TheHouseFX – Destruction for Thinking Particles
در این دوره بینظیر با نحوی تخریب یک خانه بوسیله Thinking Particles آشنا خواهید شد.
این آموزش برای نشان دادن پایپلاین CG برای هنرمندان FX طراحی شده است. با ساختاری مبتنی بر پایپلاین استاندارد ، شما خواهید آموخت که چگونه پروژه خود را مدیریت و سازماندهی کنید تا برای پایپلاین استودیو های حرفه ای آماده باشید.
این دوره با بیش از 10 ساعت آموزش عمیق و اصولی تمامی تکنیکها و اصول تخریب در 3Ds Max با Thinking Particles را از مبتدی تا سطح پیشرفته را شامل می شود.
در این آموزش مدل خانه چند لایه به طور خاص برای تخریب ساخته شده است. متریالها ، تکیچرها و ID ها بصورت آماده در دسترس است. گزینه های Hi-Res و Low Res نیز گنجانده شده است. با digischool همراه باشید.
| INTRODUCTION |
This training was designed to show what it’s like for an FX Artist inside a CG Pipeline. With a directory structure based off working industry pipelines, you’ll learn how to manage and organize your project so you’re ready for a studio pipeline.
OVER 10 HOURS OF TRAINING IN HD
Over 10 hours of in-Depth tutorials that cover destruction with Thinking Particles for beginners to advanced levels.
PROFESSIONALLY BUILT, HI-RES HOUSE MODEL
Multi-Layered house model built specifically for destruction. Materials, Texures, and ID’s already to go. Hi-Res & Low Res options included also.
3Ds Max | Thinking Particles
حجم دانلود : 7GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 44
- فایل تمرین 1
- مدت زمان 10 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی | روسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد
-
سر فصلها :
- Introduction
- HouseModelLookAt
- Checklist-TPWorkflow
- Checklist-UserInterface
- Debugging
- FX SceneSetup
- Shortcuts
- Subsampling & Pivots
- SC VoxelGrid
- V-Ray Setup
- Explaining our goal
- References
- Naming & Organization
- Preparation & Cutting
- Hierarchy Build_PART-1
- Hierarchy Build_PART-2
- Hierarchy Build_PART-3
- BuildingSim_PART-1
- BuildingSim_PART-2
- BuildingSim_PART-3
- Interior-Stairs
- Joints-DeformingObjects
- Friction & Dialing in_PART-1
- Friction & Dialing in_PART-2
- Notes & Feedback
- Details
- Cleanup
- Secondaries
- Remainder
- Skinning_PART-1
- Skinning_PART-2
- Skinning_PART-3
- AddingDust_PART-1
- AddingDust_PART-2
- Handoff
- Rendering
- Compositing in Nuke
- BlackBoxes
- Conclusion
- Bonus_Animation_PART-1
- Bonus_Animation_PART-2
- Bonus_Animation_PART-3
- Bonus_Animation_PART-4
- Bonus_Animation_PART-5
- exercise