The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2020
در این آموزش تکنیک های مختلفی را که می تواند برای ساخت اجزای مختلف یک صحنه سه بعدی در Substance Painter استفاده شود را کشف خواهید کرد.
Substance Painter 2020 ابزاری متداول در صنعت برای استفاده در استودیوهای برتر دنیا – به ویژه هنگام ساخت دارایی های بازی است. در این ورکشاپ، سرپرست تکنیکال آرتیست Christophe Desse از شرکت بزرگ Naughty Dog با به اشتراک گذاشتن تکنیک های اثبات شده در تولید و گردش کار ، شما را در مراحل یادگیری Substance Painter راهنمایی می کند و به شما کمک می کند رابط و اصطلاحات را کاملاً بشناسید تا بتوانید صحنه ها و پروژه های سه بعدی خود را مدیریت کنید.
رویکرد مستقیم کریس با معرفی دقیق ابزارها و ویژگی ها آغاز می شود. او یک مدل ربات (Tike) را برای شما فراهم می کند تا ماجراجویی خود را با Substance Painter شروع کنید پس از یادگیری اصول ، کریس بیشتر به جریان کار Substance Painter می پردازد ، و در آنجا روند ساختاری خود را بر روی یک پروژه کامل نشان می دهد: یک صحنه کوچک شامل یک کامیون مسابقه ای با رانندگان و یک تیم مکانیک. در ادامه با او همراه خواهید تا هم شخصیت های سه بعدی و هم مدل های با سطوح سخت را تکسچر کنید و تکنیک های مختلفی را که می تواند برای ساخت اجزای مختلف یک صحنه سه بعدی استفاده شود ، کشف خواهید کرد. مدل ها (کامیون و شخصیت ها) ارائه شده اند تا بتوانید در تمام مراحل کار در کنار کریس کار کنید. همچنین نکات کریس را برای مدیریت تنظیمات مختلف مواد و نقشه ها در Substance Painter در طول مسیر خواهید شنید.
این کارگاه جامع 4.15 ساعته انواع مختلفی از مواد را با جزئیات بیان می کند و دید کاملی در مورد روش آزمایش شده کریس ارائه می دهد. عناوین تحت پوشش شامل رابط Substance Painter و display و viewport features و material layering و Texture Sets و Materials و Smart Materials و Projections و Stencils و Baking و Anchor Points و چگونگی کار با سطوح سخت و جزئیات با استفاده از Substance Painter است. با digischool همراه باشید.
| INTRODUCTION |
Substance Painter 2020 is an industry-standard texturing tool used at top studios worldwide — particularly when texturing game assets. In this workshop, Lead Technical Artist at Naughty Dog, Christophe Desse, takes you through the paces of learning Substance Painter by sharing his production-proven techniques and workflow and helps you fully understand the interface and terminology so that you can tackle your own 3D scenes and projects.
Chris’s direct approach begins with a detailed introduction to the tools and features; he provides a robot model (Tike) for you to start your Substance adventure — so that it’s more exciting than working on a sphere. Once the basics have been established, Chris digs deeper into the workflow of Substance Painter, where he reveals his texturing process on a complete project: a small scene including a racing truck with drivers and a team of mechanics. You’ll follow along as he textures both 3D characters and hard-surface models, and discover the various techniques that can be used to texture the different components of a 3D scene. The models (truck and characters) are provided so that you can work alongside Chris throughout the process. You’ll also hear Chris’s tips for handling different material settings and maps in Substance Painter along the way.
This comprehensive 3.75-hour workshop details many different types of materials and provides a thorough insight into Chris’s tried-and-tested methodology. Topics covered include the Substance Painter interface, display and viewport features, material layering, Texture Sets and Materials, Smart Materials, Projections, Stencils, Baking, Anchor Points, and how to approach hard-surface weathering and detailing using Substance Painter.
حجم دانلود : 6.65GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 21
- فایل تمرین 0
- مدت زمان 4.15 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس دارد
-
سر فصلها :
- 01. Introduction
- 02. Viewport Navigation
- 03. Baking Textures
- 04. PBR Materials — Channels
- 05. Non-Destructive Aspects of Substance Painter
- 06. Anchorpoint
- 07. Smart Materials — Part 1
- 08. Smart Materials — Part 2
- 09. Paint Vs. Fill Layers & When To Use Them
- 10. Material Instances Across Multiple Texture Sets
- 11. Texturing With UDIM
- 12. Painting the Drivers — Part 1
- 13. Painting the Drivers — Part 2
- 14. Painting the Drivers — Part 3
- 15. Truck Body — Texturing
- 16. Truck Tires — Texturing
- 17. Truck Body — Painting
- 18. Truck Exhausts — Texturing
- 19. Truck Texturing — Export
- 20. Making The Cover Image
- 21. Outro