آموزشهای انگلیسی
خلق کاراکترها از دو بعدی تا سه بعدی
Domestika – Creation of Characters From 2D to 3D (EN Subtitle) تمام تکنیک های تبدیل یک تصویر به یک کاراکتر سه بعدی را یاد بگیرید تکنیک های مدل سازی، بافت، رندر و چاپ یک کاراکتر سه بعدی با Substance Painter، V-Ray و ZBrush را بیاموزید. Matías Zadicoff بیش از دو دهه است که خود را وقف طراحی، مدل سازی و انیمیشن های سه بعدی کاراکتر ها کرده است. مشاهده دقیق او از ویژگیهای هر یک از کاراکترها – ویژگیهای صورت، زبان بدن، راه رفتن – او را به همکاری با مشتریانی مانند مارول و دیزنی سوق داده است و...
مقدمه ای بر Pyro FX در هودینی | Volume 2
Gnomon – Introduction to Pyro FX in Houdini – Volume 2 ساخت پوشش گیاهی برای بازی در Volume 2 ورکشاپ FX Alasgar Hasanov، همه چیز منفجر می شود. با digischool همراه باشید. بیاموزید که چگونه از ابزارهای سریع و کارآمد در Houdini 18.5 برای ایجاد آتشی در مقیاس بزرگ با دود غلیظ که مطابق با مرجع دنیای واقعی است استفاده کنید به علاوه بر انفجارهای واقع گرایانه خود در هودینی مسلط شوید. نکات و ترفندهای مفید برای نورپردازی و رندر کردن عکس های Pyro FX شما نیز در این Volume پایانی مجموعه دو قسمتی گنجانده شده است. آلاسگار حسنوف...
ایجاد پوشش گیاهی و شاخ و برگ پیچیده برای بازی
Gnomon – Creating Complex Vegetation & Foliage for Games ساخت پوشش گیاهی برای بازی در این دوره آمورشی پیتون وارنی، هنرمند بافت محیطی در Naughty Dog، شما را در فرآیند ساخت پوشش گیاهی در محیط های بازی به سطح بعدی راهنمایی میکند. با digischool همراه باشید. در ادامه دوره آموزشی پیتون استاد دوره به بررسی عمیق تری در ایجاد شاخ و برگ می پردازد و نحوه ایجاد انواع چمن و دارایی درخت برای صحنه خود را به شما می آموزد و نشان میدهد که چگونه آنها را در محیط خود قرار دهید تا نتایج واقعی را بدست آورید. پیتون...
تکنیک های کارآمد برای ساختن محیط های سه بعدی
Gnomon – Efficient Techniques for Building 3D Environments ساخت محیط های سه بعدی حرفه ای در این ورکشاپ آموزشی 3 ساعته توسط جیمز ای. میلر، هنرمند طراح محیط در کمپانی انیمیشن DreamWorks انواع تکنیک های کارآمد اثبات شده در این صنعت برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های محیط سه بعدی را بیاموزید . این ورکشاپ با نمایش یک محیط سه بعدی شهر بزرگ در یک محیط بیابانی آغاز می شود. این نوع صحنه فرصت بسیار خوبی را برای جیمز فراهم می کند تا اهمیت مواد Triplanar را پوشش دهدو به ابزارهای Terrain Houdini نگاهی بیاندازد به مدل سازی...
مقدمه ای بر Pyro FX در هودینی | Volume 1
Gnomon – Introduction to Pyro FX in Houdini – Volume 1 شبیه سازی های واقعی Pyro FX با ویژگیهای قدرتمند Houdini 18.5 آشنا شوید و نحوه استفاده از ابزارهای سریع و کارآمد SOP Sparse Pyro برای FX با کیفیت را در هودینی بیاموزید. از ایجاد دود واقعی گرفته تا آتش سوزی باورنکردنی، Volume 1 ورکشاپ دو قسمتی Alasgar Hasanov آموزش جریان کار مورد نیاز برای ایجاد انواع شبیهسازی است. با digischool همراه باشید. Alasgar یک هنرمند ارشد FX با بیش از 6 سال تجربه کار با Houdini است. او یک نمای کلی از تمام گرهها و گردشهای کاری جدید...
متحرک سازی چرخه های پیاده روی موجودات در مایا
Gnomon – Animating Creature Walk Cycles in Maya چرخه پیاده روی بی نقص در مایا اصول اساسی در ایجاد یک چرخه پیاده روی بی نقص برای تولید وجود دارد که هر انیماتوری باید یاد بگیرد. با digischool همراه باشید. این ورکشاپ 3 ساعته توسط Stephen Cunnane ، انیماتور صنعت فیلم ، فرآیند ظریف و در عین حال پیچیده را در مورد ایجاد یک چرخه پیاده روی متقاعد کننده برای حیوانات چهار پا یا موجودات فانتزی در مایا نشان می دهد. ورکشاپ استفان انیماتورها را قادر میسازد تا از پوشش اصول اولیه آناتومی و توضیح چگونگی ساخت حرکات پیچیده مورد...
طراحی مفهومی ابرقهرمان برای فیلم و تلویزیون
Gnomon – SUPERHERO CONCEPT DESIGN FOR FILM & TV روند جریان کار خلق کاراکترهای سه بعدی برای فیلم با این ورکشاپ 2.5 ساعته توسط لوکا نمولاتو، نحوه ایجاد هنر مفهومی ابرقهرمانی با کیفیت حرفه ای برای فیلم و تلویزیون را بیاموزید. با digischool همراه باشید. لوکا با آموزش جریان کار آزمایش شده خود برای ایجاد طرح های کاراکتر خاص برای فیلم های پرفروش ، روند و تکنیک های شخصی خود را که در طی سال ها کار حرفه ای برای صنعت سرگرمی در حال اصلاح آنها بوده به اشتراک می گذارد. این ورکشاپ سطح متوسط در Daz Studio شروع...
آموزش کامل گردش کار Photogrammetry
Gnomon – Complete Photogrammetry Workflow تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی اگر به دنبال آموزش گام به گام فرآیند کامل Photogrammetry حرفه ای هستید، این ورکشاپ 3.5 ساعته توسط مهندس ارشد پروژه های دیجیتال، چارلستون سیلورمن تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این ورکشاپ عمیق ، تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن اشیاء از دنیای واقعی به فضای مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. با digischool همراه باشید. چارلستون ورکشاپ را با عکس شروع می کند و قبل از نمایش بخشی از پردازش تصویر از...
آموزش ساخت سپر فوق العاده با جزئیات در بلندر
Create Super Detailed Shield In Blender Tutorial (Modeling, Texturing, Render) به اسطوره مدل سازی اسلحه و مدل های به سبک قرون وسطایی تبدیل شوید. در این آموزش نحوه مدل سازی اسلحه و همچنین تکنیک های زیادی را یاد خواهید گرفت. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از برنامه Zbrush و substance نیست. با digischool همراه باشید. بعد از این آموزش به شما قول می دهم که در مدل سازی بلندر رشد خواهید کرد و اگر مبتدی باشید خیلی بهتر عمل خواهید کرد. شما می توانید تمام کارهای خود را با یک برنامه رایگان (بلندر) انجام دهید و کار خود را...