
سر فصلها:
- 01 – Intro
- 02 – Overview
- 03 – Image Planes
- 04 – Blockout Start
- 05 – 3D Image Planes
- 06 – Blockout Done
- 07 – Highpoly Base
- 08 – Highpoly Rail
- 09 – Highpoly Buttons Part I
- 10 – Highpoly Buttons Part II
- 11 – Highpoly Visor
- 12 – Highpoly Mounting
- 13 – Highpoly Finalizing
- 14 – Lowpoly
- 15 – Lowpoly UVs
- 16 – Baking Preperations
- 17 – Baking
- 18 – Texturing
- 19 – Rendering
- Maya Preferences