آموزشهای انگلیسی
مدلسازی و تکسچرینگ ربات قدیمی در مایا و Substance Painter
Model and texture old Robot in Maya and Substance Painter این دوره به شما می آموزد که چگونه در Autodesk Maya به روشی بسیار ساده مدلسازی کنید.در این دوره همچنین مقدمات مایا را یاد خواهیم گرفت. همچنین می توانید میانبرهای اصلی صفحه کلید را در مایا بیاموزید. و روش ویرایش UV را بصورت خودکار و حرفه ای می آموزید. همچنین نحوه صادرات اقلام به برنامه های دیگر مانند substance pinter و … را نیز یاد میگیرید.شما همچنین substance pinter ، قوی ترین برنامه تکسچرینگ و نحوه برخورد با ابزارهای آن را با جزئیات بیشتر فرا خواهید گرفت....
آموزش طراحی داخلی حرفه ای حمام | توسط اساتید معماری
Advanced Bathroom Design Taught by Architects مربیان: الوارو گارسیا (معمار) و ماریانژل فرناندز (معمار داخلی). طراحی داخلی حمام در حال حاضر به دلیل نیاز تقریباً مداوم به بروزرسانی و نوسازی این فضاها ، فرصت های بیشتری را نسبت به گذشته ارائه می دهد و نیازمند تفکر و طراحی متفاوتی از جانب طراحان داخلی است. این دوره باعث تقویت تفکر انتقادی می شود و به دانش آموزان این امکان را می دهد که در ارائه راه حل های مربوط به استفاده از فضا ، مقیاس ، نسبت ، پیکربندی ، نورپردازی ، بافت ، مواد و رنگ ، و تأثیر...
شروع و پیشرفت شغلی در بازی سازی قسمت 2 : انیمیشن کاراکتر
Skillshare – How to Kickstart & Grow Your Art Career In The Game Industry Part 2 : character animation در این دوره ما شما را در مورد چگونگی توسعه و هدفمند کردن فعالیتهای خود برای صنعت بازی سازی راهنمایی کرده و بهترین شیوه ها برای ساخت یک پرتفولیو که مورد توجه مدیران هنری و استخدام کنندگان باشد را آموزش خواهیم داد. با digischool همراه باشید. این دوره مناسب چه کسانی است: تازه کارهایی که تعدادی کار 2D / 3D دارند دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند اما هنوز اولین شغل خود را پیدا نکرده اند تغییر شغلی...
فتوشاپ برای Arch Viz : دوره پست پروداکشن مبتنی بر پروژه
Photoshop for Arch Viz: Project Based Post-Processing Course تنها در چند ساعت از Photoshop برای پست پروداکشن استفاده کنید تا رندرهای سه بعدی معماری خود را به سطح بعدی و کاملا حرفه ای برسانید. برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی Arch Viz یا به طور کلی 3D ، باید تکنیک های خوب پست پروداکشن را درک کنید. کلیه رندرهای زیبای معماری که در اینترنت مشاهده می کنید به طریق یکسانی پردازش می شوند و معمولاً Photoshop در همه استفاده شده. حرفه ای شدن در فتوشاپ می تواند به پیچیدگی نرم افزار های 3D باشد ، اما...
شروع و پیشرفت شغلی در بازی سازی قسمت 1 : مدلسازی کاراکتر
Skillshare – How to Kickstart & Grow Your Art Career In The Game Industry Part 1 : Character Modeling در این دوره ما شما را در مورد چگونگی توسعه و هدفمند کردن فعالیتهای خود برای صنعت بازی سازی راهنمایی کرده و بهترین شیوه ها برای ساخت یک پرتفولیو که مورد توجه مدیران هنری و استخدام کنندگان باشد را آموزش خواهیم داد. با digischool همراه باشید. این دوره مناسب چه کسانی است: تازه کارهایی که تعدادی کار 2D / 3D دارند دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند اما هنوز اولین شغل خود را پیدا نکرده اند تغییر شغلی...
ساخت چشم واقعی در Maya و Mari
Gumroad – Creating Realistic Eye in CG 2.0 by Tom Newbury in Maya and Mari در این آموزش مراحل کامل ساخت چشم واقع گرایانه را در در Maya و Mari مرور می کنیم ، که شامل مدل سازی ، texturing و look development است. من همچنین چشم را با صورت انسان ادغام می کنم که در آن به شما نشان می دهم چگونه بافت های خود را دوباره بالانس کنید . اینها همه اقدامات اساسی در ایجاد چشم واقع بینانه است. این دوره بیش از 3.5 ساعت آموزش را شامل می شود که در هر قسمت فرآیند هر...
دوره آموزشی Rhino 3D برای مبتدیان
Rhino 3D for Beginners دوره آموزشی Rhino 3D برای مبتدیان (Rhino 3D for Beginners) تکنیکهای مدل سازی سه بعدی با Rhino 3D ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در بازار را پوشش می دهد. این کلاس به گونه ای طراحی شده است که دانش آموزان با آشنایی صفر از مدل سازی سه بعدی را تنها در طی چند ساعت به سطح پیشرفته برساند. من بیش از 10 سال است که راینو را به دانشجویان و متخصصان آموزش می دهم و با یک روش آموزش سریع به منظور ایجاد هیجان در دانش آموزان برای مدل...
آموزش رندر واقع گرایانه کاراکتر Mulan
Liu yifei likeness as Mulan for Photorealistic rendering این آموزش توسط Jungwon Park ، هنرمند ارشد LookDev از کره جنوبی ، با سالها تجربه در زمینه بازی ، فیلم و تولیدات تلویزیون تدریس می شود. او به عنوان توسعه دهنده بسیاری از بازی ها از جمله “AION” ، “Lineage” و “Blade and Soul” فعالیت کرده است. در این آموزش می آموزید که چگونه یک پوست واقعی ایجاد و از روش رندر با کیفیت بالا برای مدل های سه بعدی استفاده کنید. در آموزش با تکنیک های دقیق مدل سازی و کل روند look development برای فیلم آشنا می...
انیمیشن کاراکتر و مرجع ویدئو
CHARACTER ANIMATION AND VIDEO REFERENCE مرجع ویدئو برای مرحله برنامه ریزی انیمیشن شما اساسی است و مرجع خوب نقشه راه شماست. اگر مرجع شما ضعیف اجرا شود ، انیمیشن شما نیز ضعیف خواهد بود. در این آموزش، سارا آردوینی ( Senior Character Animator و Key Artist ) ابزارها و فرآیندهایی را که در طول کار روزانه خود برای ایجاد مرجع تصویری برای فیلمها استفاده میکند را با تمرکز بر تئوری فراتر از تمرین با شما به اشتراک خواهد گذاشت. این مهم است که انیمیشن را با عجله انجام ندهید. برنامه ریزی به شما امکان می دهد مدت زمان...