Photoshop
آموزش ساخت موجود دیجیتالی در ZBrush و Photoshop و Maya
Lynda – Digital Creature Creation in ZBrush Photoshop and Maya آموزش ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی این دوره شامل طراحی اولیه ، مجسمه سازی ، تکیچرینگ و نورپردازی است و روند کار در دنیای واقعی را نشان می دهد ، با مجسمه اولیه در ZBrush شروع میکنیم و در انتها آنرا به مایا انتقال خواهیم داد ، ضمن اینکه ویرایش تکسچرها را در فتوشاپ انجام خواهیم داد. به عنوان استاد دوره رایان کیتلسون مهارت هایی را که هنرمندان دیجیتال برای ایجاد موجودات سه بعدی واقعی برای تولید فیلم ، ویدئو و بازی...
Texturing و Painting تمساح واقع گرایانه در نرم افزار Mari
REALISTIC Creature Texturing Painting Tutorial Mari Zak Boxall مراحل Texturing و Painting واقع گرایانه procedural در Mari را بیاموزید. در این دوره آموزشی به Texturing و Painting واقع گرایانه یک تمساح بصورت procedural در نرم افزار Mari می پردازیم. در صنعت VFX تقریباً غیرممکن است که مدلساز دارایی بدون مراجعه به عکس مرجع انجام شود . این دوره بر ساخت بافتهای واقع گرایانه تمرکز خواهد کرد. ما این بافت ها را ذهنی ایجاد نخواهیم کرد ، بلکه کل مراحل را با استفاده از عکاسی برای جهت دهی و الهام گرفتن انجام خواهیم داد. ما به طور گسترده در مورد...
آموزش روند طراحی شخصیت زندانی کلیسا در Photoshop
Artstation – Ecclesiastic Prisoner Character Design Process by Mike Franchina | Photoshop مهارت های طراحی خود را ارتقا دهید. در این آموزش نحوی طراحی و روند فکری ایجاد کاراکتر زندانی کلیسا در Photoshop آموزش داده می شود و استاد دوره مایک فرانچینا انتخاب ها ، تکنیک های و روند طراحی و رندر خود را به اشتراک می گذارد. این آموزش شامل psd نهایی نیز هست. با digischool همراه باشید. مایک فرانچینا استاد این دوره یک هنرمند ارشد مفهومی است و علاقه زیادی به طراحی دارد. مایک که در طول کار خود در استودیوهای مختلف AAA کار کرده است ،...
طراحی روایت گرایانه یک قهرمان مقدس در Photoshop
Artstation – Trench Pilgrim Narrative Design by Mike Franchina | Photoshop مهارت های طراحی مفهومی خود را بالا ببرید. در این دوره آموزشی شما با اصول توسعه ایده ها به داستان های تصویری جذاب آشنا خواهید شد. شما در می یابید که چگونه چهار ستون اصلی طراحی (داستان ، اشکال برجسته ، جزئیات باورپذیر و طنین انداز) را به کار گرفته و مفاهیم خود را زنده کنید. این دوره برای دانشجویان متوسط تا پیشرفته که علاقه زیادی به طراحی دارند و می خواهند مهارت های مفهومی خود با Photoshop را بالا ببرند ایده آل است. با digischool همراه باشید....
آموزش ساخت کاراکتر خاص برای مبتدیان با Abraham Leal
Udemy – BEGINNER’s GUIDE to Stylized Character Creation for Games بیاموزید که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل تایم ایجاد کنید. اگر شما یک مبتدی کامل هستید و به دنبال دوره ای می گردید که به شما یاد دهد چگونه یک کاراکتر بازی بصورت ریل تایم بسازید و همه فرم های مجسمه سازی ، retopology و بافت یک کاراکتر بازی را پوشش دهد ، به ویژه نوع خاصی از کاراکتر ها را این دوره برای شما مناسب است. در واقع شما یاد خواهید گرفت که از ابتدا تا انتها یک کاراکتر کامل را بصورت ریل...
مدلسازی کاراکتر The Queen of Pride از Yiihuu
Yiihuu – The Queen of Pride Tutorial با این آموزش ، هنر خود در مدلسازی کاراکتر را به نسل جدیدی ارتقاء خواهید داد. این دوره آموزشی یک آموزش کامل از روند مدلسازی پرتره های واقع گرایانه زنانه است . از ساخت مدل ، ساخت تکسچرها ، ساخت متریالها ، ساخت مو ، نورپردازی تا رندر نهایی را بطور کامل شامل میشود. تمام مراحل مدلسازی بطور کامل در نرم افزار های Maya2018 ، XGEN ، Arnold 5 ، Zbrush ، mari ، R3DS Wrap ، Marvelous Designer7، Knald ، PS ، Nuke انجام می شود. با digischool همراه باشید. نکات...
فرآیند تصویرسازی دیجیتال از SVS Learn
SVS Learn – Digital Illustration Process این دوره برای هر کسی است که می خواهد از فرآیند کار یک هنرمند حرفه ای ، تصویرسازی دیجیتال را بیاموزد. هنرمند و تصویرگر مفهومی ، Shaun Keenan نشان می دهد که چگونه او زندگی و اصالت را به گردش کار دیجیتالی خود می آورد و چگونه از گم شدن در جزئیات اجتناب میکند. این دوره برای هر کسی است که می خواهد از گردش کار دیجیتالی یک هنرمند حرفه ای در تصویرسازی بیاموزد. تجربه با فتوشاپ برای این دوره لازم نیست ، اما توصیه می شود. کسانی که درک اساسی از برنامه...
مقدمه ای بر VFX در UE4 : آبشار | ArtStation
ArtStation – Intro to UE4 VFX: Waterfall این دوره شما را با نحوی ساخت یک آبشار بصورت ریل تایم در Unreal engine آشنا میکند این دوره آموزشی به ساخت کامل یک آبشار در Unreal engine با استفاده از ترکیبی از ساخت تکسچر در Zbrush و Photoshop و UE4 material editor می پردازد. این دوره با ایجاد مش ها و تکسچر ها در فتوشاپ ، Zbrush و Maya با استفاده از ترکیبی از عکس ، مجسمه سازی و نقاشی شروع می شود. سپس تنظیم مواد اصلی و سیستم های ذرات در UE4 را انجام میدهیم. در انتها با...
آموزش تهیه نماهای تأیید شده برای برنامه های کاربردی در معماری | 3Ds Max
in 3Ds Maxskillshare – Verified Views for Planning Applications این دوره با استفاده از 3ds Max و Photoshop ، مراحل قدم به قدم ایجاد و ارسال نماهای تأیید شده برای برنامه های کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. سرانجام ، کاربران قادر خواهند بود برای سطح 1 (AVR0) ، AVR01 ، AVR02 و AVR03 نماهای دقیق ویژوال ایجاد کنند. با digischool همراه باشید. آنچه یاد خواهید گرفت کاربران یاد می گیرند با استفاده از 3ds Max ، V-ray و Photoshop ، نماهای تایید شده را ایجاد و ارسال کنند. می آموزید که در فرآیند ایجاد نماهای...