3Dsmax
ساخت مو بصورت ریل تایم در Unreal Engine 4
Wingfox – Unreal Engine 4 for Real Time Hair Course آشنایی کامل با نحوی ساخت موی کاراکتر این دوره آموزشی شما را بطور کامل با نحوی ساخت موی کاراکتر در Unreal Engine 4 برای بازی با کیفیت حرفه ای آشنا می کند و فرآیند استاندارد برای این کار و تکنیکها و ترفندهای اساسی که در استودیوهای بزرگ بازی سازی مورد استفاده قرار میگیرد را به شما نشان میدهد .با digischool همراه باشید. نکات اصلی دانش: جمع آوری مرجع و آناتومی ایجاد بافت مو راه اندازی صحنه اصلی و ادغام در ریل تایم ایجاد لایه پایه/بلاک برای مدل موهایمان رندر...
ساخت یک تصویر هنری از A تا Z با پاسکال بلانچ
Gnomon – Creating an Illustration from A to Z with Pascal Blanche کشف تکنیکهای کارآمد و خلاقانه در این کارگاه، پاسکال بلانچ، مدیر ارشد هنری و تصویرگر حرفه ای شما را در تمام مراحل برای ایجاد یک تصویر به سبک و امضای خود راهنمایی می کند. پاسکال فرآیند خلاقیت را با جمع آوری تصاویر مرجع و الهام از طریق منابع علمی تخیلی و فانتزی آغاز می کند. با استفاده از 3ds Max، او با ارائه یک مدل کاراکتر پایه به عنوان طراحی کلی شروع میکند. سپس شخصیت و دارایی های خود را با ایجاد جزئیات در ZBrush اصلاح می...
آموزش ایجاد رندرهای واقع گرایانه در 3dsMax و Corona
Space School – Photoreal Renders in 3dsMax & Corona خلق رندرهای واقع گرایانه در این دوره شما نحوی خلق رندرهای واقع گرایانه در 3dsMax و Corona را فرا خواهید گرفت با digischool همراه باشید. در طول این آموزش شما تمام مراحل خلق رندرهای واقع گرایانه را درک خواهید کرد که شامل نحوی بررسی صحنه خود بر اساس عکسهای واقعی برای پی بردن به نحوی رفتار نور و متریالهای مختلف میشود. سپس نحوی پیاده سازی این رفتارها را در صحنه خود توسط موتور رندر کررونا را فرا میگیرید و می آموزید چگونه از نورهای و متریالها برای خلق رندرهای واقع...
رندر یک رستوران ایزومتریک در 3ds Max و Corona
Render an Isometric Retro Diner | 3ds Max and Corona نمونه کارهای خود را ارتقاء دهید. در این دوره روی موتور رندر Corona که یک موتور رندر فیزیکی با کارایی بالا است تمرکز می کنیم. ما اصول اولیه این موتور رندر را با شروع آموزش از نوار ابزار پوشش خواهیم داد. با digischool همراه باشید. این یک دوره عملی و مبتنی بر پروژه است که درس های بعدی را با توضیحات تصویری ترکیب می کند. شما روی یک صحنه رستوران بصورت ایزومتریک کار خواهید کرد که فایل آن همراه آموزش برای دانلود قرار داده شده است. این دوره شامل...
مدلسازی و تکسچرینگ نارنجک در 3Ds Max و Substance Painter
Gumroad – Grenade Tutorial 3Ds Max Substance Painter مدلسازی و تکسچرینگ را به سادگی بیاموزید. در این آموزش نحوی مدلسازی نارنجک با 3Ds Max و تکسچرینگ آن در Substance Painter را می آموزید. هر قسمت بصورت مرحله به مرحله شرح داده میشود. مواردی همچون تنظیمات صحنه ، مدل سازی low ply و high poly و unwrapping و baking و texturing در این آموزش پوشش داده میشود. با digischool همراه باشید. 3Ds Max | Substance Painter حجم دانلود : 448MB | اینترنت مصرفی نیم بها پسورد : digischool.ir