Flippednormals – Texturing Characters for Games
نگاهی منحصر به فرد به نحوی ساخت یک کارکتر
در این آموزش همه چیزهایی را که برای تکسچرینگ کاراکترهای رده بالا برای بازیها باید بدانید را یاد خواهید گرفت. با digischool همراه باشید.
Gavin شما را در تمام مراحل راهنمایی میکند و شما را در این سفر برای تبدیل شدن به یک هنرمند پشتیبانی می نماید.
تقریباً 4 ساعت آموزش با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که همه چیزهایی را که برای شروع کار با تکسچرینگ برای کارکتر بازی ها باید بدانید را پوشش می دهد.
بیاموزید که چگونه شخصیت خود را UV map کنید، مپ ها را بیک کنید ، چگونه PBR کار می کند، تمام بافت های خود را نقاشی کنید، نحوه استفاده از Substance Painter و موارد دیگر را بیاموزید.
Substance Painter
Substance Painter به عنوان ابزار اصلی برای تکیچرینگ مورد استفاده قرار میگیرد، زیرا سریع، آسان و بسیار قدرتمند است.
اگر با Substance Painter آشنایی ندارید، یک آموزش مقدماتی به نام تکسچرینگ با Substance Painter برای مبتدیان برای شما وجود دارد که در کمترین زمان ممکن به سرعت آنرا بیاموزید .
پس از تماشای این مجموعه در استفاده از Substance Painter برای ساختن کاراکترهای شگفتانگیز برای بازیها بسیار راحت خواهید بود.
PBR WORKflow
PBR (رندر مبتنی بر فیزیکی) یکی از مهم ترین موضوعاتی است که امروزه به عنوان یک هنرمند بازی درک شده و به طور گسترده به آن پرداخته میشود.
این یک مفهوم نسبتاً جدید است که بافت و سایهزنی را بسیار آسانتر میکند در حالی که کار شما را به طور قابل توجهی واقعی تر میکند.
یک فصل کامل به PBR اختصاص داده شده است تا مطمئن شوید که آن را به درستی درک کرده اید.
بیک
بیک با استفاده از ابزار Marmoset انجام میشود، همه چیزهایی را که باید در مورد بیک را فرا خواهید گرفت ، از اینکه بیک در واقع چیست تا نحوه بیک نقشه ها را یاد خواهید گرفت.
همچنین انواع مختلفی از نقشه های مورد نیاز شما، مانند AO، ID، Curvature و غیره پوشش داده شده است.
در Marmoset، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با cage-meshe ها برای بیک بسیار دقیق کار کنید.
یکی از بهترین راههای یادگیری این است که فایلهای صحنه را بررسی کنید تا بتوانید انتخابهای انجام شده را مهندسی معکوس کنید.
پیشکسوت صنعت
گاوین گولدن که در حال حاضر به عنوان مدیر هنرمندی طراح کاراکتر در Insomniac Games کار می کند و یکی از کهنه کارترین هنرمندان در دنیای امروز بازیسازی است!
او به عنوان یک هنرمند اصلی در Bioshock Infinite کار می کرد و رزومه سنگینی در نمونه کارهای خود دارد.
حجم دانلود : 912MB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 10
- فایل تمرین 1
- مدت زمان +4 ساعت
- سطح Intermediate
- زبان انگلیسی
- سال 2018
- زیرنویس دارد
-
Flippednormals – Texturing Characters for Games