رندر و پست پرو
مسترکلاس طراحی داخلی Vray 5 برای Sketchup | اتاق پذیرایی
Skillshare – Vray 5 for Sketchup Interior Masterclass | Living Room Design تکنیک های ایجاد رندرهایی حرفه ای را بیاموزید. به مستر کلاس طراحی داخلی با Vray 5 برای اسکچاپ خوش آمدید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه رندرهایی حرفه ای را از ابتدا با استفاده از Sketchup، Vray و Profile Builder ایجادکنید.با digischool همراه باشید. ابتدا مدلسازی را در Sketchup شروع می کنیم و یاد می گیریم که چگونه اتاق خود را از یک فایل DWG وارد آن کرده و شروع به ساخت کنیم. سپس فضای اتاق نشیمن خود را با استفاده از مدل های...
تکسچرینگ کاراکترها در اتودسک مایا با آرنولد
Skillshare — Texturing characters in Autodesk Maya with Arnold آشنایی کامل با تکسچرینگ کاراکترها در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از موتور رندر آرنولد در مایا ، شیدرها و تکسچرینگ را برای کاراکترهای سه بعدی ایجاد کنید ، با digischool همراه باشید. تکسچرینگ به شما این امکان را می دهد که متریال قابل باوری را برای پوست، چشم و موهای شخصیت خود بسازید. برای این کلاس به یک کپی از Maya، 2017 یا بالاتر و کمی تجربه ایجاد بافت در فتوشاپ نیاز دارید. Yone شما را در فرآیند انتخاب کاراکتری که از متریالهای قدیمی...
آموزش کامل پایپلاین ساخت کاراکتر برای بازی
Udemy — 3D Game Character Creature – Full Complete Pipeline آشنایی کامل با پایپلاین خلق کاراکتر برای بازی آموزش مدل سازی ، مجسمه سازی و تکسچرینگ یک کاراکتر با استفاده از Zbrush، Maya، Substance Painter، Photoshop، Unreal در طول این دوره، بر روی ایجاد یک کاراکتر آماده برای بازی ویدیویی تمرکز خواهیم کرد و قرار است کاراکتر جالبی را زنده کنیم. تمام مراحل ساخت کاراکتر های بازی را از طراحی، تناسب، آناتومی تا کل پایپلاین تا زمانی که به کاراکتر آماده تولید برسیم را فرا خواهید گرفت . ما بطور دقیق به ایجاد high poly، low poly، retopologized، UV...
طراحی کاراکتر و مجسمه سازی برای کانسپت
Gnomon – Character Design and Sculpting for Concept by Josh Herman با ماهیت طراحی و مدل سازی مفهومی آشنا شوید. در این ورکشاپ از Gnomon ، کارگردان کاراکتر آرتیست، جاش هرمان، فرآیند طراحی کاراکتر و مدلسازی کاراکتر سه بعدی خود را از یک مفهوم اولیه تا یک رندر نهایی پوشش میدهد با digischool همراه باشید. با شروع کاوش در ZBrush و Photoshop در حالی که جاش این مفهوم را توسعه میدهد، به سرعت ایدههایی را بررسی میکند که به او اجازه میدهد به یک جهت مناسب طراحی کاراکتر برسد. با بازگشت به ZBrush برای توسعه بیشتر، او در مورد...
طراحی کاراکتر واقع گرایانه برای بازی با Miguel Nogueira
Artstation – Realistic Character Design for Games by Miguel Nogueira با ماهیت طراحی و مدل سازی حرفه ای آشنا شوید. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی کاراکتر واقعی را با تمرکز بر داستان سرایی، با استفاده از روانشناسی عمق، استراتژی طراحی و سایر ابزارها ایجاد کنید. دوره ای را امتحان خواهید کرد که مجموعه ای از دانش های اساسی و اجرایی را به شما می آموزد. با digischool همراه باشید. این دوره با الگوبرداری از تقاضای عمومی و نظرسنجی از آنچه مردم از من خواسته اند پوشش داده شده است ، این دوره شامل 8...
آموزش شبیه سازی معماری با Vray از ArchViz Artist
ArchViz Artist – Vray رندرهای وی ری خود را کاملا حرفه ای کنید. ما مطمئن بودهایم که هنرمندان سهبعدی که تصاویر برجستهای میسازند، تصادفی، شانسی یا اتفاقی این کار را انجام نمیدهند. به همین دلیل ما سال های زیادی را صرف یافتن پاسخ هایی در مورد چگونگی ایجاد تصاویر عالی کرده ایم و در نهایت آن را فهمیدم و قصد داریم با این آموزش همه این دانش را با شما به اشتراک بگذاریم . این سیستمی است که به ما کمک کرده است تا توجه بینندگان را جلب کنیم، کار خود را در بالاترین سطح ارائه دهیم و از...
آموزش Blender ( بلندر ) برای تازه کارها
Udemy – Blender for Complete and Total Beginners آموزش اساسی ترین مفاهیم و ابزارها در Blender (بلندر) Blender برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری سه بعدی است، عالی است، زیرا فوق العاده قدرتمند و رایگان است. با digischool همراه باشید. این مجموعه ایجاد طیف کاملی از امکانات هنری، از جمله مدل سازی، انیمیشن، رندر، ترکیب، ویرایش ویدئو، و بسیاری دیگر را ارائه می دهد. بنابراین چه به ساخت بازی، تولید انیمیشن، پرینت سه بعدی یا هر چیز دیگری مربوط به سه بعدی علاقه مند باشید، بلندر شما را با ابزار کامل تولید خود پوشش می دهد. هر...
داستان سرایی تصویری برای 3D ArchViz
Domestika – Visual Storytelling for 3D ArchViz مروری بر داستان سرایی بصری در تجسم معماری تجسم های معماری فرصتی برای بیان داستانی از فضا، حال و هوا یا آینده ای مطلوب است. ایجاد ترکیبات بصری چشمگیر ArchViz که مشتریان را مجذوب خود می کند. حوزه تخصصی سونی هولمبرگ است. او از طریق استودیوی خود Depth Per Image در کپنهاگ، تجربه های داستان سرایی منحصر به فردی را با طرح های خود خلق کرده است.با digischool همراه باشید. در این دوره آموزشی با نرم افزار قدرتمند ArchViz یعنی ، 3ds Max آشنا شوید. Sonny شما را گام به گام در...
آشنایی با Maya 2020 از Gnomon
Gnomon – Introduction to Maya 2020 با مجموعه ابزارهای غنی مایا آشنا شوید. Autodesk’s Maya 2020 برنامه سه بعدی پیشرو است که توسط هنرمندان در تولید دیجیتال در صنایع بازی، جلوه های بصری، تجاری و پخش استفاده می شود. مجموعه ابزارهای غنی مایا با هر نسخه گسترش می یابد و یک بار دیگر در آخرین نسخه سازماندهی شده است. چه در استفاده از بسته گرافیکی کامپیوتری سه بعدی کاملاً تازه کار باشید، چه از یک برنامه سه بعدی دیگر مهاجرت کرده اید، یا یک کاربر باتجربه که می خواهد تمام جدیدترین ویژگی ها را در عمل مشاهده کند، نمایش...