Photoshop
طراحی کاراکتر پر انرژی با Chase Conley
Project city – Energetic Character Design by Chase Conley یک طراح کاراکتر یا استوری بورد آرتیست شوید. من به عنوان طراح کاراکتر ، استوری بورد آرتیست و کارگردان، اصول طراحی کاراکترها را برای انیمیشن به شما آموزش خواهم داد. با digischool همراه باشید. چه بخواهید یک طراح کاراکتر یا استوری بورد آرتیست باشید، من به شما نشان خواهم داد که چگونه این شکل را با رویکردی آسان و قابل درک تجزیه می کنم. بخشی از فرآیند طراحی من، ژست گرفتن و حرکت دادن کاراکتر به اطراف است تا آزمایش کنم که چگونه به خوبی انیمیشن می شود. این تفاوت بین...
ویرایش های واقع گرایانه عکس در فتوشاپ
Skillshare — Photo Realistic Manipulations in Photoshop ترفندهای ویرایش واقع گرایانه عکسها تازه با فتوشاپ شروع به کار کرده اید و می خواهید ویرایش هایی واقع گرایانه در فتوشاپ ایجاد کنید؟ نحوه ایجاد دستکاری هایی که شبیه عکس های واقعی هستند را با هنرمند دیجیتال زنجا گامر بیاموزید. با digischool همراه باشید. از یک عکس معمولی در Photoshop (فتوشاپ) شروع کرده و همه چیز را در آن تغییر خواهیم داد، از نور گرفته تا رنگ و در نهایت آن را شبیه به یک عکس واقعی می کنیم. به زنجا بپیوندید تا مراحل و اسرار خود را برای ایجاد آثار...
ساخت مو بصورت ریل تایم در Unreal Engine 4
Wingfox – Unreal Engine 4 for Real Time Hair Course آشنایی کامل با نحوی ساخت موی کاراکتر این دوره آموزشی شما را بطور کامل با نحوی ساخت موی کاراکتر در Unreal Engine 4 برای بازی با کیفیت حرفه ای آشنا می کند و فرآیند استاندارد برای این کار و تکنیکها و ترفندهای اساسی که در استودیوهای بزرگ بازی سازی مورد استفاده قرار میگیرد را به شما نشان میدهد .با digischool همراه باشید. نکات اصلی دانش: جمع آوری مرجع و آناتومی ایجاد بافت مو راه اندازی صحنه اصلی و ادغام در ریل تایم ایجاد لایه پایه/بلاک برای مدل موهایمان رندر...
طراحی و مدل سازی یک موجود مفهمومی : Viper Dragon
Gnomon – Creating an Original 3D Creature Concept: Viper Dragon با ماهیت طراحی و مدل سازی مفهومی آشنا شوید. ایجاد طرحهای اصلی موجودات با استفاده از ویژگیهای حیوانات دنیای واقعی، کمی به قدرت واقعگرایی شما میافزاید و شما را با مفاهیم آشنا میکند . این ورکشاپ توسط Kurtis Dawe، هنرمند کاراکتر و مدل ساز در Scanline VFX در ونکوور، یک گردش کار کامل برای ایجاد یک مفهوم منحصر به فرد Viper Dragon به صورت سه بعدی، از جمع آوری مرجع تا کامپوزیت نهایی فتوشاپ را نشان می دهد. با digischool همراه باشید. در پروژه ای مانند این دوره آموزشی ،...
طراحی دیجیتال پورتره اورک با Max Grecke
GUMROAD – Orc Portrait by Max Grecke با تمام فرایند نقاشی دیجیتال بطور کامل آشنا خواهید شد. در این آموزش طراحی و خلق پرتره یک اورک را از ابتدا تا انتها فرا گرفته و با تمام فرایند نقاشی دیجیتال بطور کامل آشنا خواهید شد . در این آموزش مدرس دوره فرآیند، افکار و ایدههای کلی خود را در مورد هنر دیجیتال به اشتراک میگذارد.با digischool همراه باشید. Photoshop حجم دانلود : 252MB | اینترنت مصرفی نیم بها پسورد : digischool.ir
ساخت یک تصویر هنری از A تا Z با پاسکال بلانچ
Gnomon – Creating an Illustration from A to Z with Pascal Blanche کشف تکنیکهای کارآمد و خلاقانه در این کارگاه، پاسکال بلانچ، مدیر ارشد هنری و تصویرگر حرفه ای شما را در تمام مراحل برای ایجاد یک تصویر به سبک و امضای خود راهنمایی می کند. پاسکال فرآیند خلاقیت را با جمع آوری تصاویر مرجع و الهام از طریق منابع علمی تخیلی و فانتزی آغاز می کند. با استفاده از 3ds Max، او با ارائه یک مدل کاراکتر پایه به عنوان طراحی کلی شروع میکند. سپس شخصیت و دارایی های خود را با ایجاد جزئیات در ZBrush اصلاح می...
آموزش طراحی خلاقانه موجودات با Neville Page
Gnomon – Neville Page – Creative Creature Design با نحوه عملکرد یک هنرمند حرفه ای آشنا شوید. در این کارگاه، نویل پیج روند توسعه خلاقانه خود را به اشتراک می گذارد، که با یک فیلمنامه شروع می شود و با یک طرح و ارائه به پایان می رسد. نویل درباره فلسفههای طراحی موجودات و تکنیکهایی بحث میکند که راههای جدیدی را در این زمینه امکانپذیر میسازد. با digischool همراه باشید. با شروع با رویکردهای دو بعدی، او چگونگی استفاده از Photobooth را برای انعکاس اشیاء مختلف که میتوانند در فتوشاپ بیشتر توسعه دهند، بررسی میکند که به او اجازه...
طراحی موجودی از بازی Gears of War با James Hawkins
Gnomon – ‘ Gears of War ’ Creature Design by James Hawkins مدلسازی از طرح ابتدایی تا رندرنهایی در این آموزش جی هاوکینز از ابتدا تا انتها روی طراحی موجودی از بازی Gears of War به نام Locust Hydra کار می کند. جی از طرح ابتدایی از تصویر اصلی گرفته تا رندرنهایی مورد استفاده برای تولید را آموزش می دهد. با digischool همراه باشید. او روند طراحی خود را با استفاده از ترکیبی از Adobe Photoshop® و Autodesk 3ds Max توضیح می دهد. جی همچنین به تجربه های خود در صنعت بازی سازی و بازی های Epic Games پرداخته...
آموزش طراحی مجموعه های مینیاتوری CGI در 3DS Max
Domestika – Design of Miniature CGI Sets in 3DS Max نحوی مدلسازی ، تکسچر و رندر صحنه ها برای سینما و تبلیغات را بیاموزید در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه مجموعه های مینیاتوری CGI در 3DS Max را برای سینما و تبلیغات ایجاد کنید. شما اسرار ایجاد سناریوهای سه بعدی را به گونه ای کشف خواهید کرد که گویی مدل ها دارای مقیاس کوچک هستند ، با مشاهده محیط اطراف بصورت بسیار دقیق و موشکافانه طرح های شما تا حد ممکن واقع بینانه می شوند. Javier León استاد دوره شما را راهنمایی میکند تا بتوانید با هر...