Substance
آموزش ساخت کاراکتر PBR برای بازی با Marc Brunet
Cubebrush – PBR Character For Games آموزش مراحل ساخت کاراکتر PBR برای بازی این دوره آموزشی تمام مراحل ساخت ، روند کاری و تکنیکهای لازم برای ساخت یک Character با تکسچرهای PBR برای بازی را از مرحله ایجاد مدل اولیه در Maya و مجسمه سازی High Poly در ZBrush ، ریتوپولوژی در topogun و بیک و تکسچرینگ در Subsance Painter و در آخر نمایش ریل تایم در Marmoset Toolbag را شامل میشود. این آموزش توسط کاراکتر آرتیست مارک برونت ، آموزش داده می شود. با digischool همراه باشید. | INTRODUCTION | Here’s my latest tutorial – the biggest...
آموزش تکنیکهای فوتورئالیستی در Substance Painter
Lynda – Substance Painter Photorealistic Techniques بیاموزید یک متریال فوتورئالیستی در Substance Painter ایجاد کنید. Substance Painter ابزاری برای نقاشی سه بعدی بصورت ریل تایم است که به هنرمندان تجسمی اجازه می دهد تا جزئیات فوق العاده مفصلی را برای استفاده در شبیه سازی محصول ، شبیه سازی معماری ، VFX و انیمیشن تولید کنند. با digischool همراه باشید. در این دوره ، مربی Joel Bradley به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک متریال فوتورئالیستی ایجاد کنید که یک آبجکت سه بعدی را در Substance Painter واقعی جلوه دهد. Joel نحوه سازماندهی فایل ها و لایه...
آموزش پایپلاین از Character Creator تا Zbrush و Substance
Reallusion – Character Creator to Zbrush and Substance Pipeline همه آنچه باید درباره پایپلاین مدلسازی کاراکتر در زیبراش بدانید. در این دوره آموزشی می آموزید چگونه با استفاده از CC3 ، ZBrush ، Marmoset Toolbag و Substance Painter یک کاراکتر Ogre ایجاد کنید. در طی فرآیند مدلسازی Ogre می آموزیم چگونه بر اساس تغییرات پروژه و تصمیمات هنری تغییراتی را در طراحی اعمال کنیم. سپس ما به سرعت چند وسیله جانبی برای Ogre خواهیم ساخت. با digischool همراه باشید. همه آموزشها ، گام به گام توسط متخصص برجسته Eddie Christian ارائه شده است که دارای تخصصهای Character Designer, Concept...
Texturing و Painting تمساح واقع گرایانه در نرم افزار Mari
REALISTIC Creature Texturing Painting Tutorial Mari Zak Boxall مراحل Texturing و Painting واقع گرایانه procedural در Mari را بیاموزید. در این دوره آموزشی به Texturing و Painting واقع گرایانه یک تمساح بصورت procedural در نرم افزار Mari می پردازیم. در صنعت VFX تقریباً غیرممکن است که مدلساز دارایی بدون مراجعه به عکس مرجع انجام شود . این دوره بر ساخت بافتهای واقع گرایانه تمرکز خواهد کرد. ما این بافت ها را ذهنی ایجاد نخواهیم کرد ، بلکه کل مراحل را با استفاده از عکاسی برای جهت دهی و الهام گرفتن انجام خواهیم داد. ما به طور گسترده در مورد...
آموزش ساخت کاراکتر خاص برای مبتدیان با Abraham Leal
Udemy – BEGINNER’s GUIDE to Stylized Character Creation for Games بیاموزید که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل تایم ایجاد کنید. اگر شما یک مبتدی کامل هستید و به دنبال دوره ای می گردید که به شما یاد دهد چگونه یک کاراکتر بازی بصورت ریل تایم بسازید و همه فرم های مجسمه سازی ، retopology و بافت یک کاراکتر بازی را پوشش دهد ، به ویژه نوع خاصی از کاراکتر ها را این دوره برای شما مناسب است. در واقع شما یاد خواهید گرفت که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل...
ساخت وسایل پر جزئیات برای بازی با Dylan Abernethy
Gumroad – Creating Detailed Props for Games by Dylan Abernethy in Maya این آموزش به شما میاموزد سریعتر و کارآمدتر مدلسازی کنید. ساخت وسایل با جزئیات بالا همیشه یک چالش است اما امکان قصه گویی بی نهایت هنری را فراهم می کند. در این آموزش Dylan Abernethy ، مزایای استفاده از Zbrush در ترکیب با Maya (یا موارد مشابه) برای ایجاد مدل هایی با سطوح سخت همراه با روند اضافه کردن کاراکتر و داستان به مدل را از طریق فرآیند ساخت داخل نرم افزار Substance Painter نشان می دهد. این که آیا شما یک هنرمند ، دانشجو ، علاقمند...
ساخت دارایی خاص برای بازی با Florian Neumann در Maya
Artstation – Stylized Game Asset by Florian Neumann In Maya از ایده اولیه تا مدلسازی و تکسچرینگ و Uvs و رندر نهایی بطور کامل توضیح داده می شود. در این دوره آموزشی نحوی ساخت دارایی بازی با استفاده از نرم افزارهای Maya و Substance Painter و Marmoset را فرا میگیرید. از ایده اولیه تا مدلسازی و تکسچرینگ و Uvs و رندر نهایی بطور کامل توضیح داده می شود. استاد این دوره Florian Neumann است که یک هنرمند 3D برای Videogames می باشد او روی عناوین مختلفی مانند Forza Horizon 4 ، Overwatch ، Farming Simulator 2019 و موارد...
آموزش اصول نرم افزار Substance Painter | زیرنویس فارسی
آموزش اصول نرم افزار Substance Painter پیش نمایش دوره آموزشی برای دیدن رایگان این آموزش به قسمت فیلمهای آموزش بروید. Substance Painter استاندارد صنعتی برای ایجاد بافت سه بعدی یا 3D texture است مخصوصاً برای رندرهای بر مبنای فیزیک یا PBR) physically-based). در این دوره ، Wes McDermott نگاهی تازه به Substance Painter می اندازد و شما را از طریق یک پروژه اساسی ساخت بافت برای دارایی بازی در دنیای واقعی از ابتدا تا انتها در این مسیر همراهی میکند. او با ایجاد یک پروژه جدید در Substance Painter شروع می کند ، مدلها را import کرده و از سیستم بیک یکپارچه استفاده می کند.در مرحله بعدی...
مدلسازی جمجمه مکانیکی با Michael Pavlovich
ArtStation Masterclasses – Mechanical Skull by Michael Pavlovich با گردش کار مدلسازی حرفه ای آشنا شوید. در این مجموعه به چگونگی مدلسازی و ساخت یک جمجمه مکانیکی می پردازیم که از تصاویر مرجع گرفته تا رزولوشن بالا ، رزولوشن برای بازی ، بیک و رندر را شامل می شود. ما با استفاده از تصاویر مرجع 2D شروع می کنیم تا به ما کمک کند یک جمجمه گوریل در ZBrush درست کنیم ، و با استفاده از تکنیک های مختلف ، از مجسمه سازی تا مدلسازی SubD ، بولین ، آلفا و … ، آن را به نسخه مکانیکی تبدیل...