Substance
خلق کاراکترها از دو بعدی تا سه بعدی
Domestika – Creation of Characters From 2D to 3D (EN Subtitle) تمام تکنیک های تبدیل یک تصویر به یک کاراکتر سه بعدی را یاد بگیرید تکنیک های مدل سازی، بافت، رندر و چاپ یک کاراکتر سه بعدی با Substance Painter، V-Ray و ZBrush را بیاموزید. Matías Zadicoff بیش از دو دهه است که خود را وقف طراحی، مدل سازی و انیمیشن های سه بعدی کاراکتر ها کرده است. مشاهده دقیق او از ویژگیهای هر یک از کاراکترها – ویژگیهای صورت، زبان بدن، راه رفتن – او را به همکاری با مشتریانی مانند مارول و دیزنی سوق داده است و...
ایجاد پوشش گیاهی و شاخ و برگ پیچیده برای بازی
Gnomon – Creating Complex Vegetation & Foliage for Games ساخت پوشش گیاهی برای بازی در این دوره آمورشی پیتون وارنی، هنرمند بافت محیطی در Naughty Dog، شما را در فرآیند ساخت پوشش گیاهی در محیط های بازی به سطح بعدی راهنمایی میکند. با digischool همراه باشید. در ادامه دوره آموزشی پیتون استاد دوره به بررسی عمیق تری در ایجاد شاخ و برگ می پردازد و نحوه ایجاد انواع چمن و دارایی درخت برای صحنه خود را به شما می آموزد و نشان میدهد که چگونه آنها را در محیط خود قرار دهید تا نتایج واقعی را بدست آورید. پیتون...
آموزش کامل گردش کار Photogrammetry
Gnomon – Complete Photogrammetry Workflow تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی اگر به دنبال آموزش گام به گام فرآیند کامل Photogrammetry حرفه ای هستید، این ورکشاپ 3.5 ساعته توسط مهندس ارشد پروژه های دیجیتال، چارلستون سیلورمن تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این ورکشاپ عمیق ، تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. با digischool همراه باشید. چارلستون ورکشاپ را با عکس شروع می کند و قبل از نمایش بخشی از پردازش تصویر از...
مقدمه ای بر ساخت مو با Ornatrix در مایا
Gnomon – Introduction to Grooming with Ornatrix in Maya ایجاد مو برای کارکتر ها و موجودات سه بعدی با در مایا این ورکشاپ مقدماتی همه چیزهایی را که برای ایجاد مو برای کاراکترها برای انیمیشن و رندر با استفاده از Ornatrix در مایا نیاز دارید، را آموزش میدهد. با digischool همراه باشید. Santhosh Koneru ، یک ژنرالیست سه بعدی ، تمام اصول اولیه و همچنین ابزارهای ضروری مورد نیاز برای تولید موهای واقعی را برای کاراکترها سه بعدی شما شرح می دهد. تمرکز این دوره آموزشی بر روی ایجاد موهای صورت برای شخصیتی است که در نهایت انیمشن خواهد...
آموزش اصول Substance Designer | زیرنویس فارسی
Substance Designer Essential Training آموزش اصول Substance Designer (آنلاین) Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره طراحی شده است تا یک نمای کلی از برنامه Substance Designer 2020 به هنرمندان بافت ارائه دهد. اگر تازه وارد هستید، این دوره می تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید که می خواهید یک برنامه جدید را به جعبه ابزار خود اضافه کنید ، این دوره مقدار زیادی از مطالب عمیق را برای این کار فراهم...
آموزش جامع Substance Painter | زیر نویس فارسی
Lynda – Substance Painter Essential Training آموزش جامع Substance Painter (آنلاین) این روزها، تقریباً هر استودیو بازی سازی و صنعتی از Substance Painter استفاده می کند و آن را به استانداردD برای ایجاد بافت، به ویژه برای رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) تبدیل کرده است.با digischool همراه باشید. Substance Painter استاندارد صنعتی برای ایجاد بافت سه بعدی یا 3D texture است مخصوصاً برای رندرهای بر مبنای فیزیک یا PBR) physically-based). در این دوره ، Wes McDermott نگاهی تازه به Substance Painter می اندازد و شما را از طریق یک پروژه اساسی ساخت بافت برای دارایی بازی در دنیای واقعی از ابتدا تا انتها در این مسیر همراهی میکند....
آموزش کامل پایپلاین ساخت کاراکتر برای بازی
Udemy — 3D Game Character Creature – Full Complete Pipeline آشنایی کامل با پایپلاین خلق کاراکتر برای بازی آموزش مدل سازی ، مجسمه سازی و تکسچرینگ یک کاراکتر با استفاده از Zbrush، Maya، Substance Painter، Photoshop، Unreal در طول این دوره، بر روی ایجاد یک کاراکتر آماده برای بازی ویدیویی تمرکز خواهیم کرد و قرار است کاراکتر جالبی را زنده کنیم. تمام مراحل ساخت کاراکتر های بازی را از طراحی، تناسب، آناتومی تا کل پایپلاین تا زمانی که به کاراکتر آماده تولید برسیم را فرا خواهید گرفت . ما بطور دقیق به ایجاد high poly، low poly، retopologized، UV...
ساخت یک تاج سلطنتی در Substance Designer
Creating a Royal Crown in Substance Designer by Daniel Thiger Substance Designer را از پایه فرا بگیرید. دانیل تایگر، همکار Levelup.Digital با استفاده از Substance Designer، یک تاج واقعی خلق می کند. در این آموزش دانیل تکنیک های خود را برای دستیابی به جزئیات پیچیده و تعریف مواد برای زیور آلات فلزی نشان می دهد. با digischool همراه باشید. گام به گام نحوه ایجاد یک ماده نمدی بسیار دقیق با چین های پارچه ای واقعی و همچنین یک ماده خز کرکی با لکه های پلنگ مانند را بیاموزید.به عنوان طرفدار استفاده از گره های ابزار برای سرعت بخشیدن به گردش...