انیمیشن
تکنیک های پیشرفته Rigging و Deformation در مایا
Domestika – Advanced Techniques for Rigging and Deformation (EN Subtitle) یاد بگیرید که بر تکنیک اسکواش و کشش و پویایی انیمیشن مسلط شوید خوزه آنتونیو مارتین استاد دوره مدیر فنی کاراکتر و Rigger که برای استودیوهایی مانند Framestore، MPC، Double Negative در فیلمهایی مانند Gravity، Terminator Genesis، Suicide Squad یا Ghost in the shell کار کرده است . در این دوره تکنیک های پیشرفته ای را به شما آموزش می دهد تا تغییر شکل و کنترل کاراکتر های خود را بهبود ببخشید و عملکردهای پیچیده تری را در آنها ایجاد کرده تا کاراکتر یا شیئی که می خواهید متحرک...
انیمیشن پیشرفته کاراکترهای سه بعدی | Domestika
Domestika – Advanced Animation of 3D Characters بیاموزید که پروژه های خود را با حرکات واقع گرایانه از طریق تجزیه و تحلیل فیزیک پیچیده زنده کنید. بیش از دو دهه تجربه در VFX، تبلیغات، بازی های ویدیویی و فیلم، کار در استودیوهایی مانند پیکسار، در کانادا یا Animal Logic، در استرالیا، به کیکه اولیوا آموخته است که متحرک سازی یک کاراکتر بسیار بیشتر از حرکت دادن آن است، و در مورد دادن زندگی به کاراکتر با در نظر گرفتن افکار و احساسات شماست. با digischool همراه باشید. در این آموزش، Kike Oliva استاد دوره در طول فرآیند ایجاد یک...
ساخت انیمیشن معماری در Vray ، After Effects ، 3ds max
Domestika — Architectural Animation in 3D | 3Ds max – Vray – After Effects برای پروژه های تجسم معماری خود ویدیوهای سه بعدی ایجاد کنید. توانایی بازسازی حسی که یک فضا هنگام بازدید از آن برای اولین بار به شما منتقل می کند، هدف ثابت پروژه های ویدئویی معماری فوتورئالیستی استودیو AMO 3D Visual که توسط معماران آنتونیو مارتینز و خسوس سانز ادغام شده است، میباشد. با digischool همراه باشید. تجربه در حوزه معماری اطلاعات متحرک و همچنین استاتیک، همانطور که در اولین دوره آموزشی اینفوگرافیک معماری سه بعدی نشان داده شده است. در این دوره آموزشی از آنتونیو...
دوره آموزشی مبانی انیمیشن و مشاغل | زیرنویس فارسی
Animation Fundamentals and Careers آموزش مبانی انیمیشن و مشاغل (آنلاین) انیمیشن یک مسیر شغلی هیجان انگیز است که تمام رسانه هایی را که امروزه استفاده می کنید، تحت تأثیر قرار می دهد: بازی ها، تلویزیون، رسانه های شرکتی، حتی پارک های موضوعی. با digischool همراه باشید. دنیای انیمیشن را با متخصص David Andrade کاوش کنید، زیرا او شما را از طریق اصول اساسی، گردش کار و مشاغل موجود راهنمایی می کند. کشف کنید که چگونه اصول متحرک سازی – که توسط نسلهای پیشگام منتقل شده است – میتواند به حرفهای جلوه دادن کار شما کمک کند و چگونه این...
آموزش اصول Maya 2022 | زیرنویس فارسی
Lynda – Maya 2022 Essential Training آموزش اصول مایا 2022 (آنلاین) بیاموزید که در مایا 2022 مدل و انیمیشن سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این دوره شامل آموزش مهارت های اصلی در Maya مانند مدل سازی ، بافت ، رندر و انیمیشن در یک گردش کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی است. که به همان اندازه به فیلم ، موشن گرافیک و طراحی بازی همچنین به اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیاء ، سازماندهی صحنه ها و شخصی سازی رابط کاربری نیز می پردازد. در مرحله بعد ، مدل سازی چند ضلعی ، ایجاد و...
تکنیکهای ریگینگ از کارتونی تا واقعی با Nico Sanghrajka
CGCircuit – Rigging Techniques Cartoon to Realistic by Nico Sanghrajka استاد ریگینگ شوید. در این دوره آموزشی نحوی ایجاد یک ریگینگ قوی و مستحکم و نکات و تکنیک های مورد نیاز آنرا فرا میگیرید ، همچنین جریان کاری اثبات شده استاد دوره را خواهید دید و یاد خواهید گرفت که پس از کار کردن به عنوان شخصیت TD در شرکت هایی مانند Dreamworks PDI، Framestore، MPC، ILM و Atomic Fiction، چگونه با ریگینگ برخورد می کند. این ورکشاپ برای ریگرهایی در نظر گرفته شده است که قبلاً دانش ریگینگ را دارند و به عنوان دوره مقدماتی در نظر گرفته...
آموزش انیمیشن فریم به فریم از AEJuice
AEJuice – Frame by Frame Animation اصول گردش کار انیمیشن فریم به فریم را بیاموزید. در این دوره مقدماتی 2 ساعته همراه با یوهانس فست، انیماتور سنتی، اصول گردش کار انیمیشن فریم به فریم را میاموزید. در این دوره، اصول اولیه گردش کار فریم به فریم کلاسیک را با استفاده از Adobe Animate و Adobe After Effects خواهید آموخت. 12 اصل انیمیشن و نحوه به کارگیری آنها در انواع مختلف انیمیشن را یاد خواهید گرفت. با digischool همراه باشید. آنچه می توانید انتظار داشته باشید در این دوره یاد بگیرید: 12 اصل انیمیشن نحوه استفاده از Adobe Animate و...
آشنایی با Maya 2020 از Gnomon
Gnomon – Introduction to Maya 2020 با مجموعه ابزارهای غنی مایا آشنا شوید. Autodesk’s Maya 2020 برنامه سه بعدی پیشرو است که توسط هنرمندان در تولید دیجیتال در صنایع بازی، جلوه های بصری، تجاری و پخش استفاده می شود. مجموعه ابزارهای غنی مایا با هر نسخه گسترش می یابد و یک بار دیگر در آخرین نسخه سازماندهی شده است. چه در استفاده از بسته گرافیکی کامپیوتری سه بعدی کاملاً تازه کار باشید، چه از یک برنامه سه بعدی دیگر مهاجرت کرده اید، یا یک کاربر باتجربه که می خواهد تمام جدیدترین ویژگی ها را در عمل مشاهده کند، نمایش...