ویژوال افکت
ساخت فوران آتشفشان در هودینی از VFX Grace
VFX Grace — Houdini Tutorial | Volcanic Eruption درک عمیق Pyro بصورت گام به گام این آموزش عمدتاً بر روی شبیهسازی Pyro در هودینی تمرکز دارد و شامل شبیهسازیهای آتشفشانی مختلف مانند ستون آتشفشانی، بمبهای آتشفشانی، دود پراکنده در هوا، دود امواج شوک، دود و آتشی که در زمین پخش میشود، و دود ناشی از سنگهای غلطان را در بر میگیرد.با digischool همراه باشید. درک عمیق Pyro با توجه به ماهیت گام به گام شبیه سازی Pyro، برای مبتدیان نیز مناسب است. علاوه بر این، ماژولهای بیشتری مانند Height Field، شبیهسازی FLIP در ایجاد گدازه، شبیهسازی RBD در تخریب...
ادغام عناصر سه بعدی در محیط های واقعی با دیگو ولاسکوئز
DOMESTIKA — Integration of 3D Elements in Real Environments 3ds Max , Nuke فرآیند VFX را برای ادغام اشیاء سه بعدی در صحنه های واقعی با استفاده از 3ds Max، Nuke و V-Ray بیاموزید. با جادوی ارائه شده توسط جلوه های بصری تلویزیون و فیلم، خط جدایی واقعیت و داستان به طور فزاینده ای مبهم شده است. ایجاد انفجارهای تکان دهنده، ماشین های پرنده، و سایر عناصر خارق العاده برای ویدئو، چیزی است که دیگو ولاسکس در آن تخصص دارد، با نقش کارگردان خلاق خود در استودیوی VFX و انیمیشن MAKACO. با digischool همراه باشید. در این دوره یاد...
آموزش اصول Maya 2022 | زیرنویس فارسی
Lynda – Maya 2022 Essential Training آموزش اصول مایا 2022 (آنلاین) بیاموزید که در مایا 2022 مدل و انیمیشن سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این دوره شامل آموزش مهارت های اصلی در Maya مانند مدل سازی ، بافت ، رندر و انیمیشن در یک گردش کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی است. که به همان اندازه به فیلم ، موشن گرافیک و طراحی بازی همچنین به اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیاء ، سازماندهی صحنه ها و شخصی سازی رابط کاربری نیز می پردازد. در مرحله بعد ، مدل سازی چند ضلعی ، ایجاد و...
آشنایی با Maya 2020 از Gnomon
Gnomon – Introduction to Maya 2020 با مجموعه ابزارهای غنی مایا آشنا شوید. Autodesk’s Maya 2020 برنامه سه بعدی پیشرو است که توسط هنرمندان در تولید دیجیتال در صنایع بازی، جلوه های بصری، تجاری و پخش استفاده می شود. مجموعه ابزارهای غنی مایا با هر نسخه گسترش می یابد و یک بار دیگر در آخرین نسخه سازماندهی شده است. چه در استفاده از بسته گرافیکی کامپیوتری سه بعدی کاملاً تازه کار باشید، چه از یک برنامه سه بعدی دیگر مهاجرت کرده اید، یا یک کاربر باتجربه که می خواهد تمام جدیدترین ویژگی ها را در عمل مشاهده کند، نمایش...
مقدمه ای بر ابزارهای ساخت اقیانوس در هودینی
Gnomon – Introduction To the Houdini Ocean Toolset محیطهای اقیانوسی را در houdini خلق کنید. ایجاد شبیه سازی اقیانوسهای بزرگ در houdini نیازی به دلهره ندارد. این کارگاه آموزشی 3.5 ساعته توسط دنی بارنهارت ، نمای کلی مجموعه ابزارهای ساخت اقیانوس در هودینی را آموزش می دهد و نشان می دهد که چگونه می توانید محیط اقیانوس خود را خلق کنید. او در مورد اصول استفاده از طیف های اقیانوس و نحوه ارتباط هر پارامتر با سطح متحرک اقیانوس صحبت می کند ، با ایجاد یک سطح بزرگ اقیانوس برای نشان دادن نحوه لایه بندی انواع الگوهای طیفی و...
آموزش پایپلاین VFX یک شات سینمایی از Gnomon
The Gnomon Workshop – Archetype VFX Breakdown پایپلاین ساخت یک شات سینمایی را بیاموزید. در این آموزش ، Robert Nederhorst (سرپرست VFX در Archetype) تمام مراحل اینکه یک شات چگونه باید باشد را به شما آموزش میدهد. او در ابتدا با ایجاد یک HDRI با استفاده از PTGui شروع می کند و با یک کامپوزیت نهایی به پایان می رسد. با digischool همراه باشید. پس از ساخت HDRI ، راب برای تولید shader و رندر به مایا می رود و با استفاده از VRay پاس های مختلف و لایه های شات را تولید می کند. هنگامی که پلات تمیز...
آموزش ساخت آبشار در Houdini از Gumroad
Gumroad – VFX Grace Houdini Waterfall Tutorial مهارت ها و نکات شگفت انگیز Houdini را بیاموزید. در این آموزش ، ما ابتدا ویژگی های فیزیکی یک رفرنس را تجزیه و تحلیل کرده و سپس آن را در Houdini توسط Height Fields ، FLIP fluid و سیستم Whitewater ایجاد می کنیم. در حین شبیه سازی FLIP ، برخی از پارامترهای FLIP را شرح خواهیم داد ، روش های اضافه کردن جزئیات به سطح FLIP توسط نویز را به اشتراک می گذاریم و FLIP را در گردش کار خود بهینه و به مش تبدیل می کنیم. بخشی از شبیه سازی whitewater...
آموزش ساخت ابرهای داینامیک واقعی در Houdini
Gumroad – Houdini realistic dynamic clouds – VFX GRACE مهارت ها و نکات شگفت انگیز Houdini را بیاموزید. این دوره آموزشی شامل آموزش پیشرفته در مورد شبیه سازی ابرهای داینامیک در Houdini است. در مقایسه با آموزشهای قبلی از برخی تکنیکهای پیشرفته استفاده شده است که کنترل شکل ، غلتیدن داینامیک و تصادفی بودن ابرها را با شبیه سازی سریعتر مبتنی بر Pyro Solver در Houdini 18 ، انعطاف پذیر و دقیق تر می کند. در وهله اول ، ما مرجع را برای درک قوانین و ویژگی های دینامیکی از جنبه های اتلاف ، جاذبه ، انبساط ، غلتاندن...
دوره آموزشی شیرجه عمیق در Tyflow از RedefineFX
RedefineFX – Tyflow DeepDive این دوره یک پکیج کامل آموزشی درباره tyFlow است. این دوره آموزشی پس از بازخورد بسیار خوب به دوره آموزشی tyFlow Basecamp توسط redefinefx تهیه شده است که نگاه عمیقتری به tyFlow خواهد داشت. با 55+ درس جدید ، دانش خود را در مورد شبیه سازی های سه بعدی و جلوه های ذرات گسترش دهید. از جمله یک فصل بزرگ در مورد tyActors (ایجاد جمعیت ، کاراکترهای متحرک و ragdolls ، ترکیب چندین انیمیشن ، آنها را با ترکاندن یا انفجار نابود کنید یا با طناب بگیرید) VDBs (تولید حجم از اشیا & و ذرات)...