آموزشهای انگلیسی
مدلسازی کاراکتر سه بعدی در ZBrush از Domestika
Domestika – 3D Character Modeling نیم تنه یک مجسمه دیجیتال را با Zbrush طراحی کنید. Luis Gómez Guzmán، هنرمند و انیماتور CGI، به شما میآموزد که چگونه با استفاده از Pixologic ZBrush به عنوان ابزار اصلی، یک برنامه طراحی سه بعدی که فرآیند مدلسازی را همانند یک مجسمهساز شبیهسازی میکند، مجسمه نیم تنه یک کاراکتر از طرح دو بعدی را بصورت سه بعدی مدلسازی کنید .با digischool همراه باشید. این آموزش یک طراح مبتدی را به یک هنرمند واقعی تبدیل می کند که به صورت دیجیتالی می تواند همانند مجسمه ساز که با گل کار میکند بصورت دیجیتالی کاراکتر...
ساخت انیمیشن معماری در Vray ، After Effects ، 3ds max
Domestika — Architectural Animation in 3D | 3Ds max – Vray – After Effects برای پروژه های تجسم معماری خود ویدیوهای سه بعدی ایجاد کنید. توانایی بازسازی حسی که یک فضا هنگام بازدید از آن برای اولین بار به شما منتقل می کند، هدف ثابت پروژه های ویدئویی معماری فوتورئالیستی استودیو AMO 3D Visual که توسط معماران آنتونیو مارتینز و خسوس سانز ادغام شده است، میباشد. با digischool همراه باشید. تجربه در حوزه معماری اطلاعات متحرک و همچنین استاتیک، همانطور که در اولین دوره آموزشی اینفوگرافیک معماری سه بعدی نشان داده شده است. در این دوره آموزشی از آنتونیو...
آموزش ساخت مو در بلندر | گردش کار موی جگوار
Blender Hair Tutorial | Jaguar Grooming Workflow آشنایی کامل با نحوی ساخت مو در در بلندر در این دوره آموزشی نحوی ساخت و آرایش موی جگوار را فرا میگیرید و شامل 10 قسمت است که در مجموع 5 ساعت ادامه دارد. آنالیز مرجع، دانش عمومی مو، اصول سیستم ذرات، راهنمای دقیق آرایش موها ، تنظیم متریالها و همچنین اصلاح و رندر نهایی را پوشش می دهد. با digischool همراه باشید. اول از همه، توضیحی در مورد چگونگی درک ویژگی های کلیدی مو و تجزیه و تحلیل جریان موهای کاراکتر و ویژگی های منحصر به فرد بدن داده خواهد شد. این...
گنجینه آموزشی ساخت مو نسل جدید با XGEN | زیرنویس
XGEN hair treasure book-Huang Huifeng next generation آشنایی کامل با نحوی ساخت مو در XGEN این آموزش تعداد زیادی تجربه تولید پروژه و کاوش عمیق در ساخت مدل موی خاص را آموزش میدهد. با digischool همراه باشید. کاوش عمیق در سه حالت متداول ایجاد مو: حالت Spline، حالت Groom و حالت تعاملی IGS، کل پروژه آموزش عملی است، که از صفر به ماژول مو وارد شده و شما را با برخی از برنامه های کاربردی بیان پیشرفته و تکنیک های رندر برای ایجاد مو آشنا میکند. این یک آموزش تخصصی مو XGEN است که توسط مدرس Huang Huifeng تدریس میشود. این...
