آموزشهای قابل دانلود
آموزش تکسچر و متریال پوست واقعی در Maya ، Mari و Zbrush
Texturing And Shading Realistic Skin In Maya Mari And Zbrush این دوره 2 سال تجربه من در زمینه Texturing است و شما تمامی آنها را در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت. در این دوره آموزشی نحوی ساخت پوست واقعی با جزئیات به همراه تمامی ترفندها و تکنیکهای مورد نیاز را در نرم افزارهای Maya ، Mari و Zbrush به شما همراهان همیشگی digischool آموزش خواهیم داد. آنچه شما یاد خواهید گرفت: پوستی سطح بالا و واقعی را در ماری و Maya می سازید با استفاده از xgen موهای نازکی روی صورت ایجاد خواهید کرد متریالها و بافتهای...
رندر داخلی در 3ds Max و VRay از Skillshare
Skillshare – Interior Rendering in 3ds Max and VRay این دوره برای افرادی که به دنبال بهبود روند تنظیمات صحنه سه بعدی ، مهارت های نورپردازی و رندرینگ هستند ، ضروری است. این دوره به شما روند ساخت و مدلسازی یک اتاق در 3ds Max و رندر آن در VRay را آموزش میدهد. در این دوره ، کاربران از طریق روند علمی نحوی ساخت و تنظیمات صحنه داخلی سه بعدی ، نورپردازی و رندر نهایی صحنه را 3ds Max با استفاده از VRay فرا میگیرند. علاوه بر این ، کاربران تکنیک های ویژه و نکات و ترفندهای حرفه ای...
آموزش ساخت کانسپت اژدها در Zbrush
ArtStation – Tutorial : Dragon Concept in Zbrush در این آموزش می آموزیم که چگونه کانسپت سر اژدها را در Zbrush بسازیم . این آموزش از ArtStation به فرآیند مجسمه سازی کامل و همچنین رندر و ترکیب تصویر نهایی می پردازد. هر مرحله از آموزش بصورت دقیق توضیح داده شده است تا در حد امکان مطالب آسان باشند. این آموزش برای تازه کاران و کاربران متوسط که به دنبال بهبود مهارت های مجسمه سازی و سرعت بخشیدن به گردش کار خود هستند مناسب می باشد. با digischool همراه باشید. براش اژدها VDM رایگان این آموزش شامل یک قلم...
UV Mapping کاراکتر در مایا
UV Mapping کاراکتر در مایا Udemy – Character UV Mapping (Maya) این دوره آموزش گام به گام در مورد نحوه UV کاراکترها در مایا است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل پایه نهایی خود را از ZBrush بگیرید و دوباره آن را به مایا برای UV Mapping برگردانید. با نحوی گردش کار جهت آماده سازی صحیح مدل برای بخش تکسچرینگ آشنا می شوید. قرار دادن درز ، سازماندهی پوسته و وضوح مناسب پوشش داده می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این بخشی از یک سری از آموزشها است که شامل چندین آموزش خواهد...
ساخت کاراکترهای پر جزئیات برای فیلم و بازی | CGMaster Academy
CG Master Academy | Create polished characters for film and games یک دوره 10 هفته ای برای ایجاد شخصیت های بسیار پر جزئیات با مدل سازی کارآمد و تمیز برای سینما ، فیلم و بازی هدف این دوره ، درک کاراکتر برای سینما ، فیلم و بازی از منظر مشخصات شخصیت و هدف نهایی آن در ترکیب با روایت و داستان است که مدت 10 هفته و بصورت کاملا حرفه ای در نرم افزارهای ZBrush و Maya و Substance Painter و Mudbox و Vray توسط cgmasteracademy ارائه شده است. هر درس بر جنبه های مختلف ساخت کاراکتر تمرکز...
طراحی کاراکتر فضانورد | Substance Painter | ZBrush
Stargazer: Character Design Tutorial این دوره ، آموزش طراحی شخصیت های علمی تخیلی و آموزش تمامی تکنیکهای آن برای هنرمندان تازه کار و متوسط و همچنین هنرمندان مفهومی است که در نرم افزار های ZBrush ، Marvelous Designer ، Substance Painter و Marmoset آموزش داده می شود. این آموزش 2 ساعته شامل موارد زیر است: ساخت مش پایه کاراکتر در Character Creator مقدمه طراحی لباس در Marvelous Designer تکنیک های مجسمه سازی سطوح سخت در Zbrush مروری بر تکیچرینگ در Substance Painter رندر در Marmoset Toolbag همراه با آموزش ، بسته ای شامل دویست Sci-Fi Alpha & Maps...
آموزش پرتاپ موشک | VFX مقدماتی با Phoenix FD
RedefineFX – Rocket Launch Beginner FX Course در این دوره میاموزید که چگونه 10 FX بی نظیر با الهام از پرتاپ سفینه های فضایی با Phoenix FD انجام دهید. مرحله به مرحله ، از ابتدا تا انتهای تمام تکنیکهای VFX را فرا میگیرید. تمامی نکته ها و تکنیکها را بصورت سریع و کاربردی در طول دوره با اطلاعات هدفمند فرا خواهید گرفت. اعتماد به نفس در ساخت پروژهای FX منحصر به فرد خود با Phoenix FD بدست خواهید آورد. تمامی دورس به صورت حرفه ای ویرایش شده اند تا بتوانید هر چه سریع تر اطلاعات را کسب کنید....
طراحی محیط داخلی در 3ds max + vray | روز و شب
3ds max + vray : Interior Day & Night Time این دوره گام به گام و منحصر به فرد به صورت جامع ، کاربران را با ریزه کاری های شگفت انگیزه نورپردازی ، سایه زنی ، بافت ، رند و تولید پست پروداکشن یک صحنه داخلی روز و شب ، آشنا میکند. در حالی که از 3ds Max ، Vray و Photoshop استفاده می کنید (تکنیک های مشابه پست پروداکشن می تواند در After Effects نیز ایجاد شود). روش های استاد این دوره به طور گسترده ای توسط شرکت ها و استودیوهای معروف فیلمسازی و معماری در...
مدلسازی و تکسچرینگ ربات قدیمی در مایا و Substance Painter
Model and texture old Robot in Maya and Substance Painter این دوره به شما می آموزد که چگونه در Autodesk Maya به روشی بسیار ساده مدلسازی کنید.در این دوره همچنین مقدمات مایا را یاد خواهیم گرفت. همچنین می توانید میانبرهای اصلی صفحه کلید را در مایا بیاموزید. و روش ویرایش UV را بصورت خودکار و حرفه ای می آموزید. همچنین نحوه صادرات اقلام به برنامه های دیگر مانند substance pinter و … را نیز یاد میگیرید.شما همچنین substance pinter ، قوی ترین برنامه تکسچرینگ و نحوه برخورد با ابزارهای آن را با جزئیات بیشتر فرا خواهید گرفت....