Gumroad – Creating Detailed Props for Games by Dylan Abernethy in Maya
این آموزش به شما میاموزد سریعتر و کارآمدتر مدلسازی کنید.
ساخت وسایل با جزئیات بالا همیشه یک چالش است اما امکان قصه گویی بی نهایت هنری را فراهم می کند. در این آموزش Dylan Abernethy ، مزایای استفاده از Zbrush در ترکیب با Maya (یا موارد مشابه) برای ایجاد مدل هایی با سطوح سخت همراه با روند اضافه کردن کاراکتر و داستان به مدل را از طریق فرآیند ساخت داخل نرم افزار Substance Painter نشان می دهد.
این که آیا شما یک هنرمند ، دانشجو ، علاقمند و یا کسی هستید که تازه شروع به کار می کنید ، این آموزش را بیاموزید و یک جریان کار اساسی را فرا یگیرید که به شما امکان می دهد سریعتر و کارآمدتر کار کنید.
استاد دوره
دیلن آبرنتی یک هنرمند مدلسازی در Ubisoft Toronto و Prop Artist در Dekogon است. دیلن با تجربه کار در پروژه های AAA و ساخت مدلهایی با جزئیات بالا ، با تمرکز بر اضافه کردن کاراکتر و بیان داستان از طریق بافت های خود این مهارت و دانش را دارد که برخی از جنبه های اصلی را در مورد مدل سازی و بافت را به شما بیاموزد و توجه او به جزئیات بی نظیر است. با digischool همراه باشید.
| INTRODUCTION |
Creating highly detailed props is always a challenge but one that allows for infinite artistic storytelling. In this tutorial Dylan Abernethy, will demonstrate the advantages of using Zbrush in combination with Maya (or similar) to create hard surface models along with the process of adding character and a story to your model through the texturing process inside Substance Painter.
Whether you’re a seasoned artist, student, hobbyist or someone just starting out, grab this tutorial and learn an essential workflow that will allow you to work faster and more efficiently. Fuel your Creative Mind today.
THE ARTIST
Dylan Abernethy is a Model Artist at Ubisoft Toronto and Prop Artist at Dekogon. With experience working in AAA and creating highly detailed props in his spare time, Dylan takes pride in taking his assets to the next level by focusing on adding character and telling a story through his textures. Dylan has the skill and knowledge to teach you some of the core aspects when it comes to modelling and texturing, and his attention to detail is unparalleled.
ZBrush | Maya | Substance Painter | Marmoset Toolbag
حجم دانلود : 1.2GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 3
- فایل تمرین 1
- مدت زمان 1 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد
-
Creating Detailed Props for Games by Dylan Abernethy