شبیه سازی حرفه ای سونامی در هودینی از VFX Grace
VFX Grace — Pro Tsunami Simulation | Houdini Tutorial درک عمیق تکنیک های سیالات و تخریب در هودینی این آموزش درباره ساخت صحنه سونامی در مقیاس بزرگ در هودینی است، یک کیس بزرگ جامع با بسیاری از عناصر FX و در آن شبیه سازی سیال، شبیه سازی RBD، شبیه سازی SBD و غیره را انجام می دهیم و برای هنرمندان FX متوسط و پیشرفته مناسب است. دوره آموزشی با انیمیشن مش سونامی شروع میشود سپس با شبیهسازیهای پاشش، غبار، تخریب ساختمان، پویایی عناصر کوچکتر، تا مواد، رندر و ترکیب نهایی آشنا خواهید شد. برای شبیهسازی سیال، جدا از FLIP...
ساخت فوران آتشفشان در هودینی از VFX Grace
VFX Grace — Houdini Tutorial | Volcanic Eruption درک عمیق Pyro بصورت گام به گام این آموزش عمدتاً بر روی شبیهسازی Pyro در هودینی تمرکز دارد و شامل شبیهسازیهای آتشفشانی مختلف مانند ستون آتشفشانی، بمبهای آتشفشانی، دود پراکنده در هوا، دود امواج شوک، دود و آتشی که در زمین پخش میشود، و دود ناشی از سنگهای غلطان را در بر میگیرد.با digischool همراه باشید. درک عمیق Pyro با توجه به ماهیت گام به گام شبیه سازی Pyro، برای مبتدیان نیز مناسب است. علاوه بر این، ماژولهای بیشتری مانند Height Field، شبیهسازی FLIP در ایجاد گدازه، شبیهسازی RBD در تخریب...
روانشناسی رنگ در طراحی و توسعه بازی با امیلیو پادولو
The Psychology of Color in Game Design & Development by Emilio Padulo جامع ترین دوره در مورد نحوه عملکرد تئوری رنگ در طراحی بازی است! این دوره نه تنها مبانی تئوری رنگ را پوشش می دهد، همچنین نشان می دهد که چگونه رنگ های مختلف می توانند از جهات مختلف بر بازیکنان تأثیر بگذارند. با digischool همراه باشید. این دوره در مورد روانشناسی برخی از رنگ ها، چگونگی تأثیر آنها بر ما، آنچه که آنها را نشان می دهند و تفاوت سایه رنگ ها صحبت می کند. درک این موضوع در نحوه طراحی سطوح، شخصیت ها، محیط ها، مکانیک...
ادغام عناصر سه بعدی در محیط های واقعی با دیگو ولاسکوئز
DOMESTIKA — Integration of 3D Elements in Real Environments 3ds Max , Nuke فرآیند VFX را برای ادغام اشیاء سه بعدی در صحنه های واقعی با استفاده از 3ds Max، Nuke و V-Ray بیاموزید. با جادوی ارائه شده توسط جلوه های بصری تلویزیون و فیلم، خط جدایی واقعیت و داستان به طور فزاینده ای مبهم شده است. ایجاد انفجارهای تکان دهنده، ماشین های پرنده، و سایر عناصر خارق العاده برای ویدئو، چیزی است که دیگو ولاسکس در آن تخصص دارد، با نقش کارگردان خلاق خود در استودیوی VFX و انیمیشن MAKACO. با digischool همراه باشید. در این دوره یاد...
مسترکلاس طراحی داخلی Vray 5 برای Sketchup | طراحی آشپزخانه
Skillshare – Vray 5 for Sketchup Masterclass | Kitchen Design تکنیک های ایجاد رندرهایی حرفه ای را بیاموزید. سلام، نام من Manish Paul Simon است و به دوره “Vray 5 for Sketchup Masterclass” خوش آمدید. .با digischool همراه باشید. در این دوره، هر آنچه را که باید در مورد رندر و post producing فضاهای داخلی مورد علاقه خود با ویری 5 برای اسکچاپ و فتوشاپ بدانید را به کارآمدترین روش به شما آموزش می دهم. این دوره برای کاربران اسکچاپ متوسط است که دانش اولیه در مورد اسکچاپ دارند. برای شرکت در این کلاس نیازی به دانش قبلی در...