Gnomon – Introduction To the Houdini Ocean Toolset
محیطهای اقیانوسی را در houdini خلق کنید.
ایجاد شبیه سازی اقیانوسهای بزرگ در houdini نیازی به دلهره ندارد. این کارگاه آموزشی 3.5 ساعته توسط دنی بارنهارت ، نمای کلی مجموعه ابزارهای ساخت اقیانوس در هودینی را آموزش می دهد و نشان می دهد که چگونه می توانید محیط اقیانوس خود را خلق کنید. او در مورد اصول استفاده از طیف های اقیانوس و نحوه ارتباط هر پارامتر با سطح متحرک اقیانوس صحبت می کند ، با ایجاد یک سطح بزرگ اقیانوس برای نشان دادن نحوه لایه بندی انواع الگوهای طیفی و همچنین نحوه ایجاد ماسک های سفارشی و امواج لحظه ای صحبت می کند. پس از دستیابی به حرکت مطلوب اقیانوس ، دنی شروع به ترکیب هندسه محیطی ساده می کند تا واقعیت و مقیاس را به صحنه اضافه کند قبل از اینکه به شبیه سازی کف روی سطح اقیانوس بپردازد.با digischool همراه باشید.
این آموزش پروژه ساخت یک اقیانوس بزرگ و یک صحنه close-up از یک شبیه سازی سیال FLIP را نیز در بر می گیرد . شما خواهید آموخت که چگونه طیف های اقیانوسی خود را وارد کرده و امواج سفارشی برای شبیه سازی FLIP خود ایجاد کنید. هنگامی که شبیه سازی FLIP ذخیره می شود ، دنی در مورد نحوه مشبک سازی و گسترش شبیه سازی و همچنین نحوه ایجاد ocean spray برای اثر نهایی را نشان میدهد . به عنوان آخرین مرحله ، نحوه تنظیم نورپردازی اولیه و تغییر تنظیمات اقیانوس در هودینی را مشاهده خواهید کرد تا دو صحنه پروژه را در مانترا ، موتور رندر هودینی نمایش دهید.
| INTRODUCTION |
Creating a large ocean simulation doesn’t need to be daunting. This 3.5-hour introductory workshop by Danny Barnhart provides an overview of the Ocean Toolset in Houdini and reveals how to bring your own ocean environments to life. He talks through the basics of using ocean spectrums and how each parameter relates to the resulting animated ocean surface, beginning by creating a large ocean surface to show how to layer a variety of spectrum patterns as well as how to create custom masks and instanced waves. Once the desired ocean movement is achieved, Danny starts incorporating simple environment geometry to add interest and scale to the scene before delving into simulating surface foam.
The following project takes the large ocean scene and transitions to a close-up shot that incorporates a FLIP fluid simulation. You’ll discover how to bring in your ocean spectrums and create custom waves to drive your FLIP simulation. Once the FLIP simulation is cached out, Danny discusses how to mesh and extend the simulation, as well as how to create additional ocean spray for the final effect. As the last step, you’ll see how to set up some basic lighting and tweak the ocean shaders in Houdini to render out the two project scenes in Mantra, Houdini’s rendering engine.
حجم دانلود : 615MB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 7
- فایل تمرین 0
- مدت زمان 3.5 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2021
- زیرنویس ندارد