Udemy – Houdini FX For Beginners – PRODUCTION MASTERCLASS
این آموزش یك دوره تولید است كه شباهت زیادی به کاری که در دنیای واقعی انجام خواهید داد دارد.
با بیش از 10 ساعت آموزش فشرده! Pyro FX ، تخریب ، شبیه سازی با FLIP ، رندر و compositing را در Houdini بیاموزید. مهمتر از همه یاد بگیرید که چگونه همه این FX ها با یکدیگر تعامل دارند و چه مشکلاتی در حین تولید اتفاق می افتد.
اینها نمونه های واقعی از FX های فیلم هستند که هنوز هم من در تمام مراحل تولید انجام می دهم. نه تنها این تکنیک ها برای یادگیری مهم هستند ، بلکه طرز فکر حل مسئله ، تحقیق و ابتکار لازم برای یادگیری توسط خودتان به عنوان یک هنرمند نیز مهم هستند.
آموزش آنلاین معمولاً به مشكلاتی كه در تولید با آن روبرو هستید ، نمی پردازد ، اما این آموزش یك دوره تولید است كه شباهت زیادی به کاری که در دنیای واقعی انجام خواهید داد دارد شما این کار را از ابتدا تا انتها انجام خواهید داد ، و ما بسیاری از اشکالات و موارد ساده را که مانع از اتمام آموزش شما می شود را خواهیم دید.
با ساده نگه داشتن همه چیز یاد خواهید گرفت که چگونه سریع نتیجه بگیرید. با استفاده از این تکنیک ها بارها و بارها سریعتر و بهتر می شوید. همه این تکنیک ها را می توان در نسخه های مختلف Houdini استفاده کرد. با digischool همراه باشید.
مطالب که در این دوره آموزشی فرا خواهید گرفت:
- شما ساخت FX هایی مورد نیاز برای انجام در اولین شغل خود را یاد خواهید گرفت .
- شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Pyro انفجار ایجاد کنید.
- شما یاد خواهید گرفت که چگونه از FLIP Fluids برای ایجاد اقیانوس ها و FX آب استفاده کنید.
- Destruction و Dynamics را یاد خواهید گرفت.
- شما یاد خواهید گرفت که چگونه در Mantra رندر بگیرید.
- شما می آموزید که چگونه در COP کامپوزیت کنید.
- شما می آموزید که چگونه در Nuke کامپوزیت کنید.
- شما یاد خواهید گرفت که چگونه FX را که در بزرگترین فیلم ها استفاده می شود ، ایجاد کنید.
- شما خواهید آموخت که چگونه در صحنه های تولید واقعی مشکلات را حل کنید.
| INTRODUCTION |
These are REAL film examples of FX I still do all the time in production. Not only are these techniques important to learn, but also the mindset of problem solving, research, and the initiative required to learn by yourself and further yourself as an artist.
Learn Pyro FX, destruction, FLIP simulations, rendering and compositing. Most importantly learn how all these FX interact with each other and the problems that will happen in production.
Online training usually doesn’t address the problems you will face in production, often artists can follow along with a tutorial but then will get stuck very quickly with a real scene, and so this training is a production style course that is very similar to the work you will do in the real world. You will take it from start to finish, and we will go over a lot of the bugs and simple things that will stop you from completing the training.
By keeping things simple you will learn how to get fast and efficient results. Become faster and better by using these techniques over and over again. All these techniques can be applied to different versions of Houdini.
This course will be updated with new techniques and FX along the way!
-
-
You will learn how to create FX that you will actually be doing when you get your first job!
-
You will learn how to create explosions with Pyro
-
You will learn how to use FLIP Fluids to create oceans and water FX
-
You will learn Destruction and Dynamics
-
You will learn how to render in Mantra
-
You will learn how to composite in COPs
-
You will learn how to composite in Nuke
-
You will learn how to create FX used in the biggest films
-
You will learn how to solve problems in real production scenes
-
Houdini | Nuke
حجم دانلود : 20.4GB | اینترنت مصرفی نیم بها
پسورد : digischool.ir مزایای اشتراک VIP : ♦ دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ♦ ♦ امکان دانلود تمامی آموزشهای دانلودی ♦ ♦ امکان مشاهده تمامی آموزشهای فارسی ♦جهت مشاهده این آموزش و سایر مطالب اشتراک VIP تهیه نمایید
"برای تهیه اشتراک VIP کلیک کنید"
مشخصات دوره
- فیلم آموزشی 65
- فایل تمرین 1
- مدت زمان +10 ساعت
- سطح All levels
- زبان انگلیسی
- سال 2020
- زیرنویس ندارد
-
سر فصلها:
- Introduction
- setting up our scene
- adding_cameras_and_lighting
- animating_the_meteor
- pyro_emitters_overview
- setting_up_a_pyro_simulation
- adjusting_pyro_settings
- fracturing_and_exploding_the_meteor
- adding_sand_debris_to_RBDs
- secondary_sand_emitters
- adding_secondary_emitters_to_pyro
- testing_and_reference
- advanced_details_in_pyro_and_caching VDB
- rendering_pyro
- rendering_pyro_part2
- animating_the_main_meteor
- rbd_material_fracture_oververview
- rbd_material_fracture_oververview_part2
- adding_more_glue_constraints
- adding_collisions
- directing_destruction
- adding_debris_to_the_main_destruction
- setting_up_main_pyro_simulation
- adding_debris_to_the_main_destruction_part2
- adding_volume_collisions
- adjusting_main_pyro_settings
- fast_pyro_iterations
- instancing_rocks_onto_particles
- advanced_pyro_rendering_and_lighting
- setting_up_the_scene_for_a_beach_simulation_part1
- setting_up_the_scene_for_a_beach_simulation_part2
- wave_deformer_overview
- adding_static_collisions_to_FLIP
- adding_dynamic_collisions_to_FLIP_part1
- adding_dynamic_collisions_to_FLIP_part2
- FLIP_settings_and_possible_problems
- adjusting_FLIP_settings
- final_sim_overview
- creating_initial_states_with_FLIP_and_Pyro
- splash_and_foam_emission_part1
- splash_and_foam_emission_part2
- whitewater_solver_overview
- adjusting_foam_particles
- simulating_quick_foam_iterations_part1
- simulating_quick_foam_iterations_part2
- adding_extra_splash_particles_part1
- adding_extra_splash_particles_part2
- preparing_geometry_for_render
- creating_sand_shader_for_sand
- rendering_rocks_and_objects
- rendering_sand_particles_and_ruins
- setting_up_pyro_render
- meshing_FLIP_simulations
- masking_areas_for_FLIP_meshing
- ocean_shading
- splash_and_foam_shading
- setting_up_render_passes
- preparing_scene_for_render
- creating_custom_speed_pass_and_final_rendering
- setting_up_comp_part1
- setting_up_comp_part2
- setting_up_comp_part3
- Nuke_part1
- Nuke_part2
- Nuke_part3
- project files
2 نظر
سلام لطفا تمامی آموزش های Grant Abbitt در خصوص بلندر و ایجاد کاسنپت های گیم رو از یودمی قرار بدین با تشکر .
سلام
بزودی قرار داده میشه در سایت